De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 43]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Bayern ook.
    Barcelona (aka Spanje) zijn huilertjes als het even niet loopt zoals ze willen, 11 Ronaldo's zijn het dan in eens. =(

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is maar goed ook. Nu worden zomaar mogelijke talenten overal weggekocht waardoor competities in kwaliteit afnemen.

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Wat ben jij irritant zeg. Hij geeft zijn mening en heeft niet zoals jij een ongelofelijk gekleurde bril op zijn hoofd.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Pff die Alves kan ook in mijn lijstje meest vreselijk irritante voetballers.. Wat een draak!

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zwaar overschat ook vind ik. Al jaren overigens.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Naja het viel me dit weekend weer eens op.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, hij heeft in die drie jaar bij Barça minder goede voorzetten gegeven als dat hij bij Sevilla in één wedstrijd wist te doen. Hij kan wel leuk meevoetballen als vleugelverdediger, maar vind hem wel zwaar overschat.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Het is niet dat ik hem enorm slecht vind hoor.. Zo'n back die de hele wedstrijd opkomt is ideaal in een team als Barca. Super om zo'n kerel er bij te hebben..

Alleen is het een grote smeerlap, dat wilde ik zeggen.

10. Seh

Seh Guest

''Ja maar dat hoort bij het spelletje op dit niveau'' Als ik die baklap van een van 't Hek bij studio voetbal moet geloven. =(

En bij Toivonen is het gemeen en smerig spel, suggestieve journalistiek enzo. :F:

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ja maar wij zijn psv, en dat is BARCELONA.

Even om het duidelijk te maken :+.

12. Seh

Seh Guest

Zou er toch wel wat voor over hebben om zo'n speler als Toivonen in Rotterdam Zuid te hebben.. :eek:

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Vooral ook dat ik (ook weer naar aanleiding van de wedstrijd tegen Arsenal) dat ik toegaf dat Abidal rood had moeten krijgen en er een paar gele kaarten voor Barça spelers hadden moeten vallen, is inderdaad een goed voorbeeld van mijn gekleurde bril. :thumbs:

Dat hij niet begrijpt waar ik het over heb is nogal vreemd, omdat we recentelijk nog een discussie hadden op dit forum over de slechte pot die die scheids floot en waarbij hij toch ook wel een beetje inzag dat het niet alleen maar ten nadele van Arsenal was. Vandaar mijn opmerking.

De aversie tegen Barcelona door jaloezie is hier ook nog eens zo groot dat je zelfs met een relatief objectieve kijk op het verhaal nog wordt verweten door een gekleurde bril te kijken. :lol:

14. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jawel, maar het ligt allemaal nog belachelijk dicht op elkaar:

9 Heereveen: 35
    10 Heracles: 34
    11 Feyenoord: 34
    12 NEC: 33
    13 NAC Breda: 33
    14 Graafschap: 33

Kan zomaar weer anders zijn, maar ik hoop uiteraard dat deze lijn wordt doorgezet. :D

15. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij was dat gewoon een gefrustreerde reactie van jou. Ik maakte een 'grap' over de scheids (ook door onze vorige discussie) en jij kan dat blijkbaar niet goed hebben.
    Ik gaf alleen maar aan dat de scheids de goal van Messi onterecht afkeurde en dat Barca daarmee benadeeld is. Wil niet zeggen dat de scheids continu in het nadeel van Barca floot, dat was namelijk niet het geval.

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Gat met nr 8 is alleen een beetje te groot. Zie geen van deze clubs alles winnen dus denk dat 9e het hoogst haalbare is!

Maar het is natuurlijk wel nog mogelijk! ;)

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Het is mogelijk, maar ik zie het met ons programma niet snel gebeuren. Lastige wedstrijden zijn nog Roda uit, AZ thuis, Utrecht uit en PSV thuis. Daar worden echt nog wel wat puntjes verloren. Maar onmogelijk is het niet.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Thuis van PSV winnen en ze zo van de koppositie afhouden zou wel ultieme revenge zijn _O_

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
  20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina