Aardbeving / Tsunami in Japan

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Lenny-t, 11 mrt 2011.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Niet te veel overdrijven. Hij zegt toch niet dat hij er seksueel opgewonden van raakt van dat al die mensen het loodje leggen. :/ Hij verwoord het misschien niet super maar toch.

1. Wat is nu de laatste stand van zaken van die/de nucleaire reactor?
    Oh wacht nieuws komt nu toch ook nog wel een keer? Zondaggedoe altijd...

2.

Massive earthquake hits Japan - http://www.boston.com/bigpicture/2011/03/massive_earthquake_hits_japan.html

Japan: earthquake aftermath - http://www.boston.com/bigpicture/2011/03/japan_earthquake_aftermath.html

Geweldige foto's van de aardbeving/tsunami en daarna.

Oh nee ben ik nu al stout omdat ik zeg dat ik de foto's geweldig vind? :eek:

Laatst bewerkt: 13 mrt 2011
  2. Nick V

Nick V Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo bedoelt hij dat natuurlijk ook weer niet. Het feit dat je zo dichtbij een natuurlijke, allesverwoestende kracht staat lijkt mij ook onwijs vet om te zien, afgezien van de negatieve aspecten zoals verdrinkende dieren en/of mensen en gebouwen die gesloopt worden.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat hangt wel een beetje af van de afmeting van die meteoor hè :9

En bovendien, als het een flink ding is en hij landt in de Noordzee, vrees ik dat we de tsunami niet echt meer meemaken. Ja, wellicht de tsunami van druk en hitte, als we door de schok zelf niet al zo'n klap hebben gehad dat we te pletter zijn geslagen :D

4. Seh

Seh Guest

Dat ligt ook weer aan de hoeveelheid steen die nog over is gebleven als ie eenmaal in het water plonst. O-)

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik wist al dat dit soort reacties zouden komen, altijd hetzelfde. Zie je in het bovenstaande filmpje dat er mensen compleet dakloos worden en dat alles wat ze opgebouw hebben in één klap wordt weggevaagd? Nee, je ziet alleen dat heel veel water ineens naar binnen komt stromen en dat die stroming alleen maar heftiger wordt. Je ziet een man die het filmt dat het water steeds hoger komt te staan, en steeds sterker wordt. Daar had ik het over, en dat je er dan van uit gaat dat ik het grappig vindt dat daar alles kapot gaat vind ik dat ook maar raar, volgens mij kan niemand genieten van het overlijden/dakloos worden van mensen, en zeker als je de schokkende foto's ziet van het gebied daar.. hoe het er nu uit ziet.

Dude, als je mijn vorige posts had gelezen had je geweten dat ik dit ook verschrikkelijk vindt, net als elk ander normaal mens. Dat je een post op zo'n bepaalde manier gaat lezen zodat je er zo'n soort conclusie uit kan trekken, ben je ook maar een droeftoeter.

Hier heb ik het over.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Natuurlijk, maar een goede dikke kan wel een aardig surfgolfje genereren. Nu heb ik het niet zo op meteoren, dus van mij mogen ze wegblijven.

Over Japan: Wat nog steeds vreselijk is zijn die kerncentrales. Ik las dat er nu ook een derde in de problemen is gekomen?

7. Seh

Seh Guest

Tum tum tum tummm..

8. Seh

Seh Guest

Pretty screwed zijn ze wel als straks dit ook nog uitloopt op een mega-ramp..

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Jij bent nu degene die irritant/storend bezig is knul... -.-' Not helping...

Er zijn er bij 4 de noodtoestand uitgeroepen, waarvan 1 met die explosie(s).

Nieuws zo weer op RTL4 23:50.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Aantal jaar geleden een redelijke (5.6 of 5.9) aardbeving in Limburg gehad :eek:

Nee maar wel triest bezig...

_O_

11. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Oh verdorie ik mag dus niet onder de indruk zijn van die foto's?

!@#$ die foto's moeten erger! Meer drama! Meer doden!
    Zo dan? :F:

edit; en reageer nu verder maar niet meer. Laten we gewoon ontopic gaan voor een modje reageert.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het is inderdaad wel erg makkelijk om een post om zo'n bepaalde manier te lezen waardoor je er gemakkelijk een moralfag-conclusie uit kan trekken, om de ander te 'bashen'. Het is toch ook gewoon indrukwekkend om te zien, kom toch op zeg.

13. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En je bent geen droeftoeter als je de post zo formuleert? Ondertoon is niet te lezen dus kan ik hem ook maar op 1 manier lezen toch?

Ik doelde meer op je moralistische opmerking.

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
  16. Seh

Seh Guest

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dodental wordt nu richting de 100.000 al geschat...

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Geweldig

Je kan het in verschillende contexten plaatsen hoewel het veelal word gebruikt om iets te benadrukken hoe "goed,leuk, tof" het is, maar de eigenlijke betekenis is veel meer. Ik neem ook aan dat Tco het zo bedoelde.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    TCO was sarcastisch en doelde met zijn 'geweldig' op onze reacties op de reactie van Siemnnn.

20. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    True @ beide. De foto's waren geweldig. Niet de gebeurtenis.

Deel Deze Pagina