De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wait wut? Heb je de wedstrijd gezien? Het had gewoon 4-1 moeten staan bij rust.

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lees alsjeblieft goed, anders heeft het geen zin. Het ging om de fase na de 0-1, en dan tot de 1-1. We hadden het erover dat Bayern pas echt gevaarlijk werd na de door Inter cadeau gegeven goals.

Zorgwekkende pot van Julione trouwens. Hij stond na die gigablunder duidelijk bij iedere bal te shaken. Echt nog nooit gezien.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  3. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zo komt Cesar natuurlijk internationaal niet goed in beeld. Tijdens het WK maakte hij een fout en nu tegen Bayern ook 2x. En dat terwijl hij één van de beste keepers is.

4. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tsja, op zo'n manier is het niet gek dat mensen als Funxual een vertekend beeld krijgen. En het waren niet eens hoge ballen :+ WINK WINK

En dat terwijl hij vrijdag juist weer geweldig was door een pingel in de laatste minuut uit de hoek te duiken. Onvoorstelbaar, maargoed, ik ga HEEEEEEEEEEEEEERLIJK slapen en hoop op Madrid in de volgende ronde. Lijkt me een geweldige pot _O_

5. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ok, niet mee eens overigens, maar dat blijft speculeren :)

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ik hoop dat Madrid eerst maar een doorgaat naar de kwartfinale.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk man ;) Beter resultaat dan de voorgaande acht jaar dat ze er in de 8e finale uitvlogen tegen Lyon, en nu een winnaar als trainer :9

En die winnaar van een trainer is tegelijkertijd onze trojan horse, net zoals we vorig jaar Ibra bij Barça hadden }:]

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Mja 6 jaar al niet he, ik ga er ook wel vanuit maar ik ben bang.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
  10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoop het ook, Madrid - Inter, lijkt me een prachtige pot. Nu al zin in Real in die wedstrtijd :cool:.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Daar zijn ze weer hoor :cool:

12. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wow, wat een mooie wedstrijd. En wat een rare reacties hier. Ten eerste had Bayern in de rust gewoon met 4-1 voor moeten staan en lieten ze Inter daar door leven. Maar Inter heeft er voor gevochten (jagen op de bal) en bleven gecontroleerd aanvallen ( niet blind naar voren trappen zoals je bij veel ploegen ziet). Wat daar laf aan is zie ik niet.

13. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Haha Crudeli kon het niet hebben, omdat AC Milan al eruit ligt.

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Stond daar nou Bayern Monaco (bij eerste goal) op het scherm?8)

edit/

oh zo heet het in het Italiaans:+

15. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :emo::emo::emo:
    overdreven gedoe

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat is vreugde.

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nah. Ik denk ook dat ze behoorlijk overdrijven omdat er vier camera's op gericht zijn.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ah joh das toch juist mooi.
    Ik vind die 'doe maar normaal' mentaliteit in nederland altijd een beetje jammer. Klein beetje passie en pattriotisme mag best.
    Geniet nog steeds van het commentaar van Jack van Gelder tijdens de gewonnen kwartfinale van WK1998.

19. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Natuurlijk gooien ze er even een schepje bovenop door de aanwezigheid van de camera's. Maar ik denk dat ze oprecht blij zijn dat hun club door is.

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Geloof mij: Italianen zijn allemaal zo krankzinnig als het op voetbal aankomt. Ik moet zeggen dat ik gister ook m'n halve kamer heb verbouwd toen de 2-3 het dak in werd geramd door Goran. M'n buren moeten zich dikwijls afvragen wat voor een randdebiel ze in hun midden hebben, vermoed ik.

Maar de dansjes enzo in die studio, dat is allemaal gemaakt natuurlijk. Dat doen ze elke keer, niet in de laatste plaats om elkaar te jennen.

Haha, die Tiziano kan altijd zo lekker gefrustreerd kijken en schreeuwen. GEWELDIG :lol:

Ik weet niet hoe die ouwe Interista heet, maar ik kwam ook niet meer bij dat hij 'ha segnato la pippa' door de studio riep :D 'Die kneus heeft gescoord!' :lol:

Edit: Elio Corno, heet ie natuurlijk!

Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina