De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zie nu die voorzet van Jansen tegen Zenit pas.... Wat een streep

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, was echt heerlijk gegeven. Ook totaal niet doorzwaaien met dat peen, maar gewoon zo'n strakke pass. _O_

3. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Het niveau van onze competitie is inderdaad niet hoog. Af en toe steekt er een wedstrijd bovenuit, maar meer niet. De rest is helaas allemaal gemiddeld.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat hij geen verstand van voetbal heeft? ;)

5. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Dan zouden Jack van Gelder en Jan Mulder daar ook niet meer zitten

Klopt.

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Napoli met 3-1 gewonnen net van Parma, waardoor we goede zaken doen dit weekend.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tja. Vorig jaar wonnen Ajax, Twente en PSV van alles en iedereen en toen kwam dat ook al omdat het niveau zo laag was in onze competitie. Dit jaar zit het allemaal dichterbij elkaar en dan is het weer niet goed. Het enige wat het zegt is dat de onderlinge verhoudingen klein zijn, het zegt niets over de sterkte van de competitie. Als je ziet dat onze top3 het gewoon goed doet in de Europa League(en met name Twente gewoon meekon in een zware CL-poule) dan is het ook weer niet zo slecht gesteld met ons.

Vorig seizoen was gewoon exceptioneel, het gebeurt vrijwel nooit dat je met zoveel punten kampioen wordt(of 2e), kijk de seizoenen er maar op na.

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  8. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook zeggen dat het niveau van de toppers omlaag is gegaan en he niveau van de middenmoters omhoog. Kijk naar Roda, groningen en Ado. In europa doen het het goed ja. Ajax en Twente speelde prima in de CL. Maar vond ik wel dat PSV zn niveau niet omhoog krikte in europa.

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Verdomme wat een pot maar klote dat hier punten worden geschonken aan Madrid. Sevilla was gewoon erg goed maar die goal van Messi in de eerste heft had gewoon moeten tellen. Achja, nog altijd 5 punten voorsprong. Ben allang blij dat Messi (ogenschijnlijk) niet zwaar geblesseerd is.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kwartiertje Sevilla-Barça gekeken, maar het was.....krankzinnig.

Mag ook wel, want ik vind de Spaanse potten die ik zie doorgaans zaaddodend.

11. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    1-1 mooi :thumbs:
    Wanneer is het eigenlijk Real Madrid - Barcelona?

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Over vier speelrondes (toevallig net opgezocht).

13. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben totaal geen Real fan, dus vind dit jammer. Euhh wanneer die is, volgens mij over 3 weken. Corrigeer me als ik het fout heb

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lol kijk net even al die Barca spelers zielig doen met hun gezeik/geduw tegen van Persie o.a bij zijn eerste gele kaart..

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Prachtige wedstrijd gezien, het was net een Premier League wedstrijd, zo snel ging het op en neer. Mooie sfeer daar ook.

Zie 100x liever dit dan 90 minuten lang dat eindeloze getik van Barca en een saaie 5-0 overwinning.

Waarom staat dit Sevilla 8e, door blessures o.i.d.?

P.S. Weet Barca ook weer eens hoe het is als een scheids tegen je fluit (goal Messi):p

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik merk dat ik een steeds grotere aversie tegen Barça begin te krijgen. Niet eens de spelers individueel (ik vind het supertrio allemaal helden), maar ik ben de hegemonie gewoon zat en het is tijd voor iets nieuws. Ze zijn te goed, dus laat ze nu maar eens flink instorten en een frisse wind laten waaien in de voetbaltop.

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    17-4.

Bord zit weer voor je kop zo te zien? :)

18. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Care to explain?

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vind het vooral jammer dat dergelijke teams ondanks miljoenen aan schulden gewoon nog iedere speler kunnen kopen die ze willen.

20. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Arsenal is bijna de enige die economisch nog gezond is. Barcelona lost zn schulden nu af en Real, tja dat blijft wel. Goed dat je het opmerkt want die voetbalwet komt er ook.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina