De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Inderdaad. Ik heb dan wel medelijden met Willem II supporters, die hebben hier op het forum dan echt niets meer te vertellen :+.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Eèèèn daar ging het laatste sprankje hoop op de scudetto, met dank aan Pandev en Cordoba (al het hele jaar met afstand de slechtste mensen en Inter totaal onwaardig). Tegen dit matige Brescia met bijzonder matig spel nog zoveel kansen creëren en het dan niet afmaken. Tsja, als je na de 0-1 zo naïef gaat voetballen kan een klutsgoal altijd schade berokkenen, en dat gebeurt in dit geval.

Verschrikkelijk =(

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Robben _O__O_

Dit is toch wel ff een dikke slap in het gezicht van het bestuur van Bayern door van Gaal. :cool:

[yt]ughOoBhHvfE[/yt]

[yt]t6yZjQz4Qv8[/yt]

[yt]Ft8gPfA28-0[/yt]

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    6-0 8). En Dortmund 1-0 achter, het kan nog!! :+

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Zit ff ManU - Arsenal te kijken (2-0) bijna afgelopen
    Djourou lag net geblesseerd in de 16, volgens mij flinke blessure, brancard eraf .. las op twitter dat ie ook nog zuurstof kreeg, kunnen ze bij Arsenal wel gebruiken denk 8) Maar daar raakt aan het einde van het seizoen altijd iedereen geblesseerd van spanning

6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inter heeft nog geluk gehad dat ze niet verloren zeg! Die spits van Brecia (Caraciolo?) had nog kansen op de 1-2/1-3 en misschien wel meer. Tegen een grotere club zou Inter hard zijn afgestraft.

Ik snap trouwens wel waarom die stadions in Italie maar voor een kwart zijn gevuld. Wat een bedroevend niveau daar in Italie.. Een voetballand in verval..

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Haha, Arsenal;
    Haha, Wenger;
    Haha, Van Persie._0/

Aan het begin van het seizoen zei Wenger nog dat ze dit seizoen zouden meedoen voor 3/4 titels, in nog geen 2 weken tijd zijn die dromen verdampt.:lol:

8. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Landverrader! Hoe kun je nu nog voor die kut spanjaarden staan na die valpartijen tijdens de grote finale van vorig jaar :+ ..en niet voor Van Persie, onze Hollandse spits

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat Van Persie net zo'n harde landverrader is door zo'n bagger WK te spelen.

Yeah I Said It, lol

10. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat heb je tegen Arsenal dan? Kan me er niet druk om maken, maar wel benieuwd.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    hij had toch gelijk dat ze meededen? :D

hopelijk wordt de finale ManU - ManCity
    van mij mag ManU trouwens wel kampioen worden, mooi afscheid voor vdSar _O_

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gewoon omdat er eerst werd gebitched op Barca toen ze tegen Arsenal moesten. :9

13. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je het tegen Pascal hebt?

Arsenal was vroeger altijd mijn 2e club, maar bij buitenlandse clubs ben ik toch wel een beetje een gloryhunter, dus dat is in de laatste jaren geswitcht van Barca naar Inter en nu neig ik weer naar Barca, al kijk ik beiden eigenlijk zelden. Heb wel sinds kort een abonnement op Sport1 Online, maar daar heb ik nog niet echt gebruik van gemaakt..

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja Pascal eigenlijk inderdaad. Je kan het niet echt een tweede club noemen als je binnen 2 jaar heen en weer switch overigens.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh no he didn't!

Van Persies slechte spel kwam door Sneijder! En Bertus van Marwijk.

16. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt, maar it still doesn't make sense=(

17. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Jongens, fuck Barca en Arsenal. Robben all the way. :cool:

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Lol @ de tweet van Sport 1:

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  20. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hier hoef ik gelukkig niet serieus op in te gaan, of zou je dat wel willen? :)

Allerlei factoren stapelen zich op. Heb het een lange tijd een mooie ploeg gevonden, vooral ook door de speelwijze. Maar met name het gegier op jeugdspelers van Barcelona (recentelijk weer één weggekaapt, en Barça kan er niets tegen doen door de regelgeving), de wedstrijden in de CL van dit jaar (en vorig jaar) tegen Arsenal en de onzinnigheid die uit de mond komt van die voyeur Wenger (een van de weinige opmerkingen van Mourinho die ik wel kan waarderen:b:) maken dat ik nogal een aversie tegen die club heb gekregen. Kan er nu wel om lachen als dat soort dromen in zo'n kort tijdsbestek verwateren en verdampen.

Oh, en Sierd. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina