Eindelijk The Pacific helemaal gekeken.
Was gestopt bij aflevering 8 een tijd geleden en ben weer helemaal overnieuw begonnen.
Maar had hetzelfde gevoel wat ik had toen ik stopte bij aflevering 8. Net niet of het is geen BoB. Je kan The Pacific niet kijken zonder die vergelijking te maken helaas, en BoB maakt meer los bij me. Ik denk dat de voornaamste reden is de rustige stukken op het thuisfront of in Australie en het mindere focussen op de broederschap van de soldaten.
Reden denk ik btw ook dat ze het The Pacific hebben genoemd en niet Brand of Brothers: The Pacific. Had graag gezien dat ze meer op de broederschap hadden gericht want dat maakte BoB tot wat het is geworden en dat miste ik hier gewoon en kreeg moeilijk een band met de personages. Bij Sledge had ik nog de meeste band waar toch Leckie en zijn kameraden toch in een keer weg zijn uit de serie. Dat werd wel iets goed gemaakt in de laatste aflevering ( die btw erg goed was en ik een van de betere rustige afleveringen vond en me met een brok in de keel achterliet) maar toch nog te weinig.
Ik overal wel genoten natuurlijk want de standaard is heel hoog. Blu Ray versie zag er ook prima uit btw
Als ik een cijfer moet geven komt het op een 8.5 uit waar BoB imo een dikke 10 is.
Laatst bewerkt: 6 mrt 2011