De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zelfs als Ajacied vind ik het een beetje raar dat Vertonghen geen schorsing krijgt. Op basis van de tv beelden kunnen ze hem toch gewoon achteraf nog schorsen?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het was schijnbaar al beoordeeld en dan kan het niet meer, vind het ook maar een raar verhaal.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dus de scheids zag Jan die PSV'er vol in zn maag stompen, dacht ''dat moet kunnen , het is tenslotte geen ballet'', en vervolgens kan er met de tv-beelden niets meer gedaan worden?

    yeeuh voor de knjb :+
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De grens had het gezien en aangezien die gasten niet kunnen praten en te bang zijn om zaken in te schatten, telt enkel het aanschouwen ervan ook als beoordelen, schijnbaar.
     
  5. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt dat van Vertonghen wel een beetje overdreven. Hij maakt een slaande beweging met zijn vuist, maar hij raakt hem toch helemaal niet?
    (wil hiermee niet zeggen dat hij geen schorsing zou moeten hebben hoor :p)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nou, in de slowmo herhaling bij studio voetbal leek het alsof hij flink uithaalde. Of hij hem dan vol raakte of niet maakt mijn niet uit, hij deelt een vuistslag uit en dat is niet de bedoeling
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Wie gaat er straks in de spits staan bij het NL elftal? 8)
    van Nistelrooy toch maar weer in de basis? :+
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gaat erom dat ze dat de vorige keer ook al deden. Wordt dan zo'n beetje het eeuwige excuus als ze uitgeschakeld worden. Maar die spelers van Arsenal zijn zo vaak geblesseerd dat ze beter eens naar hun medische staf kunnen kijken ofzo. Stelletje koekenbakkers.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lekkere goal Rooney _O_
     
  10. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Kuyt dan maar :+
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    http://nos.nl/l/tcm:5-910734/

    Renske Bruinsma, persvoorlichter van de KNVB, legt uit waarom PSV'er Toivonen wel geschorst wordt, en Ajacied Vertonghen niet.
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Helder verhaal weer :9
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    En de enige keer dat ze met hun beste elf op het veld stonden wonnen ze meteenO-)
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528


    Is maar 1 antwoord op:


    Staan altijd wel mooie recente voetbal filmpjes bij Trends op youtube. Vraag me wel af waarom hij "Huub Stevens" zegt op 00:39 :+
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Pfffff 'een verkeerde beoordeling is ook een beoordeling'
    Pathetic gewoon!! Vooral qua bewijsvoering is echt te triest.
    :emo:
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Doordat er Huub Stevens wordt geroepen is het een trend op de Nederlandse Youtube ;)
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Weer? =( Afijn.

    Je beticht Vertongen van matennaaien terwijl Marcelo zelf te dom is om geen verklaring af te leggen.
    Of noem je nu de clubarts van PSV ook een "matennaaier" omdat hij een volledig medisch dossier had opgesteld na dat achterlijke gedrag van Suarez?

    Iedereen hier is het er over eens dat Vertongen geschorst moet worden maar nee, dat is niet genoeg, Vertongen is een matennaaier omdat hij wel een verklaring aflegd na de elleboog van Toivonen en Marcelo dat "netjes" niet doet. Dat moet nog even gezegd worden hoor jongens! |:-

    Come on....Ik snap dat je boos bent maar je conclusie raakt kant nog wal.

    En die reactie van de KNVB is al helemaal triest......
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik (Ajacied) vind het eigenlijk belachelijk dat Vertonghen niet geschorst is en Toivonen wel. Volgens mij was de reden om hem niet te schorsen, omdat hij zich zodanig losrukte van Marcelo, WTF 8). En dat Marcelo geen aanklacht heeft ingediend. Heel zielig van de KNJB :+
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Nee, de 4e official heeft het "fout" beoordeeld maar dat gold ook als beoordeling.
    Dat, in combinatie met het ontbreken van een aanklacht/verklaring van Marcelo zorgt er voor dat Vertongen niet geschorst wordt.

    Dat zou natuurlijk compleet anders zijn als Marcelo een verklaring zou afleggen dat Vertongen hem die klap verkoopt.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    Dat is inderdaad dom van PSV, vooral om Ola zelf wel geschorst is.

    Maarja, PSV zegt dit gedrag dan ook af te keuren. Ben gewoon blij dat er (momenteel) niet van die malloten bij mijn cluppie ronddolen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina