De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die berichtjes geven slechts de tendens van jounalisten aan in hun benadering van Mounir El Hamdaoui. Negatief uiteraard, zoals altijd rond Ajax. Er zal vast een kern van waarheid inzitten maar die kun je daar niet feitelijk uit afleiden.

    Ik vind dat er ook schuld van De Boer bij zit. Hij geeft hier niet echt in aan peoplemanagerskills te hebben. Mounir is anders dan de rest en moet dus ook anders worden aangepakt dan De Boers "recht voor zijn raap"-tactiek. Eigenlijk precies hetzelfde manco dat zijn voorbeeld Van Gaal heeft.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben ik niet met je eens, spelers moeten zich aanpassen aan de trainer ipv andersom. Elke speler moet ook hetzelfde behandeld worden, anders krijg je straks dat El Hamdaoui alles kan maken en andere spelers niet.
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Eens met Dyonko. Bovendien weet je ook niet wat er is voorgevallen, David.

    Maar als een speler zich niet schikt in z'n rol als onderdeel van een groter geheel dient ie een eind op te pleuren. Als zo iemand dan ook nog eens niets toevoegt maakt dat die beslissing alleen maar makkelijker.
     
  4. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke feiten?

    het is een Feit dat Mounir niet vast in de spits wil spelen wat Ajax en de boer wel van hem verlangen.

    Het is een feit dat Mounir continu voor problemen en onrust zorgt. Met zijn houding en ego.

    het is een feit dat ajax beter af is met een spits die wel vast in de spits blijft(siem).
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.595
    :lol:
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Met deze redenatie heb je alleen eenheidsworsten en zijn we al eerder potentiele topspelers kwijtgeraakt. Neem nu Elia, dat was echt een lastige jongen die een speciale begeleiding nodig had. Hij werd toen maar weggestuurd bij Ajax. Rutten besteedde wel die aandacht aan hem en het werd een geweldige linksbuiten voor Eredivisie-begrippen en kan mijn insziens nog beter worden zou hij de juiste aanpak krijgen bij HSV. Ik weet het, het is hypocriet om spelers een aparte behandeling te geven alleen maar omdat je ze goed kan gebruiken maar ik heb ze er toch liever bij.

    Dat even in het algemeen, nu wat betreft Mounir. Daarvan weten we inderdaad niet wat er exact is voorgevallen. Mounir heeft wel een beetje de schijn tegen door eerdere verhalen, maar wat Mounir zegt over Frank, dat kan ik me ook goed voorstellen. Lijkt me typisch een De Boer-uitspraak. Het is moeilijk te zeggen.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Maar Elia was een jong gastje, Mounir is een volwassen kerel. Dat vindi k wel een groot verschil.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb mij gisteren dood zitten ergeren aan El Ham. Elke keer wil hij minstens drie tegenstanders poorten voordat hij een keer op de goal schiet. Ik was bang dat hij bij zijn goal eerst nog even zes keer de hele bank van RKC wou gaan dollen voordat hij hem erin zou schieten.

    Vond het meer dan terecht dat hij gisteren gewisseld is, al dan niet uit tactische overweging. Maar die gozer bleek weer eens zijn plofkop te hebben opgezet tegenover de trainer. En dat is niet de eerste keer. Ik ben klaar met hem. Afvoeren die kerel. Meteen verpatsen als het weer kan en een speler halen die zich niet bevredigd met de gedachten van zijn eigen acties.
     
  9. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, oke wtf:

    (bron: http://spitsnieuws.nl/archives/sport/2011/03/mourinho_bijna_neergestoken.html)
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas zijn er zat volwassen kerels in het voetbal die zich zo gedragen, een tendens die vooral de laatste jaren zichtbaar lijkt. We moeten alles maar doen om de verwende voetballers die miljoenen verdienen te paaien en met een fluwelen handschoen aan te pakken. Zo heb je ook C.Ronaldo wat praktisch gewoon een groot kind is, maar dat wordt gepikt vanwege zijn wereldse voetbalkwaliteiten.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar bij El Hamdaoui komt er nog eens bij dat hij niet presteert.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het ook niet goed te praten ofzo, bij El Hamdaoui begint het steeds duidelijker te worden. Lees nu ook op de stook-site Telegraaf dat El Hamdaoui Suarez op de eerste dag bij de keel had gegrepen omdat Suarez hem naar de WC verwees toen El Hamdaoui vroeg waar zijn plek was(:lol:). Het ging me in dat verhaal meer over the bigger picture want Dyonko maakte een algemene opmerking dat trainers altijd hun spelers gelijk moeten behandelen.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je zo iets zegt en je zo opstelt, dan is het gewoon exit. Ik snap niet dat er mensen zijn die het nog opnemen voor El Hamdoui. Hiermee stoort hij gewoon het team proces en niemand staat boven de trainer.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.600
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Nou, Spartak Moskou komt zondag toch kijken bij Ajax-AZ en ik hoor dat de Russische transfermarkt nog open is. Hebben ze nog interesse in een 26-jarige spits? :+
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Willen ze kijken hoe goed hij de tribune warm houdt dan?
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat hij niet eens op de tribune zit, zal wel ziek zijn ;-)
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
  18. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    sympathieke club :D
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Dat vitesse zijn spelers moet belonen omdat ze van VVV hebben gewonnen......:F:
     
  20. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina