Als Lupe zijn eigen gang mag gaan gaat hij natuurlijk ook harde tracks maken. Zo niet, dan.. nja, luister maar naar Lasers.
Ik vind Words I never said, I don't wanna care right now, The show Goes on, All Black Everything de beste. Oja en Never Forget you vind ik ook wel goed. Had live versie van Beautiful Lasers gehoord die vond ik geweldig, op album vind ik em ook slecht Kende ze allemaal al behalve: Word I never said,... vind het wel jammer
Voor wie weer wat videogame hiphop wil hebben. Komt totaal niet in de buurt van de genialiteit van Famicom Forever, maar toch nice.
http://qn5.com/blog/entry/preorder-oneirology/ \o/ 15 euro's maar. en de eerste 500 pre-orders zijn limited editions.
Heb alleen de opening gecheckt, maar toen weggedrukt. Wil eigenlijk gewoon geen snippets horen. Trouwens: [yt]N0chdjyvOIQ[/yt] Geniale video! enne: [yt]3mJFxlqEK64[/yt] Blijkbaar toch een van de hiphop/electronic instrumental albums die ik heb gemist in 2010.
Raekwon cd is te hard! Ben nu ook ff Reks aant downloaden. Iedereen kan matties met me worden op last.fm (www.last.fm/user/L3ip0)
Wow, ik ben fan van hip-hop & rap. En heb redelijk wat kennis over de Vrijmetselarij, en deze track ken ik sinds vanavond pas. Wil jullie hem niet onthouden.
Haha ik begrijp hem wel, heb ik trouwens nog iets heel speciaals afgelopen 3 weken gemist. Dadelijk lupie checken ben toch benieuwd of er nog een paar tracks zijn die gelukt zijn. Las dat er toch een aantal leuke waren, maar na alle reacties verwacht ik er niet teveel van.