De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Voor?

Denk na het zien van de herhaling overigens wel dat het een 'bewussie' was van Toivonen.

Zat niet veel meer in dan een gelijkspel vandaag, het was niet best.

:+

Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Vuist in de note van Marcelo d8 ik.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Sloeg Marcelo vol z'n zak?

4. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan wordt Toivonen weer helemaal uitvergroot in het programma wat hier in Eindhoven en omgeving steevast 'studio jood' wordt genoemd. Ja, het was een elleboog. Maar je moet ook meerekenen dat hij op grote snelheid een duw in zijn rug kreeg. Je arm zwaait dan naar achteren wanneer je uit balans bent. Ik wil niets goedpraten, want uiteindelijk moet hij zijn lichaam gewoon onder controle houden en uitkijken waar hij zijn elleboog naartoe slingert.

Vond trouwens die uithaal van Vertonghen ook ver onder niveau. Hoe haal je het in je hoofd een andere vent tweemaal in zijn kruis te slaan. Laffe hond.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Plaatje van Douglas blijft geniaal _O_.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ik ben Feyenoorder :+ Sowieso is studio sport van de neuzen

al vind ik Toivonen ook maar een droeftoeter.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Dan kijken jullie in Eindhoven toch geen Studio Sport, stelletje zieligerds.

En Toivonen is gewoon de nieuwe naaier van de eredivisie. Vorige keer geluk gehad en nu is hij er gewoon erbij.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat De Boer nu ook wel snapt dat hij niet meer over Jol moet gaan beginnen, want zo laf als vandaag heb ik het zelden gezien bij Ajax. Geen 1 kans gecreeerd en dan ook nog Lindgren(!) erin brengen en daarna je spits(!) eruit voor een middenvelder. Alderweireld ging daarna zelfs ook nog tijdrekken, sloeg ook helemaal nergens op.

Vandaag was je laatste kans om aan te haken en als je dan zo belabberd op safe gaat spelen, dan snap ik daar helemaal geen reet van.

PSV vond ik in de eerste helft indrukwekkend en domineren, maar in de tweede helft hadden zij ook iets van: nja laat maar zitten. Terecht lijkt me want zij hoefden opzich niet en zijn ook de winnaar met dit gelijke spel.

Oh ja, Steek heeft ons wel echt gered vandaag. Samen met Vertonghen(ja die wilde echt winnen vandaag) de besten.

Net nog even Twente gekeken, lachwekkend hoe die Preud'homme uit zijn bol ging. En die Douglas na die rode kaart, bizar. Hij leek wel ontketend. Iedereen moest hem in bedwang houden en hij duwde Wernbloom nog even omver.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Lul toch niet zo slap joh! Uit balans dit dat... smoesjes! Het ging niet per ongeluk maar 10000% expres ja. Ze moeten allebei gwn geschorst worden!

10. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    _O_ EINDELIJK!!!!

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk is dit topic een hele mooie afspiegeling van Studio Voetbal. :+

Ik kom hier dan ook nooit meer, maar on-topic:
    Ik ben blij met de punten en de overwinning. Ik snap alleen niet helemaal waar die frustratie vandaan komt richting Twente, in mijn ogen gewoon een sympathieke ploeg.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kan er wel om lachen dat Studio 'Neus' en 'Jood' enz. Ik kijk het namelijk vrijwel nooit meer, en dan vooral omdat het zo anti-Ajax is(verder is het ook fuckin' saai). Laatste keer dat ik keek was na Ajax - Kiev. Alle Nederlandse clubs in Europa werden bejubeld, zo AZ had het fantastisch gedaan volgens hun terwijl die gewoon verloren hadden van een Kazachstaans clubje. Bij Ajax werd er alleen gezegd dat ze de scheids wel erg mee hadden en vonden ze dat Kiev zo 'geweldig'(sportief ofzo) had verloren. |:- Die Jack is nog de grootste ergernis, loopt continu te slijmen bij alles en iedereen en doet er alles aan om zijn Ajax-imago weg te krijgen door alleen maar te zeiken op Ajax en zo snel mogelijk over te schakelen naar een ander onderwerp.

Leuk hoe subjectief iedereen over dat kutprogramma is. :+

13. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lees verder dan de eerste twee zinnen. :F:

Het komt voort uit eerdere gebeurtenissen. Het is niet dat ik het een neuzen/jodenprogramma vind, maar dat is zo gevormd. Dat die Jack nu alles recht probeert te trekken (jou woorden, ik kijk niet meer) is dan wel grappig :D

Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Iedereen schreeuwt ook door elkaar heen. Only VI for me :)

15. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Misschien als je de opbouw van je posts eens een keer omdraait :+

Daar schreeuwt iedereen door elkaar heen omdat ze als eerste het publiek naar hun hand willen zetten.

Studio voetbal vind ik ook niets meer aan, dit seizoen maar 2 keer gezien. VI vind ik nu wel aardig maar ik heb ook nog regelmatig dat ik wegzap omdat vd Gijp weer compleet afdwaalt met 1 van zijn anekdotes of dubbele grappen. En elke week hebben ze weer dezelfde "grappen", of het gaat over de slechte presentatie van Wilfred, zijn gelhoofd, Derksen zijn reclame en noem het maar op. Begint imo ook wat irritant te worden.

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    dikke BS.
    Jack wil het altijd het liefst over Ajax hebben (positief of negatief).
    Verder zitten er altijd wel heel veel ajax-mensen aan tafel.
    Laatst had Feyenoord weer eens goed gespeeld, ging het over die speler miyachi ofzo. De gasten wilden allemaal wel een mening geven over het talent, maar Jack kapte het af en wilde het over belangrijkere dingen gaan hebben: Johan Cruijff die weer eens iets bij Ajax wilde gaan doen. Blijkbaar dacht hij aan zijn doelgroep.

17. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    VI>Studio Sport

Dat laatste kijk ik als ik op zondagavond niet in slaap kan vallen.

18. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Wat een heerlijke middag in De Kuip.

Vanaf seconde 1 was al te merken dat Feyenoord eindelijk eens strijd wilde leveren en Groningen bleek al snel een mindere dag te hebben. Op het moment dat Swerts (opnieuw) de fout in gaat vrees je toch weer voor het scenario van vorige week en ook wat er bijna tegen Heracles gebeurde.. Dan wordt het 3-1 en ga je wat rustiger zitten en daarna was het feest helemaal compleet met als enige kanttekening dat er nog wel 3 of 4 in hadden gemogen.

Aan de andere kant van de wand zaten een paar verdwaalde provocerende Groningen supporters maar die dropen af toen ze bij de 4-1 de blote reet van een Feyenoord supporter te zien kregen :D

Ryo, Biseswar en Wijnaldum voorin en Vlaar en vooral De Vrij achterin (die nooit meer uit het centrum mag!), fantastisch.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kan best, dit jaar kijk ik niet meer zoals gezegd. Vorige jaren was het iig zeker wel zo als ik het zeg. Het is maar hoe je er naar kijkt blijkbaar.

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Dat is wel waar, maar er word bij VI nog gediscussieerd, maar bij Studio Voetbal is het eind echt zoek.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina