De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Is het verstandig om nu een HTC Desire Z te nemen? Heb een BlackBerry 8520 en m'n abbo loopt af. Ik studeer Journalistiek en vind een telefoon met een voldoende hoeveelheid bruikbare apps, goede internetsnelheid e.d. heel belangrijk. Een iPhone is wat te duur voor mij, maar ik denk dat deze telefoon wel in hetzelfde vijvertje vist?
    Zal hij niet snel achterhaald zijn over twee jaar? (ik weet niet precies hoe snel het gaat in telefoonland).
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Je kunt ook een 1 jarig abootje nemen?
    Maar ik zou het ook een goede keuze voor 2 jaar vinden hoor.

    Maarja, wie ben ik.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Klopt, maar dan moet je een flinke sloot geld bijleggen voor het toestel. Heb je hem zelf ook?
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Nee heb zelf een HTC Wildfire.
     
  5. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Zoals Tyrant al zegt is het een goede keuze mits je een 2-jarig abo neemt. Het is nu namelijk een telefoon uit het hoogste segment en android werkt geweldig.

    Of hij over 2 jaar achterhaald is? Wat is achterhaald vraag ik dan? In principe is elke telefoon over een half jaar 'achterhaald' aangezien er dan snellere telefoons zijn, met een betere camera etc etc. Echter kan je er vergelijkbare apps op draaien en de snelheid van je internet ligt meer aan het abo dan aan je telefoon.
     
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Zeker een goede zet! Élke telefoon is tegenwoordig na 2 jaar achterhaald. Echter is HTC redelijk goed in het brengen van updates naar "oudere" telefoons, en is deze foon volledig naar je hand te zetten. Plus een fijn toetsenbord, absolute toptelefoon!
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    ZOMG, I FUCKIN NEED THIS!!

    [yt]vXUYIjR2ToM[/yt]
    Naast elkaar ja, got a problem, bitch?!

    Het schijnt dus perfect te draaien. Ik heb zelf nooit zin om een Handheld met me mee te sjouwen en daarnaast is mobile gaming in opmars. Intikkertje natuurlijk om zo'n apparaat te halen. Maar het toffe is dat het zelfs analoge sticks heeft wat gewoon geniaal is voor een Pro Evo match. Wat ook gruwelijk is dat het gewoon een Android apparaat is en geen Playstation. Dit betekent ook dat je gewoon old school Nintendo roms kan spelen. Hoe geniaal is dit? _O_

    Europese release is nog niet bekend, net als de prijs denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat vinden jullie hiervan?

    http://www.ibood.com/nl/nl/product_...lti-touchscreen_GPS_Android_v22_Froyo_en_2GB/

    Zoek nog wel een goedkope (touch) telefoon, android zou leuk zijn. (nooit gehad)
    Alleen ik lees wat negatieve reacties over het interne geheugen dat zelfs met micro SD kaartjes te weinig is omdat dat alsnog gebruikt wordt dan?

    Op dit moment gebruik ik nog een oude telefoon waarbij SMS'en de nieuwste techniek is. :p
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Godverdomme die teksten ook altijd... :lol:

    Maar als antwoord op je vraag:
    Ik zou het niet willen hebben alleen al omdat ie lelijk is. Voor de rest wel een redelijk internet telefoontje.
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  10. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Hm, denk er nog maar eens over na.. Het is wel een LG..
     
  11. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    hij is langzaam. slechte resolutie en laag geheugen en een lg. ik zou skippen!
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dan wel aan te raden in die prijsklasse?
    HTC Wildfire heeft dan dus ook slechte resolutie, lagere android dacht ik, en 30-40 euro duurder en nog langzamere processor.

    Kan verder niet echt wat vinden kwa touchscreen/android.
     
  13. ExQuiZ

    ExQuiZ Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    pfoe in die prijsklasse..zou niet echt weten. Maar voor meer geld heb je een betere telefoon, want je wilt, merk ik, sowieso android etc hebben. In deze prijsklasse kan het wel maar zijn die telefoons gewoon simpelweg slechter...dus heb niet echt een aanrader voor je..
     
  14. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  15. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Van HTC weet je echter wel dat je kwalitatief goede telefoons krijgt, dat je voor lange tijd wordt voorzien van updates, en dat je software goed werkt..
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Wildfire draait gewoon Froyo, en zal ook wel voor geruime tijd ondersteuning krijgen hoor.
     
  17. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar geen update naar 2.3 blijkbaar, De Desire, Desire HD, Desire Z en deze wel, altijd handig.
    Ben er toch maar voor gegaan. Ik hoef geen iZooi voor €veelteveel,- en die Wildfire is nou eenmaal ook nog wat duurder en nog iets langzamer. Dat sense gedoe of wat die extra heeft... ach ja.

    Bedankt voor het (tegen)advies ;) en ik krijg wel wat ik er voor betaal en tja dat is ook wel best. :)
    Tis ook mijn 1e echte eigen (gekochte) telefoon pas. :p Simlockvrij dus ik kan gewoon overstappen vanuit mijn tijdelijke oude Sony Ericson 1,5" scherm.
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    *heeft 2.3 al een tijd op zijn Wildfire*
     
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97

    Nooooooooooo, another LG victim =(
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    LG's zijn dus echt slecht? Ik dacht altijd dat het gewoon tussen mijn oren zat. Ik wou de telefoon nog afzeiken omdat het een LG was maar ik heb er nog nooit een gehad. Ik vind ze gewoon lelijk.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina