[Muziek] Hiphop/Rap [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ferron, 12 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    [​IMG]

    Boem :cool:

    Straks lekker in de trein luisteren. :)
     
  2. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Luister nu maar eens Lasers. Ben benieuwd wat ik er uiteindelijk van ga vinden. Het lijkt me nou niet echt zo'n type album dat steeds beter wordt na een aantal luister sessies.
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Waarom naar een kutalbum als Lasers luisteren als je naar Oneirology kan luisteren? :cool:
     
  4. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fuck fuck fuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Album is echt geen Lupe kwaliteit. Tegenvallertje zeg.

    Ja was nogal liefhebber van die kerel maar wat hij nu heeft neergezet is inderdaad kut.

    Dan ga ik maar Moddershit luisteren. :b:
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    They did it again! _O_
    Begint een beetje standaard te worden, maar mijn top 5 van dit jaar zal vast weer zeker een QN5 en Rhymesayers release bevatten.

    Ik vind vooral Dreams en Embers echt heerlijk, maar eigenlijk is het hele album super. Tonedeff heeft ook weer een lekkere feature. Hij moet echt weer een album uitbrengen, en dan heb ik het natuurlijk over Chico & The Man, want ik merkte weer wat ik miste: Zijn geweldige flow.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    idd. Tonedeff heeft echt een awesome flow.
     
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Schlecker albumpie.


    [yt]_YTSgb5H7-I[/yt]
    Iemand deze al gehoord!?

    Kan echt niet wachten op dit album :'-(
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  9. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Voel me opeens weer een beetje verliefd, kwam wel op tijd had wel even weer zo'n album nodig na toch wat zware weken.
     
  10. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Eerste track klinkt goed..
    Album cover is trouwens door iemand uit Utrecht gemaakt :+.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Klopt. Zag het op haar deviantart pagina, waar Kno weer lekker irritant zat te doen tegen mensen.
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Héérlijk album.
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Op MusicMeter zijn ze het daar nou totaal weer niet mee eens:
    http://www.musicmeter.nl/album/213600

    Sorry hoor, maar dat klopt gewoon echt niet . . . Heb ook een 5* proteststem gegeven, want zij raten het nog lager dan de matigheid die de Stange Journey albums waren.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ach boeie :p gaat er toch ook om wat je er zelf van vind?
    wordt je stem ook echt verwijderd zoals die ene gozer zei of niet?
    ik vind het echt een heerlijk album hoor.
    vanmiddag de hele dag geluisterd na het roken van een hasjjointje en dat was gewoon puur genieten :D.
    haters blijven altijd haten.
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Maakt mij niet uit. Zitten sowieso wat kinderachtige mensen op Musicmeter, ook in de crew. Punt is, zoals ik in mijn laatste post daar ook zei: Als dit niet de naam Cunninlynguists zou hebben zouden ze het opeens wel minstens 3.5 raten.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja precies :9
    uit de berichten die ik daar las, haalde ik zelf er ook wel uit dat ze allemaal teleurgesteld waren. Eigenlijk zoals mensen altijd bij een grote release teleurgesteld raken, omdat ze het niet zo verwacht hadden.
    neem ik mijzelf even als voorbeeld. Gewoon afwachten en geen hype rondom het album verzinnen. Nergens voor nodig en helemaal niet bij cunnin want je weet niet wat je kan verwachten eerlijk gezegd.
    Ik heb het album in totaal 10 keer geluisterd en ben nu wel even toe aan wat anders, maar het blijft in opzicht met vele andere artiesten gewoon een goede plaat.

    Dat verkondig jij ook volgens mij op een iets andere manier daar he :p? Alleen dat kunnen sommigen niet accepteren en gaan ze maar geïrriteerd reageren.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Ik dik het wat aan, puur omdat ik meteen een MJ achter me aankrijg die mensen gelijk gaat afschilderen als maatjes van Kno. Ja, dan ga ik je lekker een beetje de tent uitlokken jongen. Daarnaast staat toch echt duidelijk in mijn verhaal dat een behoorlijk aantal mensen daar gewoon uit frustratie en teleurstelling expres lager hebben gestemd omdat het woord Cunninlynguists op het hoesje staat. Stond er een willekeurige andere naam, met dezelfde inhoud, dan had je ze opeens allemaal wel minstens 3.5 zien stemmen. Gewoon meten met twee maten. Dat MJ aankomt met smaak begrijp ik volkomen, maar hij zal toch ook wel zien dat er niet reëel gestemd wordt?
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij willen ze dat niet inzien. Dat is flauwekul joh. dat je er überhaupt over begint :9.

    Wat voor mij wel echt een nadeel is, is dat het gehele album (net zoals death is silent) hetzelfde aanvoelt. Er had wel wat variatie in gemogen
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
  20. snIz

    snIz PSN: xSn1z

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    2
    Nieuwe Cunninlynguists zo luisteren. Heb met zin de snippets niet geluisterd. Ga er vanuit dat dit sowieso top10-materiaal is voor dit jaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina