De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Is het verstandig om nu een HTC Desire Z te nemen? Heb een BlackBerry 8520 en m'n abbo loopt af. Ik studeer Journalistiek en vind een telefoon met een voldoende hoeveelheid bruikbare apps, goede internetsnelheid e.d. heel belangrijk. Een iPhone is wat te duur voor mij, maar ik denk dat deze telefoon wel in hetzelfde vijvertje vist?
    Zal hij niet snel achterhaald zijn over twee jaar? (ik weet niet precies hoe snel het gaat in telefoonland).
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Je kunt ook een 1 jarig abootje nemen?
    Maar ik zou het ook een goede keuze voor 2 jaar vinden hoor.

    Maarja, wie ben ik.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Klopt, maar dan moet je een flinke sloot geld bijleggen voor het toestel. Heb je hem zelf ook?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Nee heb zelf een HTC Wildfire.
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zoals Tyrant al zegt is het een goede keuze mits je een 2-jarig abo neemt. Het is nu namelijk een telefoon uit het hoogste segment en android werkt geweldig.

    Of hij over 2 jaar achterhaald is? Wat is achterhaald vraag ik dan? In principe is elke telefoon over een half jaar 'achterhaald' aangezien er dan snellere telefoons zijn, met een betere camera etc etc. Echter kan je er vergelijkbare apps op draaien en de snelheid van je internet ligt meer aan het abo dan aan je telefoon.
     
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97