Dan moet hij weer bestuurder worden en niet meedoen om MP te willen worden.
Niets mis mee natuurlijk als hij bestuurder is uitterraard, maar Cohen lijkt nu zo misplaatst. Het lijkt alsof hij in een rol is geschoven die hij nooit heeft waar kunnen maken en totaal niet meer weet hoe hij ermee moet omgaan.
Ik zeg ook niet dat ik het zou kunnen, ik zou daar denk ik ook zitten stotteren als ik het nu zou moeten doen, maar híj dient het wel te kunnen in zijn rol.
Zo kan je toch nooit een land vertegenwoordigen op een congress of bij onderhandelingen? Het is moedig geprobeerd, maar hij kan het niet waarmaken en helaas is het dan tijd om het iemand anders te laten doen lijkt mij.
Al heb ik liever dat hij blijft, aangezien ik het niet op de PvdA heb, maar dat daar gelaten.
@ AVHAHA: Ik denk dat mensen ook liever een leider willen waarvan ze denken dat ze hem kunnen vertrouwen momenteel. Zeker na W. Bos, die op moment suprime ineens opstapt en daarna zijn partij in rommel achterlaat. En nu mensen ook aanvoelen dat Cohen waarschijnlijk na de verkiezing wordt weggeschoven (gokje van mij). Lijkt mij niet dat Cohen nog heel lang aanblijft iig.
Laatst bewerkt: 1 mrt 2011