De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Leuke wedstrijd: Cesena-Juve. Veel kansen, spel op en neer, scoreverloop was prima en veel incidentjes en emotie :)

Morgen de derby della capitale. Altijd een genot.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Daar ben ik het stiekem enorm mee eens

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Barca kan ze zelf een contract aanbieden. Wenger is juist een goede man vind ik. Een econoom die verantwoord een club structureel verantwoordelijk en winstgevend leidt. Jeugdopleiding onwijs verbeterd en wijze teksten over het runnen van een club. Goeie vent juist vind ik. Al ben ik het niet eens met alles wat hij zegt en maakt hij vaak Arsenal als slachtoffer uit.

4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En de algemene spelopvatting van de tegenstanders(enorm defensief).

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat is het punt juist, ze kunnen ze helemaal niet zelf een contract aanbieden. Daarom is het ook zo smerig. Fàbregas speelde bijvoorbeeld sinds zijn tiende bij Barcelona en was 16/17 toen hij naar Arsenal vertrok. Geldende wet en regelgeving in Spanje verbiedt voetbalclubs om spelers voor hun achttiende een profcontract aan te bieden. In Engeland mag dit al vanaf 16 jaar. Hierdoor staat Barcelona machteloos als ze al die jaren geld en moeite hebben geïnvesteerd en vervolgens een buitenlandse club een veel hoger salaris kan bieden. Dat maakt het zo ranzig; dat Barcelona er niets tegen kan doen. Arsenal buit dit gewoon uit. Dacht dat dit verhaal inmiddels wel bekend was...

Overigens kun je die eigenschappen wel aangeven, maar dan moet Wenger maar een andere functie binnen de club gaan bekleden ofzo. Als coach bereikt hij al jaren lang geen fuck meer met dat team. Nooit prijzen. Daarnaast dat achterlijke gelul van hem af en toe, zoals bijvoorbeeld nu na die uitschakeling. Geen enkel greintje realisme of respect en alleen maar mekkeren. Bah.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Mijn fout. Ik dacht dat Barca gewoon te laat was met aanbieden van een contract en dat Arsenal ze te snel af was. Wist niet dat dit door de regeling kwam. Inderdaad wel lullig dan.

Als Coach heeft hij het team structureel goed laten draaien in de Champions League en Premier League. Het verschil tussen kampioen en tweede plek in Engeland is 3 miljoen. Arsenal heeft besloten de afgelopen jaren, mede door het afbetalen van het nieuwe stadion dat ze ook echt bezitten, niet onverantwoord veel geld uit te geven voor het minieme verschil. Het stadion is nu eindelijk afbetaald en al die jaren hebben ze zwarte cijfers gehaald en zijn ze nu de rijkste club ter wereld op basis van bezitting-schuld.

Over dat gezeur ben ik het wel met je eens. Misschien is dat toe te eigenen aan het feit dat het een Baguette blijft natuurlijk :+.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dan zijn het altijd nog de spelers als Fabregas en Pique die zelf vrijwillig vertrekken. Natuurlijk kun je een jonge speler goed in de war brengen met een mooi salaris als hij 16 is maar uiteindelijk kiezen ze er wel zelf voor.

Ben het verder wel met je eens dat de Fifa er wat aan zou moeten doen (want dit zou natuurlijk ook goed zijn voor de Nederlandse clubs) maar tot op die tijd vind ik niet dat je perse Arsenal wat kwaad kan nemen als alle Engelse clubs het doen.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Fifa zou sowieso iets van een regel moeten doen dat je voor je 18e niet uit je land van herkomst kan vertrekken tenzij het echt een exceptionele uitzondering betreft.

Maar als ze daaraan beginnen mogen ze ook meteen wat doen aan de financial fair play, want die slaat met name in Spanje natuurlijk nergens op.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vanuit het oogpunt van Fabregas snap ik het wel hoor. Zelfs nu hij aanvoerder en sterkhouder van Arsenal is geworden zou hij nog niet bij Barcelona in de basis staan. Het is dus echt de vraag of hij uberhaupt wel was doorgebroken en zo goed was geworden als hij nu is als hij bij Barcelona was gebleven. De concurrentie is daar nu eenmaal moordend met de beste spelers ter wereld op het middenveld.

1-0 De Graafschap

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Hopelijk zal Fabregas nooit bij Barcelona spelen, zou echt zonde zijn!

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hij leidt de club niet, hij is de trainer/coach. Ten tweede heeft hij in al die jaren vrijwel nooit een balans in zijn elftal weten te creeren, doordat hij voornamelijk fragiele aanvallende middenvelders wil hebben.

Dit menen jullie toch niet? Het was de eigen verantwoordelijkheid van van Persie dat hij nooit stond waar hij behoorde terwijl hij vantevoren kon vertellen dat hij wel spits kon staan. Sowieso heeft hij nooit aangetoond over een langere periode beslissend te zijn.

12. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wedstrijd niet gezien maar toch een kleine buiging voor de super boeren _O_

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    BARIIII!!!!!!!!!!

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kan geen werkende stream vinden van ajax, iemand?

Edit: Stream connect nu overigens wel

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    sommige streams doen het ook pas vanaf 14:30

@Nera .. waarom kreeg Zlatan rood?

16. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik goed zit hoor, maar als ik me nu aanmeld bij Ajax voor een seizoenskaart, heb ik dan volgend jaar in vak 428 een seizoenskaart? :D

17. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand een werkende sopcast link voor Feyenoord - NAC? :D

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Verhoeven eerste keer _O_

19. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste grappen over het gewicht van Verhoeven zijn alweer gemaakt :lol:

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    :mad:Waarom heeft atdhe geen Ajax/Eredivisie meer?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina