Laat ik Mireille zelf doen, kan ze de mooiste er tussen uit pakken Hipshot van een voorbijgaande fietser:
Ja, ik weet niet, een hipshot wordt voornamelijk functioneel op plekken waar je normaal niet kan fotograferen, omdat je dan dichterbij kunt komen dan normaal. 't Is nu dat je erbij zegt dat het een hipshot is, maar ik zie het er niet aan af en deze foto had je toch ook gewoon kunnen maken?
Ja klopt. Ik dacht dat een hipshot alles was wat je gewoon nam zonder door de zoeker te kijken, op ongeveer heup hoogte. Dan is het gewoon een random shot
Zo te zien is de spiegel stuk, deze wil niet meer op klappen of wordt geblokkeerd door iets. Even een speciaalzaak op zoeken ja, je kunt vrij weinig zelf doen denk ik tenzij je absoluut weet wat je doet!
't Ziet er inderdaad uit alsof de spiegel een heel klein beetje scheef erin zit als ik zo naar binnen kijk. Hij zal wel klemmen inderdaad waardoor hij voor de sensor blijf zitten (ik denk dat je gewoon achter op de spiegel kijkt bij die foto van mij?). Kan het kwaad om een foto te maken zonder objectief (als dat uberhaupt kan?) Dan kijk ik ff of ie op en neer klapt...
Dan zegt ie toch 'bevestig objectief' ofzo ? Anyway, Bas' foto's die ik voor m'n blog heb gebruikt: Alle foto's © Bas / Gdzr ;D Ik vond het wel moeilijk om leuk te poseren ;p (op 3 foto's heb ik zonnebril vast, whah) [a]
Netjes! Klopt ja. Kon het niet checken dus. Morgen ff langs een speciaalzaak. Ik ben volgens mij wel verzekerd voor dit soort stommiteiten binnen 180 dagen na aankoop, en daar zit ik nog binnen. Maar wellicht dat ze de spiegel gewoon terug kunnen floepen of zoiets en dat het ding niet eens uit elkaar moet. Ik kijk wel ff. Anders de papieren in duiken en terug gaan naar die handel waar ik 'm vandaan heb. Baal wel ontzettend zeg! En zo'n SD klepje doe je ook niet 1-2-3 vervangen zie ik net
Thanks, in de M stand lukt het wel inderdaad. Spiegel klapt inderdaad niet. Je hoort wel 'tsjuktjsuk', maar dat zal de sluiter wel zijn. Al contact gehad met de verzekeraar en het lijkt erop dat 'ie vergoed wordt Nog even niet naar die speciaalzaak vandaag dus.
Toffe foto's Bassie! @ JeePee, je kan hem toch om BULB zetten, en dan een paar keer op en neer laten klappen? Of op sensor handmatig schoonmaken zetten, dan klapt de spiegel ook op.
Nou die wil niet meer hoor Je ziet 'm ook duidelijk scheef erin zitten. Balen, had 'm dit weekend echt nodig. Duurt ook ff voordat ik terug naar die zaak kan waar ik 'm vandaan heb. Maar hopelijk kom ik er met 25 euro eigen risico vanaf Wat een domme constructie van dat SD-deurtje trouwens. De hele body moet uit elkaar als je dat ding wil vervangen
I agree, verder wel nice pic ^^ Op m'n cameraschermpje zag deze er veel leuker uit, maar was toch nog best veel detail van de blaadjes verloren :c