[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

1. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Naar mijn weten is de VVD een liberale partij, niet per definitie een progressieve. Voor progressief kan je beter naar D66 kijken.

Liberalisme =/= Progressief zijn

2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Waar ik oorspronkelijk vandaan kom is de SGP weer eens de grootste. :emo: 27,2 %.

Tijdens de gemeenteverkiezingen afgelopen keer was de SGP voor het eerst ooit niet de grootste, echt iets van 600 stemmen minder dan Gemeentebelang, maar dat was dus eenmalig klaarblijkelijk.

Verder Christenunie 14,5% en CDA 17,9.

Gelukkig is het met Den Haag dan wat beter gesteld. :)

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je doet net alsof dat een misdaad is? :emo:
    VVD positioneert zich toch niet als een progressieve partij? Dus ik weet niet waarom je het de VVD zo kwalijk neemt dat ze niet progressief zijn? Daar heb je de democraten voor!

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Progressie zit in de mens, niet in overheidsbeleid.

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik reageer alleen op dahouseman. Geen idee waarom jullie er over beginnen.

6. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    je reageerde op mij

en dahouseman

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maar jij eerst op mij. Dahouseman vraagt waarom links denkt dat ze een monopolie hebben op progressie. Ik geef een artikel waaruit blijkt dat progressie absoluut niet te vinden is op rechts. En nu word ik aangevallen omdat ik zeg dat de VVD progressief moet zijn. Yeah right...

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Misverstand bij ons allemaal, omdat je mijn post over liberalisme quote en over progressie begint ;) Niks aan de hand!

9. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Een enorme, dwars over het hele land, haha.

Vandaag nog in Staphorst iemand in een compleet gewaad zien lopen, top tot teen bedekt in zwart/witte kleren. Heel apart.

10. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Kijk uit!!! Die zijn gevaaarlijk!

Maargoed, burka's moeten natuurlijk verboden worden.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die zie ik hier veel lopen, vreselijk die burka's.

12. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Lol, wat is er mis met burka's? Vreselijk mag je ze vinden, maar verbieden? Is niet serieus hoop ik, zeker gezien je (jingga) je als liberaal profileert.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Liberaal betekend niet alles tolereren hoor 8)
    Alsof liberalen wapenbezit willen legaliseren en ongelimiteerde snelheden op de weg 8)

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Boerkas dragen ze lekker in 't M-O_0/_0/_0/, als ik op vakantie ga naar een ver land pas ik mij ook aan. Als ik zou emigreren dan zou ik dat ook doen. :b:

15. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Liberaal betekent wel de vrijheid van religie respecteren en de vrijheid om je te kleden hoe je wilt.

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    @fred, was zeer ironisch natuurlijk, aangezien ze er in staphorst net zo bij lopen (eerste deel van mijn post), en iedereen vooral lekker moet doen wat ie wil.

“Over himself, over his own body and mind, the individual is sovereign.”

Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    O ja, kut, als ik teruglees idd duidelijk ironisch :eek:

De meiden die hun gezichten bedekken zijn volgens mij grotendeels in Nederland geboren. De islamitische immigranten komen daarnaast bijna allemaal uit gebieden waar de niqab (of burka, is eigenlijk wat anders, maar goed) niet de gewoonte is (in Marokko en Turkije is het echt een zeldzaamheid). Dus wat jij hier aanhaalt is echt niet van toepassing.

18. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan pas jij je ook aan? Hoe dan? Door beleefd te zijn en door vooral restaurants te bezoeken waar men Engels spreekt? (a.k.a. gericht op toeristen). Er zijn maar weinig buitenlanders die zich echt aanpassen in het buitenland. Veel mensen denken dat ze zich aanpassen door zich hier en daar wat in te houden of mee te doen, maar zodra er echt iets heel anders is dan in Nederland moeten ze er niks van hebben...

19. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken vooralsnog weinig Nederlanders die 15 jaar in een ander land wonen en nog steeds niet de taal spreken.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Tot een grens waar het veiligheid in gevaar kan brengen. Onder die argumentatie kun je het ook brengen.

Deel Deze Pagina