De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

Munnie Guest

Dat jijde wedstrijd niet hebt gekeken kan ik niet helpen, die rooie kaart voor douglas was totaal onterecht en twente had zeker 2 penals moeten hebben.
    Ook werd de wedstrijd gestaakt op verzoek van az?! Kom op man!

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In welk opzicht was die kaart voor Douglas onterecht?

3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Groningen, zo is het alles, zo is het niets...

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad. Dat Wernbloom zich zo aanstelt is tot daar aan toe, maar Douglas maakt gewoon een slaande beweging. Dat hij dan ook nog als een bulldozer het veld afgaat is wel triest...

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]dTs2o9k-YvI[/yt]

Mooie goal!

Wel mooi voor Swinkels dat hij eens in het goede doel schiet :cool:

Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahha makkelijke overwinning kunnen behalen. Gast: ook met douglas was AZ al heer en meester voor het grootste deel

En daarvoor was AZ de betere, wat een gezeur vanuit Enschede.. En die De Jong.. Ga hem a.u.b. een cursus schwalbe laten volgen bij Suarez.. zooo doorzichtig.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Niet serieus nemen, eerst zeggen dat hij de wedstrijd met de radio gevolgd heeft en nu met uitgebreide analyses komen over dat ze beter waren :emo:

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij hoorde zeker ook op de radio dat het twee penalties waren, want ja.. dat kan je natuurlijk dan niet zien. Radio kan zoveel zeggen, maar uit de samenvattingen bleek toch wel dat Luuk de Jong graag ging liggen en bij beide penalties hetzelfde deed. Er was contact, maar IMO zeker niet genoeg voor een penalty.

9. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ja maar het ergste is dat hij niet de enige was die zo dacht! Die Munsterman, Monsieur P-H en de voetballers dachte precies hetzelfde: Ze werden vanmiddag bestolen :lol:

10. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Toivonen waarschijnlijk geschorst volgens VI. Zat eraan te komen.

11. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rutten lichtte ook toe waarom hij Otman Bakkal niet in de wedstrijdselectie had opgenomen. “Ik moet keuzes maken. Dat ik niet tevreden over hem ben, is wel duidelijk. Anders had ik hem vandaag wel bij de achttien genomen. Ik vind niet dat hij in goede doen is.

Otje!! Nie zoveel zuipen en smoken! Is nie goed voor die dikke pens van je.. =(

Ik heb dat beeld van Toivonen nu tachtig keer gezien, het valt wel mee. Maarja hij heeft het de laatste tijd wel een flinke bak stront over zich heen gekregen door zijn 'slimmigheidjes'.

De dader zelf reageerde aangeslagen op de uitspraken van Braamhaar. 'Ik ben geschokt', vertelt de Zweed aan het ANP. 'Wat er gebeurde? Ik probeerde gewoon zo hoog mogelijk te springen.' De aanvaller erkende zich flinke zorgen te maken over het eventuele onderzoek dat mogelijk ingesteld zal worden. 'Natuurlijk, ik ben altijd bang in Nederland. Ik heb een historie.'

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, maar dan hoop ik ook dat Vertonghen een flinke krijgt ;).

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder scoort weer eens uit een vrije trap. Mooi.

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Van Hanegem gaat los in Studio Voetbal. Wil jullie dat niet onthouden.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij had wel gelijk over Douglas, natuurlijk maakte hij een 'veeg'-beweging naar achter.. maar kom toch op zeg, zo gaan aanstellen als die Wernbloom alsof hij een vuist in zijn gezicht krijgt gepompt. Triest zeg.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    GENOT!!! \o/

En dan morgen Milan-Napoli (FORZA NAPOLI!!!! :D). De komende drie weken Genoa thuis, Brescia uit en Lecce thuis. Moeten negen punten opleveren ten koste van alles, en dan de derby der derby's, waarin Milan hopelijk een kloteklap gegeven kan worden. Vanavond was een absolute sleutelpot en daar ga ik even van genieten _O_

17. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De enige bij studio sport die nog een beetje met verstand spreekt is Henk Spaan, de rest is maar een zooitje met Youri Mulder voorop...

Gefeliciteerd Nerra :D

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Tuurlijk is het triest van Wernbloom maar je kunt het hem moeilijk aanrekenen. (Bijna) Iedereen doet helaas zo overdreven in het hedendaagse voetbal

19. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Yuri Rose niet.

20. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve Toivonen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.