Sjonge jonge.. As Roma verneukt een 2-0 voorsprong en Bari komt op 1-1 tegen Fiorentina.. En PSV verzaakt ook!
Ja best wel hoor Afgelopen zaterdag had ik 9/10 goed. Ik had Robben to score fout in die bet en anders 84 gewonnen. Nu heb ik er daarom gekozen om overal cheap quotes te nemen. Je mag er bij elke wedstrijd vanuit gaan dat ik het goed heb en anders zou het toch raar zijn. Het is eigenlijk alsof Ajax 6x thuis tegen VVV moet (ook quote van 1.20 ofzo). De eerste is wel risky gezien het verleden, maar ik denk dat het wel goed mogelijk is gezien de stand.
De bovenste goed maar de onderste alleen fout door Braga. Vanavond hetzelfde Chelsea - Manchester over 2.5 goals. Inleg: 3.50 Quote: 2.10 Winst: 7,35
Welke bookie? Trouwens, als er mensen nog geen lid zijn van Bwin. Vanaf vandaag tot 1 april geven ze iedereen een 200% bonus via 1 site. Dus als je 10 stort krijg je 20. 50 storten krijg je 100 (dus 150 op je account). En je kan reis naar de clasico winnen. http://www.wedden-op-sport.com/wedd...ar-barcelona-real-madrid-el-clasico-2011.html Vanavond trouwens chelsea manchester united. Dat zal een kraker worden \o/ Wat is jullie voorspelling?
Precies net als gisteren, me grote bet fout en de over 2.5 goals bet goed 35 cent winst gemaakt vandaag
Heb deze weddenschap lopen, gaat voorlopig nog goed (Roma staat voor en Dortmund staat voor, Shamrock nog gelijk) Quotering 3,36 x Inleg: € 1,00 = Kans op: € 3,36 Voorspeld: Eindresultaat: Wedstrijden Uitslag Quotering Uitslag Quotering Borussia Dortmund - FC Köln 1 1.2 - - Shamrock Rovers - Dundalk 1 1.6 - - Lecce - AS Roma 2 1.75 - - edit: en Shamrock staat nu 3-1 voor in de 57e minuut
Heb een tot ingelevert in de c1000 Heb: Anderlecht - Genk (0-1) 2 Dortmund - Koln 1 Ajax - AZ 1 Me vader heeft 15 euro ingezet op Willem II (dat zijn we dus kwijt )
Dortmund en Shamrock beide gewonnen, nu alleen AS Roma nog: staat 1-1 met nog 15 minuten te spelen...
Schiittt Willem II maakt 0-1 minuut later 1-1, wat hebben hun toch altijd een pech, en wij ook met het gokken
Thanks. Nieuwe bet voor vandaag: VfL Bochum - Karlsruher SC 1 1,45 Gaziantepspor - Sivasspor 1 1,65 Celtic - Hamilton Academical 1 1,10 Bayer Leverkusen - VfL Wolfsburg 1 1,50 Manchester City - Wigan Athletic 1 1,25 FC Porto - Vitória Guimarães 1 1,15 Totale quotering 5,67 Inleg € 1,00 Je maakt kans op: € 5,67