Sorry dude ik wilde eigenlijk dit spel niet gaan lopen vergelijken met Black Ops of het hier over Black Ops gaan hebben maar aangezien je er zelf over begint..
Mooie graphics? Nigga please, die shit draait op een 10 jaar oude Quake 3 engine. Als je dat mooi vind heb je vast nog niks van Battlefield 3 gezien
.
Tof level design.. nou het zal me verbazen maar ik heb Blackops dan ook niet uitgespeeld dus het is uiteraard mogelijk.
Goede framerate, tja, zoals ik zei dat mag ook wel als je al 5 jaar een game uitbrengt op dezelfde engine en hem continue oppoetst. Elke game sinds CoD2 gebruikt dezelfde engine, dus het is niet zo gek dat deze een perfecte 60fps haalt. Daarnaast is de game niet eens 720p ( wat al triest genoeg is, de game is niet eens HD ).
Tja, heel veel uren als je het op veteran doet omdat er oneindig enemies blijven spawnen totdat je op een gegeven moment voorbij een checkpoint komt. Dat is ongelofelijk slecht gamedesign maat.
Tis leuk als jij het echt mooie graphics vind, maar eerlijk gezegd kan het mij niet bekoren. Het spel ziet er dramatisch uit naar mijn mening. We zitten al meer dan 5 jaar in de Next Gen cycle, en nog kan Activision geen call of Duty uitbrengen die uberhaupt HD is. Al 5 jaar zonder een nieuwe engine, en dat is toch gek aangezien CoD games het beste verkopen tegenwoordig van allemaal.
Mgoed laten we het weer over Homefront hebben
Klik om te vergroten...