[Formule 1] Seizoen 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door JeePee, 27 dec 2009.

?

Wie gaat dit spannend seizoen winnen?

1. Alonso

39,6%
  2. Webber

18,8%
  3. Hamilton

8,3%
  4. Vettel

31,3%
  5. Button

2,1%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voorspellingen zijn lastig te maken , het zal wel gaan tussen Red bull en Ferrari , McLaren zal daar in de 2de helft wel aansluiting bij kunnen krijgen.

Ik weet wel dat ze snel eens moeten beginnen want het duurt me veel te lang zo.

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Mercedes was de laatste dag ineens super bezig. Zal die update waar ze het over hadden al gekomen zijn.

Ik krijg in ieder geval al weer meer hoop dat schumi bij zijn comeback tenminste nog 1 Grand Prix wint.

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat lijstje van JeePee aardig klopt, alhoewel ik ook wel wat verwacht van Williams dit jaar. Van Force India heb ik maar weinig meegekregen deze winter. En McLaren staat er inderdaad niet goed voor, ze kunnen het tempo niet volgen (vooral korte runs niet) en de betrouwbaarheid doet me herinneren aan de periode 2004/2005. Hopelijk krijgen ze hun zaken gauw op orde, anders wordt het voor mij nu al een teleurstellend seizoen. :'-(

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, MikaKimi, na de preseasontesting heb ik al helemaal geen zin meer in het nieuwe seizoen, nadat bleek dat McLaren zo slecht bezig is geweest.

En als RBR dan ook weer eens gaat domineren, hoeft het van mij al helemaal niet meer.

5. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    ach ik denk dat het wel meevalt.
    Mercedes heeft uiteindelijk de snelste tijd gereden van alle testdagen.

6. JeePee

JeePee Guest

Mercedes is Mclaren niet hè ;)
    Maar Red Bull schijnt volgens vrijwel alle teams een enorme voorsprong te hebben. Ook op Ferrari.

7. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    Ik bedoelde eigenlijk dat de dominantie van Red bull wel mee gaat vallen. Omdat Schumacher de snelste tijd heeft gereden op Barcelona.

Maarja we zien het wel

8. JeePee

JeePee Guest

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik vrees van niet. Geruchten zeggen dat Red Bull sommige bochten gewoon met de achtervleugel op standje 'rechtuit' genomen heeft. En toen Schumi de snelste tijd reed (wat zeer zeker een rondje low fuel op softs was omdat Mercedes wilden weten wat de update waard was) deed Vettel een race simulatie.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik hoop ook niet dat het weer Red Bull is wat continu wint. Hopelijk is er goede concurrentie tussen een stuk of 3 teams. Mclaren heeft trouwens wel dramatisch weinig testkilometers gemaakt. Van alle teams die met de nieuwe auto hebben gereden (HRT dus niet) zelfs het minst. Mclaren reed 3600 km, terwijl Ferrari 6985 km heeft gereden!

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    BBC praat over het seizoen en het testen. :)

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat heeft de BBC toch een goed team rond de F1 races! Daar mogen we in Nederland behoorlijk jaloers op zijn!

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk wel te verklaren door het aantal Engelse teams en rijders in de F1.

Maar het is idd een mooi team zo , al mis ik Murray Walker wel een beetje kwa commentaar.

13. JeePee

JeePee Guest

[yt]5Od1UX0JKV4[/yt]

_O_

14. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Valt wel mee, die muziek op de achtergrond is niets, het motorgeluid willen we horen :+:+.

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Openingsronde Spa '92, gigantisch veel vonken. :) Ook de oude A1 Ring en Hockenheim konden er wat van. Jammer dat we dit nu nog maar zelden zien.

16. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    Ik mis de goede tijd van F1. Toen er tenminste nog spanning was. :'-(

17. Remco

Remco Guest

Kolere, wat een oude zeikerds hier. Jullie lijken wel bejaard! 8)

Vroegah was alles beter.. pff

18. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar als dergelijk vuurwerk weer terugkeert in de Formule 1 dan ben ik daar alleen maar blij mee.

En dat filmpje gaat over mogelijk de mooiste periode in de sport, dus een beetje sentiment is dan niet te vermijden. :):

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    F1 is mijlen ver ingehaald door andere series ten opzichte van competitie, eerlijkheid, en spanning. Ze zijn wel nog de meest geavanceerd dat wel. :)

20. Obscure Thing

Leuk Bevonden:
    142
    welke dan? A1, indy, cart, all die tourwagen shit?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina