De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Moet ik hier serieus op antwoorden... naja niet.

    Ook kut voor Barca natuurlijk, maar herstel staat dik en dik voorop!
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Waan van het moment idd. Morgen zijn de meesten het weer vergeten. Helemaal met deze meneer eens _O_

    Verder hoop ik op een goedaardig gezwel en snel herstel voor Abidal natuurlijk.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Totaal niet. Zeg ook niet dat ik het niet erg zou vinden. Maar om er nou stil van te worden...

    Beter lezen...
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gforce is echt de Yellow van dit topic
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Eerder jullie ;) Lezen is moeilijk of niet. Probeer het nog eens! Nog niet duidelijk? Snel terug naar school dan ;)
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12

    Waar in mijn reactie ben ik de fout in gegaan bij het lezen van jou post dan?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Waar in mijn reactie trek jij de conclusie dat ik het tegen jou had?
     
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Waarom reageer jij dan wel op de rest en niet op de mijne, als ik het volgens jou wel goed gelezen heb?
     
  9. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Jeez, confusion 8)
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Dan nog blijf ik bij mijn punt dat het nutteloos is om te zeggen 'er vallen 1000en doden per jaar dus waarom word je hier stil van'.
    Ik kan zou 10 wereldsterren roepen waarvan ik serieus stil zou worden als die kanker zouden hebben. Dat jij dan denkt dat dat alleen komt 'omdat die bekend' is, is kortzichtig en ronduit lomp.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is het gewoon een normale vraag hoor. Ik vraag hij gewoon waarom...
    Als ik hem vertel dat mijn buurman kanker heeft wordt hij dan ook stil?

    Ten eerste is het overdreven en ten tweede kun de zaken totaal niet met elkaar vergelijken. Ten derde snap je duidelijk mijn post/vraag niet.

    Je kent hem omdat je hem eens op televisie hebt gezien? Of omdat je fan van voetbal bent? Ik stel gewoon een hele normale vraag aan hem hoor.
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594

    1: janter kent Abidal vast beter dan je buurman he 8).
    2: waarom is de vergelijking krom? Het is hetzelfde laken een pak. Waarom vind jij het gepast om bij de tsunami geen grappen te mogen maken dan?
    3: jij oordeelt nogal makkelijk over iemand anders zijn perceptie. Ik heb Eastwood nog nooit in het echt gezien. Als hij echter morgen overlijdt/kanker heeft ben ik daar echt wel stil van...
    4: deze discussie is stom. Jouw reactie was stom.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast. Als je iemand kent of meermaals voorkomt in je dagelijks leven voel je je automatisch meer betrokken met diegene dan bij een totaal onbekend persoon. Dat is gewoon menselijk en antropologisch bewezen.

    Ga er dan niet zo moeilijk over doen.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Heeft te maken met de afstand. Dat kan je fysiek opvatten, maar ook psychologisch. Omdat dit een wereldberoemde topsporter is in een team met miljoenen supporters, en je hem toch regelmatig op tv ziet is de psychologische afstand richting Abidal kleiner dan die richting jouw buurman. Daar gaat jouw opmerking dan voor deze mensen persoonlijk eerder voor op. Terwijl dat in jouw geval dan andersom is, omdat de psychologische en fysieke afstand korter is.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het enige wat ik vraag is waarom je daar stil van wordt. Mij is dat namelijk niet duidelijk waarom iemand dat zou doen.

    En dit is het antwoord.
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Als dat echt je punt was van je post ben je echt enorm slecht in een tactvolle post samenstellen :emo:
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of jullie maken er meer van dat er is. Blijkbaar wordt mijn post op 3/4 verschillende manieren gelezen. En misschien had ik het iets anders moeten formuleren...?
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    Ik word er altijd wel stil van als ik hoor dat een beroemdheid of vriend/familielid kanker heeft. Het ligt er misschien ook aan of je het hebt meegemaakt van dichtbij of niet. Men tante heeft het gehad, gestorven. En nog meer bekenden. Zelfs men moeder heeft het gehad en is er ook 4,5 jaar geleden inmiddels aan gestorven. Als ik hoor dat iemand dan kanker heeft en ik ken diegene in t 'echt' of van tv, tja dan kan ik wel ff een minuutje stil zijn.
     
  19. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet altijd wel beetje lachen om die discussies.. maak je druk 8)
    De één vind wordt er stil van de ander niet.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Best erg om te horen man, is toch wel een dope verdediger bij Barça. Damn, is wel echt ineens want hij speelde gewoon nog mee tegen Arsenal toch? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina