1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Homefront

Discussie in 'Games' gestart door Ferron, 5 dec 2009.

1. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je bij de MP ook nog je eigen costum classes aanmaken?

2. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    je hebt preset classes, maar die kan je gewoon geheel aanpassen aan hoe jij het wilt verder...

In het begin zijn ze wel handig, aangezien sommige wapens bevatten die je nog lang niet unlocked...

3. MMaRsu

MMaRsu Guest

Sorry dude ik wilde eigenlijk dit spel niet gaan lopen vergelijken met Black Ops of het hier over Black Ops gaan hebben maar aangezien je er zelf over begint..

Mooie graphics? Nigga please, die shit draait op een 10 jaar oude Quake 3 engine. Als je dat mooi vind heb je vast nog niks van Battlefield 3 gezien =(.

Tof level design.. nou het zal me verbazen maar ik heb Blackops dan ook niet uitgespeeld dus het is uiteraard mogelijk.

Goede framerate, tja, zoals ik zei dat mag ook wel als je al 5 jaar een game uitbrengt op dezelfde engine en hem continue oppoetst. Elke game sinds CoD2 gebruikt dezelfde engine, dus het is niet zo gek dat deze een perfecte 60fps haalt. Daarnaast is de game niet eens 720p ( wat al triest genoeg is, de game is niet eens HD ).

Tja, heel veel uren als je het op veteran doet omdat er oneindig enemies blijven spawnen totdat je op een gegeven moment voorbij een checkpoint komt. Dat is ongelofelijk slecht gamedesign maat.

Tis leuk als jij het echt mooie graphics vind, maar eerlijk gezegd kan het mij niet bekoren. Het spel ziet er dramatisch uit naar mijn mening. We zitten al meer dan 5 jaar in de Next Gen cycle, en nog kan Activision geen call of Duty uitbrengen die uberhaupt HD is. Al 5 jaar zonder een nieuwe engine, en dat is toch gek aangezien CoD games het beste verkopen tegenwoordig van allemaal.

Mgoed laten we het weer over Homefront hebben :thumbs:

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2011
  4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de controls?

Net als in frontlines of hebben ze dat veranderd?

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    |:-. Volgens mij heb je nooit de "Oude" Grafisch spellen gespeeld? Daar begonnen ze met blokjes, moet je nu zien hoe ver ze zijn gekomen. En nog loop je te zeuren dat grafisch echt verouderd is? :{ 360/PS3 hebben de tot punt wat betreft grafisch al bereikt, zou niet veel meer uit te halen zijn.
    Dit is imoh de logica wat mij betreft grafisch on de consoles. O-)

6. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    heb hem paar uurtjes gespeeld;

- Tof verhaal, begin scene zit een stukje in wat ik wel erg hard vond..
    - speelt als cod
    - graphics zijn wat verouderd, maar ik ben geen graphics hoer dus dat boeit mij niet.

Heb niet echt verstand van MP shooters, maar ik denk dat deze erg strak in mekaar zit...
    Toffe gadgets, geen lag, je moet enigzins in team verband spelen..
    nog geen achterlijke killstreak achtige dingen gezien.

Denk dat dit voor mensen die wat anders willen dan cod een geweldige game is, ... het ziet er alleen net iets minder strak uit dan cod.

7. Big Failure

Big Failure It's a Big Failure!

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen heeft dus gewoon z'n eigen smaak over deze game.
    Mij lijkt dit gewoon een erg toffe game, dus ik kan niet wachten tot dat ik hem binnen heb!

8. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond even gespeeld, allen MP.

Ik speel normaal alleen BF en alle CoD.

Ik heb alle soorten gespeeld:

Eerst indruk:

Speelsnelheid ligt precies tussen BF en CoD ( in mijn ogen goed )

Balance: Op zich goed alleen waren er al lui met rank 40/50 vraag me niet hoe maar ze zijn er weer..

Lobby: In mijn ogen goed, je kunt met 16 man in een lobby, alleen als je de game in gaat dan zit je verspreid, dus het kan zo zijn dat je bij de tegenstander zit.. Zo worden boosters dus wel heel gemakkelijk gemaakt. ( moet snel een patch voor komen )

Graphics/sound: Mij draait het om de gameplay dus dat boeit mij niet, alleen het geluid is 3x niks.. zonder headset kun je deze game ook spelen..

Wapens/perks/Battlepoints: Is erg goed bedacht met de points, je moet echt overwegen hoe je ze inzet.. Wapens zijn goed ik speel zelf met de scar, perks moet ik mij nog in verdiepen.

Controls: Zijn bijna hetzelfde als CoD alleen de luitjes die op tactical spelen bij CoD die komen van de koude kermis thuis, je kunt niet veel aanpassen in de controls layout.

Maps: Tot nu toe leuke vrij grote maps, voor iedereen wel wat..

Rank systeem: Het gaat redelijk snel ik ben zelf na 2 uur spelen rank 19 met een K/D van 1.8 Naarmate je hoger ranked unlock je ook vanalles. Customise voor je gun verdien je door een x aantal kils te maken met het wapen en killstreaks..

Servers: Tot nu toe redelijk stabiel ook met 32 man, vrijwel geen lag en ik had altijd de maximale verbinding.. Hitmarkers valt wel mee, af en toe wel een WTF momentje maar die heb je in elke MP.

Eindoordeel: In mijn ogen een vermakelijke shooter, de volgende game die ik ga kopen is Operation Flaspoint en Brink.. Voorlopig kan ik mij hier met vermaken icm black ops.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    cod gfx zijn verouderd. de engine is verouderd. en idd al jaren op dezelfde engine. en als je denkt dat het punt grafisch al is bereikt ja, dan neem je idd genoegen met minder..

10. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik dit zo lees is dit echt een game voor mij!
    CoD heb ik nooit gespeeld, maar BFBC2 wel af en toe. Dit spel wordt gewoon dè shooter in mijn ogen, dus laat maar komen! _O_

11. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik tenminste nog iemand blij gemaakt op de zondag ochtend..

12. Big Failure

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dit op de goede of slechte manier? :emo:

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk was niemand blij :+

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    -situatie is opgelost,'t bericht aangepast omdat 't offtopic is-

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  15. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Hehe... eindelijk misschien mensen die gaan inzien dat het werken in TEAM VERBAND beter werkt dan als een rambo door shooters heen te lopen ala blackops...

16. MonkeyBrainsNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zonder team verband kom je er niet, zeker niet bij objectives.. Maar wat ik al aangaf de pest is als jij een lobby hebt met 8 man, kan het zijn dat er 2 van jou lobby bij de tegenstander zit..:confused: Dat is echt de doodsteek van de MP als ze daar niks aan doen.

17. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Als daar veel over geklaagt gaat worden na de officiele release denk ik dat hier wel een patch voor komt

18. Sasuke26

Sasuke26 Active Member

Leuk Bevonden:
    276
    Gisteravond ook een paar potjes online gedaan. Mijn eerste zeik post over de game stel ik wat bij. De MP vind ik erg leuk om te doen, er gebeurd erg veel om je heen waardoor je een beetje het idee krijgt dat je in een oorlog zit.

19. MMaRsu

MMaRsu Guest

Natuurlijk, ik game al sinds de NES joh.. 360/Ps3 hebben het het eindpunt van hun grafische kunnen nog helemaal niet bereikt.. Kijk maar even naar Battlefield 3 en Uncharted 3 bijvoorbeeld. En als de consoles nog een jaartje of 2 meegaan dan komen er nog games uit die er nog beter uit gaan zien.

Maar ik ben geen graphics hoer, sterker nog tot vorig jaar had ik niet eens een HDTV :). Maar ik wilde gewoon even zeggen dat als iemand zegt dat COD mooie graphics heeft het echt gewoon onzin is. Geen enkele COD game is uberhaupt HD ( 720p ) wat imo schandalig is voor een game die meer dan 10 miljoen verkoopt. That's all I wanted to say! ^^

Oke dan! Hoe zit het met de recoil? En als je word geraakt kun je dan een beetje een idee krijgen waar het vandaan kwam of is het net zoals met Cod, als ik jou als eerst zie ben je dood? Dat vind ik altijd zo gaar, je bent meestal al dood voordat je weer wie je uberhaupt beschiet..

Dat mag je toch wel hopen, maar eerlijk gezegd is het meestal hopeloos met randoms. Met Battlefield BC2 heb ik gewoon zovaak meegemaakt dat die kneuzen voor eigen faam gingen ipv het team te helpen..

Laatst bewerkt door een moderator: 13 mrt 2011
  20. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch maar besteld via gamehubs na lang twijfelen:)

Deel Deze Pagina