De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Pas "de topper" gezien, wat een rampenwedstrijd. Dit kwam niet eens in de buurt van eredivisie niveau en dat terwijl dit nog de 2 "topteams" zijn daar, sowieso is de schotse competitie een lachertje. Je hebt Celtic en Rangers en elk jaar heeft de rest weer het bekijks, gaat nergens over. Maar dat zie je ook wel als ze Europees spelen.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Thomazii flikker toch op man met je schijnheilige gedoe , bij elke post over Ajax gebruik jij woorden als neuzen of joden.
     
  3. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Je weet toch wel dat Lille met 9 Reservespelers speelden en dat sommige spelers in 3 jaar tijd in totaal 3/5 wedstrijden hebben gespeeld voor Lille in de competitie.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Tuurlijk wel, Roda JC of Groningen zou daar meedoen om het kampioenschap! Stelt echt weinig voor.
    Ambiance is echt fantastisch, maar die 60.000 man hebben wel een bord voor hun kop :p
    En dat van Lille is onzin, die zijn ze niet tegengekomen. Hoogstens een B team.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Was ook een serieuze vraag. Zelf volg ik die comp. namelijk niet.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat stadion helemaal ontploffen als er een of ander frommelgoaltje wordt gemaakt. 8) Geniaal die discrepantie tussen de beleving en het niveau.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik kijk ook de Old Firm alleen en volg de 2 die Europees gaan.
    Maar als jij zegt dat PSV Lille verslaat, kun je ook wel redeneren hoe het gaat als FC Utrecht Celtic verslaat.. Vandaar ;).
     
  8. Flinter

    Flinter Active Member

    Berichten:
    294
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Misschien wel ;) Ik heb ook alleen de eerste wedstrijd gezien van PSV. Toen was Lille stukken sterker.
     
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij iedere tegenstander moet je toch gemotiveerd zijn? je wil toch kampioen worden?, dan moet je ook punten pakken tegen de "lagere" teams. Ik vind het waardeloos wat PSV daar heeft laten zien

    En met "mijn logica" zoals jij het noemt heb ik denk ik al meer gewonnen dan dat jij hebt gedaan.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Je zou toch niet zeggen dat Siemenn en Thomazi familie zijn:+
    Siemenn is de meest bijgedraaide PSV supporter hier zo, en Thomazi is gewoon de grootste Munnie van PSV 8)
     
  12. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, beetje jammer.

    Siemen leer je broer wat manieren!
     
  13. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha. Wat heb ik nou gezegd? Lees eens terug en loop elkaar niet zo blind achterna.
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Uhm je bent zo subjectief als de pest en jouw hele vocabulair bestaat uit woorden als neuzen / joden. Siemen is vaak gewoon realistisch en heeft tenminste niet zo'n nephekel aan andere clubs.
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben op vakantie in Zwitserland, dus kan het voetbal niet live op tv zien. Iemand een andere optie, gratis natuurlijk?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  17. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is ook waardeloos wat PSV liet zien, maar jou utopisch denken is niet realistisch. Denk je dat al die goedbetaalde voetballers gemotiveerd voor een minipubliek tegen een (qua nationale/internationale status) nietzeggende ploeg de wedstrijd van het jaar op de mat gaan leggen.

    Gast, je zit hier 24/7 op het forum. Hoe moeilijk is het om dan even terug te bladeren en je geschreeuw te onderbouwen met argumenten?
    Ik zeg alleen maar dat Studio voetbal weer lekker Ajaxgekleurd was, dat al die ajacieden daar over vallen. Jullie noemen jezelf toch ook joden? Waarom al die fuzz.
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Niet elke Ajacied noemt zichzelf een jood maar okee.. Hoezo was Studio Voetbal dan Ajaxgekleurd? Zeker omdat Molenaar er zat , tja.. Weet niet of je ene Ronald Waterkneus kent?
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Motivatie?
    Ook als heeft een PSV geen zin is het nog te zielig voor woorden dat je je zo laat kennen tegen een clubje wat 10x zo weinig te besteden heeft. Dat gaat veel verder dan alleen motivatie!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina