[XOne] Bulletstorm

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 5 jul 2010.

1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze geven nooit cijfers :p ze bespreken de game alleen. maar ze zeiden iets van dat Epic's B team deze game heeft gemaakt.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Die geven geen cijfers. Meestal gaan ze niet verder dan klets voor het cafe.

Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op het dialogen en verhaal/grappen
    [yt]SH0KH9F4He8[/yt]

cock-fucker-rimjob-piece-of-shit! \o/

Laatst bewerkt: 27 feb 2011
  3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost

4. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings... En ze wisten niet eens dat People Can Fly de game gemaakt heeft?

Voor mij sowieso een compleet raadsel wat die gasten nog op de buis doen. Ze denken ook nog steeds dat ze 16 zijn ofzo.

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gamekings, tja ik ga er niet op haten, ik zeg slechts dat zij zich focussen op een bepaalde leeftijds groep, bepaald type gamer. Een grote groep waardoor ze populair blijven/ worden. Ik hecht weinig waarde aan hun mening over een aantal games.

6. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, hier ben ik het mee eens.
    Ik heb altijd het gevoel dat het niet serieus is.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    De Gamekings hebben ook nooit bekend gestaan dat ze de vinger op de zere plek weten te leggen bij een slechte game. Ook bij goede games hebben ze moeite om uit te leggen wat zo'n top game nou beter maakt dan andere games. Hun praatjes doen het goed op tv maar als ik een eigen gamestudio zou hebben zal ik nooit de gamekings om advies vragen.

Ik kan me helemaal niet vinden in de kritiek van Gamekings. Ten eerste is de storytelling bruut. Je kan het zien als een persiflage van de verhalen uit andere testosteron shooters. Zelfs een autistische kleuter zal dit opvallen. Dat de Gamekings dit niet is opgevallen geeft maar weer aan hoeveel aandacht ze aan een game besteden voordat ze aan een review beginnen. Je wordt als spelers juist uitstekend verleid om toffe kills te maken. Door het scoren van punten unlock je brute wapens en ammo. Hoe toffer het wapen is, des te duurder de ammo. In de andere gamemode beleef je de toffe stukjes uit de game opnieuw alleen dan is het de bedoeling dat je een zo hoog mogelijke score behaalt. Deze mode vind ik nog leuker dan de campaign. Je bent niet meer verplicht om zuinig te zijn met je ammo en de skill is om een plan te ontwikkelen waarmee je de meest gruwelijke kills behaalt. Erg verslavend wanneer je kritisch op jezelf bent en je eigen steeds maar weer probeert te overtreffen. Vergelijkbaar met racegames waarin je steeds betere tijden probeert neer te zetten.

Maar de game heeft ook minpunten waardoor ik m'n twijfels heb of ik de game wel kan aanraden. Wanneer je de game vergelijkt met Reach zie je gewoon dat de game veel minder content heeft. Zo mis ik de splitsscreen en de multiplayer vind ik ook maar matig. Je hebt maar 1 mode om online te spelen en het is ook nog eens slecht uitgewerkt ook.

Bulletstorm is een geweldige shooter wanneer je een beetje bent uitgekeken op standaard shooters. Alleen is het jammer dat alleen de singleplayer goed uitgewerkt is. Voor de multiplayer zou ik het niet doen.

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Zou tof zijn als ik de game volgende week binnen krijg, ik hoor alleen maar goeie dingen erover eigenlijk, en dan bedoel ik gewoon vooral gamer reviews. Dat is niet om te zeggen dat al die reviews van die sites niet door games geschreven is,maar ik bedoel vooral de mensen die niet voor een site schrijven.

Op Youtube zag ik een gast die zei dat hij de demo niet heel speciaal vond maar toch de game gehaald heeft en hardstikke tof vind. Ik ben erg benieuwd in elk geval.

9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteravond uitgespeeld.

Geweldige game. Eindelijk weer eens een leuke shooter. Na het uitspelen zal er verder niet zo heel veel meer te doen zijn helaas. MP heeft maar 1 mode. En je hebt Echoes, waarin je binnen een bepaalde tijd punten moet scoren. Ik ga nog wel de multiplayer doen, om wat achievements binnen te halen.

Maar op de singleplayer gebaseerd, is dit een hele leuke game. Verhaal is leuk en de graphics zijn erg mooi. Hij speelt lekker weg. Ja, zeker geen miskoop.

10. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gamekings :lol:

De op hormoon gezette 16+ers waarvan de ballen net zijn ingezakt review? Die moet je niet serieus nemen. :+

11. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    gebruiken ze bij gamekings nou hun eigen gameplay vids? denk niet dat die gasten het spel begrijpen. kijk bij 3:40. doen ze 5x achter elkaar leash, terwijl er duidelijk wat tonnen liggen die je kapot kan schieten voor uber skillpoints. ze hebben wel gelijk, de game is zo leuk als jij het maakt. maar beetje moeite doen mag wel. game duurt net niet te lang voor het eentonig wordt. maar dat het te kort is en voor 60euro te koop ligt is een andere discussie.

Laatst bewerkt: 28 feb 2011
  12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik begin die lui toch al een beetje kansloos te vinden. Beetje, misschien is dat nog zacht uitgedrukt. Ik vind het al niet eens erg meer dat ze liever hebben dat ik de TV ergens anders op zet hier. Al geen probleem meer. Laatste review die ik via GameKings heb gekeken was volgens mij een shooter, maar toen zaten die gasten ook alleen maar wat te ouwehoeren op die bank. Kreeg helemaal geen beeld van de shooter. Ook tussen de filmpjes door. Op die manier kon je je helemaal niet meer concentreren op het spel. Als ik wat van die lui wil zien of horen, dan lees ik voor de ''grap'' de PU wel. Ik lees de PU ook alleen maar voor de fun. Er zijn echter wel meer reviews waar ik wat moeite mee heb. Moeite in de zin dat ik er geen goed beeld uit of van krijg.

13. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Iets tegen 16 jarigen :cool::+

Maar even ontopic: Ik had eerder geplaatst dat de online zuigt enz.
    Dit neem ik terug, had laatst nog even online gedaan met iemand en het is dan zo gaaf. Beter dan met een paar random amirikaantjes die het doel van het spel niet begrijpen.

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Serieus? Dus het is wel tof? Ik heb nog niemand om mee te spelen. :mad:

Binnenkort maar weer een nieuwe ethernet-kabel fixen dan.

15. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel tof, vooral als iedereen echt samenwerkt.
    Maar weet niet hoe snel het saai word. Wabt je blijft wel steeds hetzelfde doen met skillshots enz. Wel leuk dat je dan weer jezelf en wapens kan upgraden.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die rede die de hoofdpersoon ook houdt na die ''speelgoed'' scene. :lol:

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    zag dit nog bij dimensionplus staan weet niet of bekend was:

Update: Bulletstorm Epic edition vertraagd tot eeste week maart week ivm foutieve taal op de verpakking, aldus de uitgever

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Raar, zijn zat al die hem wel in de goede taal hebben. Klinkt een beetje als een fail van iemand bij distributie of uitgeverij.

19. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Gister Bulletstorm epic edition bij de Saturn meegenomen mede ook voor de Gears of War 3 beta, maar het spel heeft me erg verrast en vind het ook erg leuk om hem te spelen. In het begin was het even wennen aan de controls maar na tien minuutjes spelen ben ik best wel in het spel gezogen en het een paar uurtjes achter elkaar wezen spelen.

20. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    kan me nog wel herrinneren dat gamekings final fantasy reviewde, was deel 9 of 10. De kritiek die die gast gaf sloeg nergens op:

Vindt het teveel verhaal, en turn based hou ik niet van. Geef mij maar een lekkere shooter.

Ja duh, laat dan een RPG kenner/liefhebber de game reviewen sukkel

Deel Deze Pagina