De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het toch ook? Alleen met Champions League/Europa League, als er een Belgische club speelt, zenden ze het uit op de gewone zender.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan sta je na 20 minuten voor met 2-0, denk je: wordt een mooie avond. Gebeurt er voor de rest gewoon geen reet. Ja het is de Europa League en ja we moeten tegen PSV zondag, maar kom op zeg. Anderlecht was rijp voor de slacht, ze waren zooo slecht. Ze zetten geen eens druk meer en leverden de bal maar dom in telkens bij Ajax. Maar Ajax deed werkelijk niets meer. Kan je wel met 'krachten sparen' aankomen maar dat is gewoon gelul. Echt elke wedstrijd van Ajax lijkt het alsof ik naar een oefeninterland van het Nederlands Elftal zit te kijken, zo saai is het. De Boer is gewoon geindoctrineerd door Bert van Marwijk. Ga volgende week niet naar RKC-thuis, heb het echt even gehad nu. Wordt op de CL-groepsfase na de eerste thuiswedstrijd dit seizoen die ik bewust mis.

Zo. Wel plusje voor de meegereisde Anderlecht-supporters, zat eerst al bij een hoop in de metro. Op een gegeven moment werden wij met een groepje van 4 Ajacieden gewoon dik omringd door Anderlecht-supporters. Ze geloofden er nog echt in. :lol: En in het stadion gingen ze massaal 'Three Little Birds' meezingen, was ook wel mooi.

Laatst bewerkt: 25 feb 2011
  3. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon een kwestie van: Geen één speler die een leuke actie kan maken en zich zo in kansrijke positie kan spelen.
    Je hebt zo'n beetje 60/70% balbezit, alleen doe je der er geen ene flikker mee.
    Ook gaat verdomme alles over de grond. Geef gewoon is een poeier naar voren en laat die sulejmani of ebecilio er achteraan sprinten.

Is er trouwens al een tijd bekend als Ajax 10 Maart moet spelen?

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook dat het een kwestie van onkunde is, maar als ik De Boer hoor. Die was heel tevreden en gaf aan dat dit precies was wat hij wilde. Daar zet ik toch mijn twijfels bij.

Ajax - Spartak is 21:05, prijzen zijn wel 'redelijk'. Alleen jammer dat ik die SCC-korting niet kan gebruiken aangezien mijn eigen plek best wel duur is.

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Gister eindelijk weer eens genoten van PSV:)! Sfeer was erg lekker in 't stadion! En PSV speelde weer eens goed:)! Ook gaaf na de wedstrijd, Pieters komt naar 't publiek toe om even handjes te schudden, loopt ie daarna weg en gaat ie op de achterlijn staan, doet ie de shuffle/cripwalk en loopt ie weg a la Ronaldinho met pink en duim de lucht in, super vet:9!

Glasgow ook super tegenstander! Wellicht dat ik een uitkaartje kan regelen maar ben er bang voor:mad:!

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    SC Cambuur 2-2 FC Volendam

30' 1-0
    32' 2-0
    40' 2-1
    41' 2-2

Wow 8)

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Wat een geweldig idee, hoe kom je erop!

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
  9. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Was ook sarcasme van Viktortje. :+

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad.

Al mijn unibet wedstrijden (het zijn er 5) staan 1-0 voor terwijl er 4 om 20:00 begonnen :cool:

Nu niet meer. Telstar - Almere 1-1

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had 1 bet gedaan, een combo met o.a. Cambuur, dus die is nu al naar de kl*te :+

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Straks excelsior - VVV. Denk dat het een leuke pot gaat worden :). Hoop dat excelsior wint dan blijft het spannend voor plaats 16!

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Lekker he dat je nu geen zorgen om hoeft te maken wie er wint voor de degradatieplaatsen. Blijf het knap vinden van ADO.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Idd fijn, maar nu maak ik me druk om Europees voetbal. Klinkt raar maarnu je zo bezig bent wil je natuurlijk op de 5e plaats blijven staan. Maar als we alsnog 9e worden ishet natuurlijk ook een prima seizoen.

Iemand dat doelpunt van ter heide gezien? Zag je net bij vi. Lekker doelpunt hoor.

16. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Bij een counter zou het wel is leuk zijn imo.
    Maar nee dan loopt zo'n lompe drol als mounir weer heel de ruimte dicht.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Vanavond Bayern - Dortmund, lijkt me een mooie pot te worden. Al boeit het Duitse voetbal me eigenlijk geen reet, plus Dortmund heeft 13 punten voorsprong. Verspillen ze echt niet meer.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Als Bayern zoals de tweede seizoenshelft van vorig jaar speelt is het nog wel mogelijk hoor.. als ze nu winnen moeten ze 10 punten goedmaken in 10 wedstrijden. In Duitsland gebeurd dat nog best snel.
    Bayer Leverkusen staat nu 2de met 10 achter op Dortmund, zij moeten uit tegen Bremen.

Ik hoop dat Bayern kampioen wordt maar anders heb ik liever Dortmund dan Bayer Leverkusen.

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Na 18 minuten al 1-2 voor Dortmund.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja, leuke wedstrijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.