De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zelfs dat! Weliswaar een bijzonder korte, maar toch...
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee maar als je nog steeds bij Ajax en Oranje onder de lat staat zegt de uitspraak wel iets ;)
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ja achteraf. Freddy Adu anyone?

    Die jongen is gewoon jaren niet zo'n hele betrouwbare keeper geweest. Wel met veel potentie, maar bijvoorbeeld waardeloos op hoge ballen. Helemaal voor zijn lengte. Hij is ontzettend gegroeid, maar sinds seizoen 2009/2010 komt het er pas echt uit en is hij structureel een sterkhouder.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    [​IMG][​IMG]

    Maandagavond 22:00, dé PSV-supporter bij voetbalfans. Voor degenen die altijd om hem moeten lachen 8).
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1e redding Verhoeven is een feit ^^
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    TORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je weet dat je nog altijd in de verkeerde thread zit?
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En waarom dat dan?

    Wat zat de grabbelaar toch mis...
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Omdat we al heel wat jaren een tussenstanden thread hebben voor mensen die de uitslagen niet willen weten...
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan zit ik idd mis. My bad. Wist niet dat er een andere thread was. Ga hem wel ff zoeken ^^
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook een keer de titels van die topics aanpassen
    allebei "de grote voetbaldraad"
    lekker duidelijk ook
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Omdat ook deze discussie in de verkeerde thread staat:

    Dat zijn van die dooddoeners. Natuurlijk zijn ze vrijwillig vertrokken, nogal wiedes. Maar probeer het eens uit de ogen van de club te zien die zo'n jongen kwijtraakt. Ik denk niet dat Arsenal er blij mee was geweest als een Spaanse ploeg hun spelers zouden wegkapen nadat ze jarenlang tijd, geld en moeite in ze hebben geïnvesteerd. Het gaat erom dat die jongen van 16 jaar twee jaar lang zo veel meer kunnen verdienen dan bij Barcelona dat zijzelf en hun ouders wel erg verleid worden. Als Barcelona nou in ieder geval het bod zou mogen evenaren, dan deed dit alles zich toch veel minder voor. Het is zeer naar dat het kan en dat Arsenal maar gebruik blijft maken van die onredelijke regels.

    Het is niet alleen Fàbregas hè, er zijn meer voorbeelden te noemen. Verder weet je helemaal niet wat er was gebeurd als hij was gebleven. Wellicht was Pedro wel het haasje geweest, speelde Iniesta in de voorste linie en zou Fàbregas gewoon naast Xavi op het middenveld staan. Het blijft koffiedik kijken. Het is echter wel een feit dat Barcelona veel van de eigen spelers een kans geeft, zolang ze maar goed genoeg zijn. Dat is hij.
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof Arsenal de enige club is die dit doet. Dat doen alle clubs tegenwoordig, het is triest en er zou wat aan moeten worden gedaan. Maar het gebeurd overal. Barcelona doet dit net zo goed.
     
  14. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    barca is inderdaad net zo vies bezig als heel veel andere clubs. hypocriete club gesteund door louter glory hunters.
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jij snapt het dus blijkbaar nog steeds niet. Lees eerst maar eens de andere thread door want als je dat gedaan had wist je dat Barcelona dit dus überhaupt niet kan doen.

    :lol::lol::lol:
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen ze geen prof contract aanbieden, maar ze halen wel overal jeugdspelers vandaan. In die zin zijn ze net zo erg. Tevens kunnen ze de ouders van spelers banen aanbieden en op die manier spelers over halen om voor de club te spelen. Zijn genoeg manieren om die regelgeving te omzeilen en spelers aan de club te binden.

    Edit: Ik neem aan dat je het verhaal van Messi wel kent..
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  17. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel gelijk Pascal :) Jij bent ook zo'n gloryhunter 8)
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Boem, dat dikgedrukte is essentieel. Letterlijk elke club haalt zijn jeugdspelers ergens anders vandaan, dat is niks nieuws. Dat je als club in dit geval machteloos staat is wat anders. En wees reëel, het aanbieden van banen doet Arsenal uiteraard ook, dus dat kun je wegstrepen. Blijft die dikke vette cheque over. Ik zou het wel weten als ik speler was. ;) Ik blame de spelers en hun ouders dus ook echt niet.

    Och, van mijn part vind hij me een gloryhunter. Ik vrees alleen niet dat ik aan al de vereisten voor gloryhunter val (heb al meerdere keren verteld hoe ik supporter ben geworden, nu wordt het tijd voor de uitstekende zoekfunctie van dit forum). ;) Ik vind hem een randdebiel, geen idee of dat klopt. Mischien wel, misschien niet.

    Overigens zegt hij helemaal niet dat ik gloryhunter ben, maar dat alle Barça supporters dat zijn. Dat eerste zou nog wel met logica omkleed kunnen zijn maar zijn daadwerkelijke woorden slaan echt helemaal nergens op.8)
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    In de wedstrijd AS Roma - Lazio werd er bij de 1-0 in het gezicht van de keeper geschenen met zo'n laserlamp, 'waardoor' de vrije trap van Totti er inging. Dit is toch niet toegestaan? Gewoon spelbederf dit, belachelijk.

    Zie 0:50 in filmpje:
    http://www.sport1.nl/video/1470-as-roma-lazio.html
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt niet dat hij er echt last van had. De bal zag hij gewoon helemaal niet aankomen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina