De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Lol leuk dat je iedereen over een kam scheert :emo: In Europa kan ik zeker genieten van en juichen voor concurrenten van Ajax. Laat ons gewoon even saggie zijn ipv te gaan provoceren (niet per se naar jou gericht)...

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo zo'n lelijke club dan? Omdat ze afgelopen jaar kampioen zijn geworden of wat? :9
    Ik zou juist eerder een hekel aan Ajax hebben dan aan Twente als PSV supporter.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Hoe vaak heb je je post ge-edit in die korte tijd? 8)

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat ik het een lelijke club vindt, altijd gevonden, heb er gewoon totaal niets mee. Ik vind Theo Janssen en Ruiz leuke spelers, maar met de rest heb ik niets. Jan van Halst is de enige andere 'Twentenaar' waar ik respect voor heb, maar voor die Münstermann etc toch echt niet :+.

5. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Lol je noemt 3 spelers waar je respect voor hebt en 1 waar je niks mee hebt 8)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Echt zes keer, omdat het te hard overkwam maar ik het zo niet bedoelde :+. KneusKnuppelRarekerelRaar(:+), lol.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Münstermann is geen speler hé :+. Daarnaast zei ik ook 'met de rest heb ik niets', de rest vind ik gewoon saaie spelers, heb ik niets mee. :+

8. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.960
    Hehe zover was ik wel hoor :+ Maar wat de hell heb je tegen Twente? Vind het een leuk team dat de strijd in de top een stuk boeiender maakt.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het team is saai en speelt lelijk, behalve Theo en Ruiz. Clubleiding is gay, trainer is een mafkees, etc. :+

Maar gelukkig blijven hun clubliederen wel origineel :cool:.

10. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    En dan noem je mij een rare. :+

11. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij voel ik een beetje jaloezie.:+

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Voor degenen die Ajax niet gezien hebben, en de frustratie hier niet snappen :+:

[yt]T13mPnXF26M[/yt]

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    PSV speelt óók (IMO) saai en lelijk de meeste keren, maar met onze clubleiding vind ik niet veel mis, en Rutte is nou ook niet de grootste mafkees. Hij is inderdaad een genie voor de camera, maar voor de rest :+.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Erg zonde natuurlijk, aan de andere kant heb ik vanavond heel veel moois gezien. Ajax speelde sterk en overtuigend, nu maar hopen op een wondertje in de return!

Netjes van Twente, in PSV heb ik ook wel vertrouwen in de return. (beide niet zien spelen trouwens)

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat er mis is met de clubleiding van Twente? Ik snap dat de handelswijze rond het verkopen van spelers frustatie kan opwekken bij de andere topclubs omdat Twente de hoofdprijs vraagt wanneer Ajax of PSV aanklopt. Echter vind ik dat als je objectief kijkt je de clubleiding van Twente niks kwalijk kan nemen, en de opmars van Twente is de laatste jaren vooral te danken aan het goede bestuur (dus clubleiding) snap niet wat daar gay aan is. ;)

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Het is vandaag voor een aantal clubs toch best kut gegaan. Liverpool verloren, Ajax verloren, Man City verloren.

17. Munnie

Munnie Guest

Zekerrrrrrrrrrrrrrrs

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Nice toch! :D

19. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Discussies barsten los door irritatie: echte voetballiefhebbers dus :d

20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.754
    Dat wel, als de Nederlandse clubs doorgaan. Tenminste, Liverpool gun ik het verlies niet, maar Man City wel. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina