De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Munnie

Munnie Guest

Gelukkig heeft psv kut supporters een lelijk elftal met als enige man die een beetje uitblinkt dudszak.

Ajax, nog aardig leuk om te kijken maar psv? Nah...

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Tuurlijk wel, omdat Ajax de grootste is. :+

Maar ff zonder gekheid, ik heb ook veel meer een hekel aan PSV dan aan Twente, komt natuurlijk gewoon omdat PSV steeds kampioen wordt :+).
    Maar ik heb echt totaal geen hekel aan Twente, in de competitie moeten ze natuurlijk niet Ajax het leven zuur maken, maar ik juich het alleen maar toe dat ze zo lekker bezig zijn in de EL.

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  3. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er gewoon aan of je een voetbalfan bent of een fanatieke clubsupporter. Het niveau van het Nederlands voetbal kan me namelijk echt geen hol schelen. Je kan ook beide zijn natuurlijk, dan weet ik niet hoe 't werkt :+

Laatst bewerkt: 11 mrt 2011
  4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    WTF 8)

Ik heb me echt kapot geërgerd aan de scheids, hij moet toch ook geweten hebben dat ze in de 18de minuut 1 knal lieten horen voor die Jelle?
    Hij legt de wedstrijd meteen stil :emo:
    Verder heeft hij 4x een vrije trap terug geroepen omdat de bal 8cm te ver lag.

De eerste helft had hij kaarten moeten trekken voor Moskou, de tweede helft ging hij opeens heel inconsequent kaarten trekken..

Ik heb me in ieder geval niet alleen aan de scheids geërgerd..

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Goed voor het nederlands voetbal bla bla bla. Wat heeft Nederland er aan? ADO gaat Europa in en die liggen er uit voor de groepsfase en dat kost je helemaal veel punten. Wat heeft Nederland er aan als we eennextra plek voor de cl halen? Daar heeft geen club wat te zoeken. Dus zo rond de 9e plek hangen is prima, veel hoger gaan heeft geen zin.

Dus een nederlaag van Ajax kan ik welnwaarderen, die denken aan het Nederlandse voetbal.

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat een gezeik..
    Vooral als je verwacht dat heel Nederland medelijden met Ajax of misschien zelfs PSV moet hebben en het leuk moet vinden voor Twente. Een groot deel van Nederland heeft een hekel aan Ajax en liepen gisteravond bij wijze van de polonaise. Dat heb je nou eenmaal met zo'n club. Dat is bij PSV en Feyenoord niet anders. En als je daar niet mee kan leven, ga je maar hockey volgen ofzo.

Als ik eerlijk ben zie ik alle clubs nog wel doorgaan. Ajax hoeft alleen maar te winnen om er minstens een verlenging uit te krijgen, anders zijn ze door. PSV hoeft alleen maar te winnen of met doelpunten gelijk te spelen. En als Twente het nu nog verknald, horen ze daar niet thuis.

Goed voor het Nederlands voetbal? Absoluut. Hoewel een club als ADO daar nu nog niets te zoeken heeft, brengt het voor de club en spelers wel de nodige ervaring mee (Zeker voor de club belangrijk ;)). Ik vind het buitengewoon knap wat wij als Nederland dit seizoen presteren. 3 clubs die volop in de race zijn voor de kwartfinale van de Europa League. Als je dit van tevoren zou zeggen, zouden ze je in het gesticht hebben gestopt.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Als ik eerlijk ben zie ik alle clubs nog wel doorgaan. Spartak Moskou hoeft alleen maar te scoren/gelijk te spelen dan zijn ze door. Glasgow hoeft alleen maar zonder doelpunten gelijk te spelen.

Mooi gerelativeerd. Oja, en Zenit hoeft alleen nog maar 3 keer te scoren voor een verlenging!

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Het is optimistisch ja. Maar op basis van wat ik gisteren zag, geef ik de Nederlandse clubs een goede kans om de volgende ronde te halen. Al geeft dat natuurlijk nooit een garantie in de return.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik verwacht ook wel 2 van de 3.. In een goed geval van Ajax 3 ja. Maar wie weet wat Rangers gaat doen. Straks is hun doel de penalty's te halen 8).

10. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je ook wedstrijden gezien? Dan lijken de scenario's van Petrucci wel iets waarschijnlijker imo.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Wel te begrijpen dat de Feyenoorders gisteren een mooie avond hadden, als je om je eigen team niet meer kan juichen, zijn dit je hoogtepuntjes :lol:.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    facepalm*

Dit slaat weer echt helemaal nergens op, typerend voor het gemiddelde niveau in dit topic. Ik ga wel weer weg.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf boeien andere Nederlandse clubs me geen reet en zie ik ze het liefst op hun bek gaan. Dat Twente gister won, deed me dan ook helemaal niets. Kon er niet blij van worden. Zo kon ik er ook wel om lachen dat Feyenoord er toen uitvloog tegen Gent. Ben ook verbitterd geworden eigenlijk. 8) Kan me nog wel herinneren dat ik voor PSV heb gejuicht toen Alex die goal maakte tegen Arsenal, nu zou dat me echt koud laten.

Om die reden maakt het mij niet veel uit dat er hier mensen zijn die het leuk vinden dat Ajax heeft verloren. Ik heb namelijk hetzelfde bij andere Nederlandse clubs.

14. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Waarom zijn er bij zoveel mensen de haat voor de rivaal groter dan liefde voor de eigen club?

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel blij voor Nederlandse clubs als ze doorgaan, maar ik zou die wedstrijden van PSV of Twente echt niet gaan kijken. :p
    Ik kan me nog herinneren dat Ajax in de cl met 4-0 verloor van Real Madrid en dat iedereen op internet die Feyenoord fan was alleen maar bezig was met iedereen keihard uitlachen. Dat vind ik zo hypocriet, omdat ze het in die periode zelf zo bar slecht deden.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gedeelde smart he. :+ Toen wij 2-2 speelde tegen Excelsior vond ik het net daarna ook geweldig dat Feyenoord met 10-0 op de broek kreeg terwijl ik me eigenlijk kapot moest schamen voor de eigen prestatie.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    En weer lekker een sneer uitdelen he.
    Met al die wedstrijden die Feyenoord dit seizoen verloor, was het hier ook topdrukte.
    Dus doe niet alsof dit van 1 kant komt.

18. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ja want als je blij bent dat je aartsrivaal verloren heeft is de haat voor die club groter dan de liefde voor je eigen.. :F:

19. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik ook helemaal niet, ik zeg alleen dat het idioot is dat het gebeurd en dat was gewoon een voorbeeld. 8)
    Het is toch raar om je rivaal uit te lachen terwijl je het zelf niet veel beter doet. Hetzelfde als die wedstrijd van het einde van het seizoen, volgens mij Twente - ..? Dat de tegenstander ging juichen dat Twente scoorde, alleen maar omdat daarom Ajax geen kampioen zou worden.

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is dat raar? De twee hebben toch geen verband? Je hoopt dat je club het goed doet en dat je rivalen het slecht doen. Als mijn club het slecht doet moet ik dan ineens blij zijn als me rivaal wint? Natuurlijk niet, dan wil ik nog steeds dat ze verliezen. Daar hebben de resultaten van me eigen club niks mee te maken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina