De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    MESSI GEBLESEERD AAN DE KNIE!

Hopen dat het meevalt!

edit// Hij kan nog lopen :D

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Pascal, heb een vraagje voor jou aangezien ik en mijn broer hier een discussie over hadden laatst. Wie vind/vond jij een betere spits voor Barcelona: Eto'o of Villa? Hij vindt vooral Eto'o geniaal, en daar kan ik het wel mee eens zijn. Maar Villa zie ik vaak ook wel goede dingen doen.

Sierd is echt zo'n WTF-commentator; zit ie tijdens de samenvatting van Real Madrid - Hercules te vertellen over de Spaanse Justin Bieber genaamd Canales, en dat hij niet snapt waarom meisjes van rond de 15/16 hem zo bewonderen, etc. 8)

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  3. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij doet gewoon weer mee. Kleine bikkel.

4. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef niet te reageren op de vraag van Pascal, maar ik denk dat we allemaal Sierd wel mogen door zijn stijl van praten. Maar dat is mijn mening, want hij brengt het allemaal anders dan de andere. Bij een doelpunt zegt hij ook altijd: Doelpuntttttt, pppppppedrooooo. Dat maakt het allemaal wat leuker

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, bij de samenvatting van Real was het ook zo: "GGOOOOOLLLLLLLLLLLLRRRRRREEAAALL". Hij probeert het ook echt op zo'n 'spaans' (neem ik aan? Zo gaat het ook altijd bij Brazilaanse commentatoren) accent uit te spreken.

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
  7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou, de vergelijking vind ik niet helemaal opgaan. Dat komt omdat Villa bij Barcelona in beginsel op links speelt en Eto'o gewoon centraal. Die rol vervult Messi nu meer. Maar ik ben persoonlijk meer een fan van Villa en dat heeft gedeeltelijk ook met hun persoonlijkheden te maken. Eto'o had (volgens de verhalen) een grotere ego en kon naar verluid nog wel eens in de clinch liggen met trainer of spelers. Villa heeft dat niet en vond ik altijd geniaal bij Valencia en is nu ook als linksbuiten prima bezig. Door het verschil in positie vind ik het echter moeilijk een directe vergelijking te trekken. Het zijn allebei wel spelers die enorm goed in het Barça spelletje passen natuurlijk. Eto'o zal ik wel altijd een warm hart toedragen, al is het maar door dit filmpje :cool::

En nu snel weer naar die tv.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sierd de vos is gewoon leuk om naar te luisteren omdat hij een eigen stijl heeft en af en toe wat half gerelateerde onzin zit te vertellen. Beter dan 90% van de commentatoren die denken dat ze een radioverslag aan het maken zijn en dus steeds melden wie naar wie passt en wie er vrij stond etc..

dat zie ik zelf ook nog wel , commentator moet wat toevoegen

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    1-1, kopbal Navas na voorzetje Negredo.

10. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha. Mevrouw Pique, of je kan ook meneer Shakira zeggen. Sjoerd je bent een held _O_

Weet iemand waarom Valdes nou uitkwam? Er liepen 2 mensen met die knikker mee!

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die geschiedenis lessen hoef ik allemaal niet hoor.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wow Negredo, kansje zeg!

Al vind ik wel dat hij harder juicht bij Barcelona en Real Madrid als bij de goal van zonet, voor Sevilla. Is me al eerder opgevallen, maar dat is volgens mij bij elke commentator.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Tuurlijk, Sierd heeft heel wat spelers waar ie op geilt en dat is vooral bij Barça en Real zo. Maar care, hij is een superheld. _O_

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja dat is wel jammer inderdaad. Maar vind nog maar eens een commentator die niet elke keer als Messi of Ronaldo de bal krijgt overdreven enthousiast is

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sierd is een baas.

Kijk eens aan, Barca 1-1. Ga hem maar eens aanzetten.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt ook hoor, maar daarom vind ik hem ook wel geniaal. Maar als je een hele wedstrijd naar zo'n Ronaldopijper moet luisteren, wordt je wel gek. Bij de NOS bijvoorbeeld, bij de CL.. dat is echt erg bij Ronaldo.

17. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit me echt al weken te ergeren aan het niveau van de Eredivisie.
    Dacht in eerste instantie dat het aan mij lag maar heb voor de gein de eindstand van vorig seizoen eens naast de huidige stand gelegd.

PSV heeft nu 23 verliespunten en eindigde vorig seizoen met 24 verliespunten 3e.
    De huidige nummer 1 (PSV dus, nog wel) heeft nu al 7 verliespunten meer dan de kampioen van vorig seizoen.

Vandaag dus ook weer zo'n dag. PSV verspeelt punten bij N.E.C. en Ajax en Twente hebben het moeilijk tegen de nrs. 18 en 17.

Waar zijn de tijden dat er 2 of 3 clubs met kop en schouder boven uit staken?
    Als Ado en Groningen wat scherper waren geweest de laatste weken hadden ze gewoon nog meegedaan om de titel.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kan iemand mij vertellen waarom Hugo Borst nooit meer bij studio voetbal zit?

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ben het er helemaal mee eens, niveau is echt verschrikkelijk.

Omdat het een arrogante eikel is? :+

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Volgens mij wilde hij zich (tijdelijk) volledig richten op het schrijven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina