De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 42]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kozakken boys uit moet je NOOIT onderschatten :emo:

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Utrecht heeft ook weinig te klagen eigenlijk aangezien zij zonder de hulp van de arbitrage al eerder uit de beker waren gegooid.

3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Het is wel pijnlijk om te zien. De talentvolste scheidsrechter zit op een stoeltje, terwijl een inconsequente twijfelaar op het veld staat.

4. Munnie

Munnie Guest

Cornelisse had van mij geen rood moeten krijgen, geel was wel genoeg.
    Maar kom op om nou te zeggen dat deze scheids zo slecht was slaat ook nergens op.

Laatst bewerkt door een moderator: 2 mrt 2011
  5. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar als Twente verloren had (en die kans was er, zeker gezien de vorm van beide teams) dan had je daar wel anders over gedacht..

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Juist, dit is dus het hele punt :)
    Cornelisse laten staan of consequent fluiten. Nu bepaalt de scheids na 20 minuten de wedstrijd (ja, hij bepaalt de wedstrijd daar wel voor 90%+)
    Tenzij je dus consequent fluit en 6, 7 of 8 man van het veld stuurt :)

Oei... ai... jammer van je edit ;)

7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vond dat echt zo'n moment waarop hij de wedstrijd niet aanvoelde, maar puur wilde laten zien dat hij ook op dit soort momenten een kaart durft te geven.

8. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Juist, en dat is prima. Maar dan moet je dat dus consequent doen, wat betekent dat je geen enkele wedstrijd kunt uitspelen ivm. te weinige spelers op het veld :)

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Pfff, billenknijpen. Maar de 3 punten zijn binnen. Valencia speelde goed, zette goed druk en Messi, Villa en Iniesta hadden hun dag niet helemaal. Adriano speelde aan die linkerkant zijn beste wedstrijd voor Barcelona tot nu toe en toch mooi dat Messi uiteindelijk met hulp van Adriano het verschil wist te maken.

Wel kut voor Pep dat hij daar af en toe pijn verbijtend op de bank zat. Hoop dat z'n rug toch snel weer opknapt.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Adriano af en toe een beetje onbeholpen ogen tussen al die verfijnde technici. Twijfel of hij wel echt meekan, vertraagt het spel vooral.

Wel een prima resultaat zeg, 1 van de moeilijkste uitwedstrijden van het seizoen. Klasse.

11. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Vind Adriano een van de zwakste schakels bij Barca, dan heb je ook nog Abidal, dat is ook al geen held. Assist van Adriano was goed, maar verder...volgens mij wist Iniesta ook niet echt wat ie met 'm aan moest.

Die scheids is echt een baas trouwens_O_
    Staat tenminste gewoon tussen de spelers wordt nooit irritant. Floot in mijn ogen gewoon weer een goede wedstrijd.

12. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Die Turk is vaak 4e official terwijl het een erg goede scheids is. Beetje vreemd. Misschien omdat die nog zo jong is.

13. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Oh ? Vertel !

14. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk dat het succes een beetje naar het hoofd aan het stijgen is van fc twente. wat een misselijke club is dat (aan het worden) zeg. gister weer gematst door de scheids, dan hoor je ze niet. vorige week (in hun ogen) genaaid door de scheids, schreeuwen ze brand en moord. had je die vieze brama eens moeten zien gister toen du chatenier commentaar had op de scheids, stond ie te lachen zo van: "wtf doe jij gast?". nee, je had jezelf moeten zien afgelopen zondag. fans die een trainer toezingen die jankt bij elke beslissing. dat vreselijk gemaakte you'll never walk alone bij elke thuiswedstrijd. en dan als klap op de vuurpijl trappen de fans drie utrecht spelers van de tribune af.

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Maar dat doet toch iedere club?

16. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet in zulke mate.

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Sorry, maar Abidal geen held? Die speelt momenteel in zijn beste vorm bij Barca. Ik vind het echt één van de beste backs op deze aardbol, aldus ik. Abidal is opkomend miss niet net zo goed als Alves, maar verdedigend vind ik hem toch echt beter!

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja verbaas ik me ook elke keer weer over, lekkere goedkope sfeermaker. Beetje origineel mag je toch wel zijn als club

19. Munnie

Munnie Guest

Jij snapt het voetbal niet helemaal of wel?
    Gisteren is utrecht echt niet zwaar genaaid kom oooooop man.

Bij AZ was het een heel ander verhaal maar denk dat jij die wedstrijd niet hebt gezien.

20. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach Twente loopt al te piepen als het 1 wedstrijd de arbitrage niet mee heeft, maar als een andere club genaaid wordt dan is het aanstellerij.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina