De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker gevoel overgehouden aan de wedstrijd. 4-0 is een uitstekende uitslag tegen een ploeg die toch wel sterk werd geacht vantevoren.

Bij vlagen echt genoten, toch wel weer gebleken dat Anita datgene voetballend brengt wat gemist wordt op het middenveld. En tegelijkertijd ook verdedigend zijn werk doet door fel op zijn man te zitten en op de juiste momenten voor zijn man te komen. Pikt zelfs nog zijn goaltje mee. Klasse. Voor mij dan ook MotM. Ebecilio werkt ook goed aan zijn rendement met een goal en een assist, juist datgene wat hem werd verweten. Vond Cvitanich verder ook nog wel aardig invallen. Van der Wiel defensief foutloos maar offensief weer niet veel gezien, teveel tikkies terug in mijn optiek, snap niet dat ie tot MotM werd omgeroepen.

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat, de rode kaart van Pelle? Dat was toch gewoon rood, hij gaat fel door op het been van die ajacied. Toch? :x

3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Het was onbeholpen van twee kanten. Beide strekken het been niet. Dan ziet het er erg uit maar valt het allemaal erg mee. Als één van twee het been gestrekt houdt, dan kunnen er problemen ontstaan.

@Shin David

De Zeeuw was toch motm? Aldus eredivisie live?

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Nee joh hij hield nog in . Gewoon geel.

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, volgens mij ook. Cvitanich hield zelf nog in en Pelle raakt de bal nauwelijks.

Vd Wiel was MotM in de Arena. Tijdens de wedstrijd kun je daar altijd een speler kiezen door te smsen. De Zeeuw zal dan wel via Eredivie Live zijn verkozen (Is imo ook meer terecht dan vd Wiel. Speelde aardig tot goed, maar de Zeeuw was bepalender)

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hahaha. :D

Ik heb erg genoten! Zat vrij vooraan, in vak 118 trouwens. Jammer dat er veel gezinnetjes bij zaten die stil waren maar goed. Ik heb genoten.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ja HAHA, zij stond daar nog vol door de speakers te bleren toen iedereen al op het veld stond. Geniaal! _O_

edit: Dubbel maar w/e

8. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk de 14-jarige meisjes-fanschare van VdWiel die zijn werk deed. :+

9. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Stadion was wel wat tam, maar dat was de wedstrijd zelf ook. Als Ajax even tempo maakte liepen ze er zo doorheen. 4-0 doet vermoeden dat Ajax heel goed speelde, maar vond vooral AZ heel slecht. Ajax 'stond' wel redelijk goed, er werd goed pressie gezet. Maar erg creatief was het niet, veel te statisch.

Toch wel een leuke wedstrijd gezien, het werd wel snel koud opeens na rust:+
    Van der Wiel MotM inderdaad, dat had De Zeeuw of in mijn ogen Anita moeten zijn.

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Dat was wel humor idd en toen ze van veld af ging bleef ze gewoon lekker doorzingen zelfs toen de wedstrijd verder ging die had echt de tijd van d'r leven haha

11. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik las op AN dat ze nog wat zongen over El hamidioot dat die geen jood was of iets. Niet gehoord op EL maar klopt dat? Zou wel geniaal zijn. :D

12. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Vanaf het veld vond hij het een rode kaart voor Pelle, achteraf vond hij inderdaad dat Cvitanich met gestrekt been binnenkwam.

Ik heb op EL gekeken en daar ook gehoord dat vdWiel man of the match was, wel apart, vond zelfs Anita of Ebecilio de beste spelers op het veld.

Ze had oordopjes in dus had het volgens mij niet eens door dat Blom haar van het veld wou sturen, je hoorde haar na de aftrap ook doorzingen _O_

13. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yep. El Hamdaoui is geen jood. Op het deuntje van 'En wie niet springt die.."

Klopte, dikke negerin bleef maar door bleren. :D

14. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Blom had haar rood moeten geven idd. Dan was het feest compleet geweest :)

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, het was nog best duidelijk te horen op EL. Ze zongen volgens mij iets van: El Hamdaoui, en Elhamdaoui die is geen jood.... :lol:

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Kennedy scoort tegen Real. _O_ Staat nu 1-2.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De struisvogel! Ik vroeg me al af waar die gebleven was:D

18. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    [yt]Jv5VG5lfSTI&feature=player_embedded[/yt]
    Hahaha :D

Die lach van de commentator ook wanneer Blom grijnst. :lol:

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dat was mooi inderdaad, kon er zeker om lachen gisteren tijdens de samenvatting.

:lol:

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat dikke, waggelende schepsel had ook helemaal niks door.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina