De Grote Voetbaldraad [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Jep. Speelde goed. Centraal, onwijs sterk.
     
  2. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Zelfs tegen Sevilla speelde hij mee en was hij belangrijk voor Barcelona.
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Magath weg bij Schalke! Eens kijken of ze nu wat aanvallender voetbal gaan spelen en zodoende klaas in stelling weten te brengen:)
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Erg klote voor Abidal. Niet alleen uit het oogpunt van zijn gezondheid maar ook sportief gezien. Hij is juist nu aan de top van zijn kunnen en om dan zoiets te horen is ook vanuit dat oogpunt verschrikkelijk. Hopen dat het relatief meevalt en dat hij toch nog op het hoogste niveau kan terugkeren.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alonzo Mourning destijds NBA speler bij de Hornets en Heat had ook een lever ziekte waardoor een gedeelte van zijn lever afgehaald is. Hij kon iig op top niveau blijven spelen.
     
  6. Thomazii

    Thomazii Active Member

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een tegenstrijdigheden weer bij Studio Voetbal. Khad het druk, dus vanmiddag pas gecheckt.
    Marcel Brands zat er. En zoals verwacht werd het weer lekker negatief, zo erg dat zelfs Mulder riep: 'laten we nou maar iets zeggen over de misdragingen van Ajax, anders krijgen we allemaal psvers die ons mailen.' Maarja dat is het lot als je team niet lekker loopt en je gaat daar zitten.

    Het ging mij meer over de discussie (weer) over Toivonen. Wat hij deed (tenen staan) is namelijk niet goed te praten en ernstig wangedrag. 2 minuten later een filmpje over Barcelona, die spelers misdragen zich hard tegenover Van Persie. Zegt die gast naast Brands: "Hoort bij sport, op dit niveau. Emoties lopen hoog op. De kunst is wie dat op het goede moment weer net zo onder controle brengt en de scheids zo kan bewerken." Ook slim de scheids bespelen dus. Wordt gewoon GOEDgepraat daar. HYPOCRIETEN!
     
  7. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet je hier wel volledig gelijk in geven, Als het op topniveau gebeurt hoort het ineens wel bij sport. Suarez was ook zo'n persoon. Als het niet draaide dan deed hij er alles aan om toch te winnen.

    Ik kan me echt heel goed voorstellen dat supporters die niet voor ajax zijn zich geweldig irriteren aan zo'n speler. Dat heb ik namelijk zelf ook bij Ronaldo en Toivonen.

    De echte grote spelers hebben dat soort gedrag helemaal niet nodig. Messi zie ik haast nooit klagen of provoceren. Die staat na een doodschop gewoon weer op en denkt: ik omspeel je zometeen toch wel weer om vervolgens nog 3 spelers te omspelen en hem in de kruising te schieten :).

    Ruiz is ook zo'n speler. Die zie ik ook nooit bij ruzie's of opstootjes. Heerlijk is dat:thumbs: Gewoon puur voetbal!
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zeker zeer groot respect voor die spelers. Zeker omdat ze met uitsterven bedreigt zijn. Jammer want sommige spelers verpesten soms een hele wedstrijd.
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Welke wedstrijd is in theorie het interessants zometeen? Madrid of Chelsea? :)
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Real Madrid lijkt me, zeker gezien de uitslag van de eerste wedstrijd. Al moet ik toegeven dat ik eigenlijk niet weet hoe Chelsea ervoor staat.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Godverdomme! :mad:
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zuur voor hem, wanneer is Vermeer weer beschikbaar? Wist niet dat Steek al 28 was trouwens, die moet echt een stap hogerop aankomende zomer.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Voor keepers is dat anders, kijk maar naar Sar. Die kunnen tot hun 40e nog top zijn in tegenstelling tot veldspelers die na hun 30 al over the hill zijn (uitzonderingen als Giggs, Del Piero en Seedorf daar gelaten)
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    De rest van het seizoen er dus niet bij. Nou, dat wordt dan nog wat :F: Kom je net lekker terug op 3 punten, krijg je dit te verwerken. Hoop dat Vermeer snel (wedstrijd)fit is.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hij is niet alleen langer weg, maar levert nu wellicht ook minder op =(
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hand kwetsuur is het ergste wat een keeper kan overkomen. Hoorde dat ten Rouwelaar opgeroepen is voor het Nederlands elftal. De één zijn dood de ander zijn brood zeggen ze dan...
     
  18. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo zou hij minder opleveren? Heeft denk de afgelopen seizoenen wel laten zien hoe goed hij is en nu is hij juist fitter omdat hij lekker lang vakantie heeft :+
    Nu hopen dat Vermeer snel fit is (hij traint al wel weer mee) want Verhoeven is wel een baas :cool:, maar hij gaat geen wedstrijden winnen voor Ajax.
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat een schitterende goal _O_
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Mooie inderdaad :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina