De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Scheef in welk opzicht? Er zijn hier veel Ajacieden, maar er zijn in heel Nederland significant meer Ajacieden dan andere supporters. Vrij verklaarbaar dus.
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Heb denk ik al een jaartje geen Studio Voetbal meer gezien maar vroeger was het soms echt erg met Jack van Gelder. Een Youri Mulder, Waterreus, Koeman mog wat mij betreft best pro-Twente/PSV/Ajax zijn maar een presentator moet toch neutraal zijn wat bij Jack (vroeger) vaak ver te zoeken was
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Klopt , vroeger was het wel zo. Maar je kan het toch moeilijk nu nog Studio Ajax of wat dan ook noemen..
     
  4. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Scheef in het opzicht dat het de meningen van andere partijen worden ondergesneeuwd. Vooral door de frequente activiteit van de ajaxaanhang. Er lijkt een soort groepsvorming te hebben plaatsgevonden. Je kan er als andere supporter moeilijk tussenkomen zonder assimuleren. Kijk naar Munnie, die dat niet doet. Hij praat vaak met een gekleurde bril en wordt als mafkees neergezet. Ook een hele hoop ajacieden doen dat, maar die worden er niet op aangesproken. Mensen als PSV boertje en Siemenn weten bijvoorbeeld wat ze niet moeten zeggen en blenden daarom in dit forum, terwijl meer uitgesprokere/directe meningen worden verworpen en een koppie kleiner gemaakt. Mijn voorheen aangehaalde voorbeeld met Toivonen lijkt me een aansluitend argument
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Boertje heeft hier ook heel vaak uitlatingen gedaan richting Ajax maar hij onderbouwt het tenminste en komt niet met van die vage uitspattingen zoals Munnie dat bijvoorbeeld doet, dat komt altijd meer over als voeren dan als een mening vertolken. Ik heb er bijvoorbeeld echt geen problemen mee als er kritiek wordt geleverd op Ajax of als ze met bepaalde bijnamen worden aangesproken, zal me echt een zorg zijn, maar wat ik persoonlijk wel irritant vind zijn van die loze uitbarstingen van 1 zin die tot discussies leiden. Dat is toch wel een aardig verschil.

    En bedoel je met die voorbeeld post nu deze?
    Daar kreeg je wel 3 hele reacties op, dus 3 pagina's lijkt me een beetje overdreven. Daarnaast waren de reacties niet heel verwonderlijk.
     
  6. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je gelijk in. Maar toch zie je dat er geen echt tegengeluid bestaat voor de uitbarstingen/niet onderbouwde meningen van vele ajacieden. In die zin zit de verhouding dan wel scheef lijkt me.

    EDIT: Neej is echt al een tijdje terug, was met die rotzooi toen met Afellay en Vertonghen (2009/2010?)
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2011
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Vanavond weer eens lekker gaan zitten om een hele wedstrijd te kijken, heb er zin in. Hoop heel erg dat Arsenal er 1tje inprikt ergens vroeg in de wedstrijd want dan kan het echt mooi worden.

    ALs Barca vroeg scoort en Arsenal moet gaan komen vrees ik het ergste
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die reacties volgden meer door dit gedeelte in je post:
    "Please Wilders zet die man het land uit."

    Daardoor konden de meesten je post niet bepaald meer serieus nemen.

    Maar goed, genoeg oude koeien uit de sloot gehaald, ik ga Barca kijken :cool:
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was in 2008/2009, bij de 6-2. Toen zat jij nog niet op het forum.

    Ben het verder niet met je eens dat Ajacieden die maar wat schreeuwen en alles gekleurd zien hier op handen worden gedragen ofzo. En dat de PSV'ers onderdrukt worden. 8) Kijk nou naar Josh, dat is eigenlijk onze Munnie. Daar gaan Ajacieden het echt niet voor opnemen hoor. Eerder er tegenin(toen zei hij nog dat ik een PSV-bril op had en die af moest doen :lol:).
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Snelle goal van Arsenal zal lekker zijn voor de wedstrijd :) Hoop wel dat Barcelona even laat zien wat het kan \o/\o/
     
  11. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het zo zeggen: Als ik het mis heb, dan heb ik nog hoop :)

    Geniet van de wedstrijd
     
  12. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Arsenal! \o/
    Allebei mooie teams, maar Arsenal mag van mij winnen, zeker omdat iedereen denkt dat Barca er overheen gaat.

    //verkeerde topic, maar alsnog. :cool:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jammer maar helaas. Beste team is door. Helaas een negatieve rol voor van Persie. Zeker ook een domme 2e gele kaart. En zeggen dat je de fluit niet hoorde ging geen 2e keer op ^^
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zou toch mooi zijn. _O_
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Awesome, lozen die El Ham en lekker weer met de Hunter in de spits. Die knalt er in Nederland zo weer 30 in
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou zeker een aanwinst zijn.
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Wow! Dat zou echt te tof zijn _O_
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat is het toch eigenlijk ook een kansloze heer (Oranje buiten beschouwing gelaten).
    Ieder jaar bij een andere club..
     
  19. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou voor Ajax wel heel positief zijn :)
    Maar wel heel sneu voor zijn carrière, veelbelovende spits faalt bij alle clubs (sommige zonder dat hij er iets aan kon doen) en gaat binnen iets van 4 jaar weer terug naar Nederland.

    edit: Maar ach, het is maar een gerucht. ;)
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Geruchten, ik houd er niet zo van :)
    Overigens is KJH wel DE man die we nodig hebben :) Zie 'm daarom ook graag komen, maar het lijkt mij sterk.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina