De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Was wel mooi ja, want op Eredivisie Live lieten ze de beelden tijdens de wedstrijd al drie keer zien (twee herhalingen) en spraken ze er veel over na de wedstrijd. Raar dat de NOS dan de overtreding en reactie van Braamhaar helemaal niet uitzend, maar wel nog even de overtreding van Toivonen herhalen na de samenvatting 8).

    Ik vind dat Toivonen rond de 2 wedstrijden + 1 voorwaardelijk moet krijgen, maar Vertonghen wel meer. Ik vind mensen slaan een ander iets dan een elleboogstoot in een luchtduel.
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Een staking gebruiken als excuus.. Het moet niet veel gekker worden!
    Je kunt na 10 minuten toch gewoon verder voetballen?

    Straks wil Wout nog dat het kwartiertje rust wordt afgeschaft als Twente goed aan het voetballen is. Wat een malloten bij Twente, die Douglas als grootste. Hopelijk hoef ik hem nooit in Oranje te zien.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hahaha, dacht precies hetzelfde toen ik naar hem aan het kijken was :lol:.
    Douglas is normaal wel een goede verdediger, maar dat is echt zo'n John Coffey die je geen onrecht aan moet doen :+.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige verklaring is dat Braamhaar het voor de camera's van EredivisieLive heeft gezegd.

    Die Preud'Homme dan. Dat ging helemaal nergens over. Die vent moet zich toch kapotschamen voor zichzelf als hij dat terugziet zou je denken, maar nee hoor, hij zei: 'Het is niet aan ons om zich te schamen..'

    En dan lees ik dat hij in Belgie altijd zo was als vandaag maar dat hij zich normaal altijd inhoudt bij Twente. :lol:
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Normaal wel redelijke kerel, met tof accent voor de camera. Maar vandaag, jezus.. 8)
     
  7. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zielig ploegje.. Hun spreekkoren=hun gevolgen. Altijd geluk hebben en dan zit het 1 keer tegen..:emo:


    Om het in de woorden van Wojciech Szczesny te spreken: Alle topkeepers zijn 'een beetje gek'.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  8. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoofd raken vind ik erger dan dat iemand je rond de middel raakt hoor.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Nouja bij Toivonen kun je nog "twijfelen" of het bewust was. Bij de actie van Vertonghen niet
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Beide schorsen, maar vind dat Vertonghens actie 'minder met voetbal te maken heeft', dan de actie van Toivonen. Ik kan dat niet uitleggen, maar hoop dat je snapt wat ik bedoel :+.
     
  11. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha rond de middel? Bij mannen zit daar normaal iets :+

    Moet jij toch weten aftrekgek :p
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ben er nog steeds niet uit of Toivonen het bewust doet of niet. Omdat ie zich maar met één elleboog afzet ben ik geneigd ja te denken, maar om de draai richting goal te maken (mocht hij kunnen koppen) moet ie draaien met z'n rechterschouder en arm, dus ja. Ik weet het niet.

    Dat moment van Vertonghen heb ik niet echt meegekregen maar de mensen waar ik naast zat zeiden dat het erg duidelijk was.

    Ben benieuwd. Twee belangrijke spelers voor Ajax en PSV, en de gedachte aan Ooijer als vervanger geeft me al braakneigingen.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar ze mogen wel wat consequenter zijn, ik kijk niet veel studio sport o.i.d. maar bijv dat op expres op de tenen staan door Toivonen van laatst, kun je wat mij betreft ook gewoon 1 wedstrijd door geven. Want waar ligt de grens?
    Net zoals vorig seizoen Enoh vs Afellay .. uiteindelijk kregen ze allebei niks toch?

    die Preud'Domme mogen ze ook wel schorsen voor dat wangedrag van hem

    edit: voor mij was het ook niet helemaal duidelijk of het een bewuste elleboog was, en ik weet ook niet of vertonghen hem echt raakte (slaande beweging is minder erg dan iemand een vuistslag geven uiteraard)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dit was echt wel een bewussie.

    Als ik het goed snap zie jij een elleboog meer als onderdeel van het spel. Onbegrijpelijk. Die actie van Vertonghen slaat ook nergens op, njah Marcelo is het daar denk ik niet mee eens, maar dat gebeurt wel naar aanleiding van een of andere worstel/judo techniek van Marcelo. Daarmee praat ik het niet goed hoor (het was me overigens echt niet opgevallen wat er gebeurde omdat ik telkens op de armen van Marcelo lette), maar dat is meer een reactie uit emotie en frustratie door de acties van Marcelo. Die elleboog is geen reden voor behalve dat Toivonen gewoon een ontzettende eikel is.
     
  15. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad.
    Die Marcelo staat met de rug naar de bal en slaat 2 armen om de nek van Vertonghen en blijft hem vast houden, dat Vertonghen dan probeert los te komen is begrijpelijk, dat hij het probeert met een vuist is wat minder. ;) De scheids had sowieso al moeten fluiten met die actie van Marcelo. (dat Vertongen misschien een schorsing krijgt overigens best, 2 wedstrijden hoogstens ofzo)
    Die elleboog van Toivonen, die imo overduidelijk was, sloeg gewoon op kaas. Het is zoals hierboven een optelsom van vorige wedstrijden, dus als hij hiervoor niet minstens een paar wedstrijden aan de kant wordt gezet is de knvb weer achterlijk bezig.

    Ik heb me trouwens ook rot gelachen om die Twente knakkers. :+
    Preud'homme :lol:
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Had ik hier overigens al gezegd dat ik dat hele zooitje in Eindhoven echt vreselijk irritant vind? Normaal let ik er niet zo op, maar nu kijk je negentig minuten naar ze en je ziet ze alleen maar klagen en vragen om kaarten en dergelijke. Ook dat publiek zit constant te fluiten als het minste of geringste maar gebeurt in het veld. Zeer irritant.

    Overigens was Pieters de enige met een slimmigheidje vandaag, door de enige 100% kans van Ajax af te stoppen door te doen alsof Eriksen hem naar de grond werkt (wetende dat de scheids die op 60 meter staat sowieso zal fluiten). Zulke slimmigheden verwerp ik niet, al had het natuurlijk fijn geweest als de scheids het doorzien had. Wellicht dat Toivonen daar van kan leren. Smeerlap.
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Zie hier, Jan Vertonghen in een notendop :+
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Vind het wel heel frappant dat de beslissing door AZ was genomen. Is hier inmiddels wat meer over bekend? Een argument?
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Beslissing lag helemaal niet bij AZ. Hoort bij het stappenplan. 1 je vraagt via de luidspreker te kappen, 2 is herhaling 1, 3 is thuisclub geeft het door aan scheids, 4 scheids beslist.
    AZ heeft zich aan de afspraken gehouden door het door te geven. Uiteindelijk vond Bossen het niet normaal dat ze hem voor hoerenjong uitscheldde, dus staakte hij de match,

    Volgens de commentator van zondagavond leek het net alsof AZ zei 'jongens we spelen niet meer allemaal naar binnen'. Dat is niet waar.
     
  20. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop zeg :+ Zet die gekleurde bril eens af.
    Toivonen heeft slechts 1 viezigheidje uitgehaald en dat was die elleboog. Of het een bewussie was, betwijfel ik nog steeds.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina