De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Fred moet z'n kunstgebit eens in doen, versta geen zak van die man :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    'Bij ons zit er niet zo heel veel tegen, hoor'.

No shit, Sherlock. :+

Edit: Ze zijn weer heerlijk bezig met bashen in de studio. _O__O_

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch triest om over Ajax te gaan zingen als je zelf in de Europa League doorgaat. Wat heeft dat in godsnaam met Ajax te maken? Zelfs niet een afgeleid belang, want Ajax is er in de competitie bij gebaat dat ze minder wedstrijden spelen. Rivalen zijn we ook niet(zelfs dan vind ik het triest) dus dat kan het niet zijn. Die opgeklopte fake Ajax-haat uit Eindhoven slaat helemaal nergens op. Net als je broer die elke week hier even komt neerzetten wat een hekel hij aan 'Studio 020' of 'Studio Neus' heeft. Het geeft maar aan dat zelfs al staat PSV bovenaan, doen ze het beter dan Ajax, ze altijd een minderwaardigheidscomplex richting Ajax zullen houden.

Maar goed hoor dat jullie door zijn, knappe en terechte zege op Glasgow Rangers. Gefeliciteerd daarmee.

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    jammer dat de spelers van Ajax geen motivatie van al die spreekkoren krijgen om er is wel een seizoen wat van te maken :'-(

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
  6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FYI Het is Studio Jood :+
    Ben het trouwens totaal met je oneens. En minderwaardigheidscomplex? Hahaha, wat een misplaatste arrogantie van een supporter van een club dat de laatste tien jaar amper heeft gepresteerd.

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    :thumbs:

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Maar er is blijkbaar toch enige vorm van jaloezie als Amsterdam overal maar bij wordt getrokken. ;)

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, Studio Voetbal is ook gewoon 'Studio 020' of 'Studio Neus'. :+

Waarom zou het trouwens triest zijn als supporters zouden genieten van het verlies van je rivalen ("zelfs dan vind ik het triest"), ik vind het best logisch en kan er zelf ook van genieten wanneer Twente verliest. Dat 'helemaal niets in Amsterdam' is gewoon blijven hangen van aantal jaar geleden, toen Ajax nog een echte rivaal was :+. En wat het met Ajax te maken heeft, ik denk omdat Ajax niet door is en PSV wel? Dat is waarschijnlijk het verband hé :+.

Tegen Ajax als team heb ik op zich niets, meer tegen grote delen van de supporters. Maar dat heb ik ook bij Feyenoorders, terwijl ik ook niets tegen dat team heb. Twente-supporters heb ik dan weer niets tegen, alleen Munnie dan.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt wel genoeg lijkt me. Waarom maak je je zo druk om een club die al 10 jaar niks gewonnen heeft en je zelf iets van 7x kampioen bent geworden? Klopt niet helemaal.

Het zijn nog altijd de mensen die niet voor Ajax zijn die Ajax groot maken, dat wordt nog wel eens vergeten. Ik heb daar weinig mee te maken.

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  12. Seh

Seh Guest

Stel je niet zo aan joh.. En besides, ajax ging niet door en PSV wel, dat vonden ze blijkbaar genoeg om het te zingen. Altijd maar dat verontwaardigde gedoe als er over ajax gezongen wordt. Wen er maar aan, zal je de rest van je leven horen als er een Nederlandse club meer succes heeft dan ajax. Gevolg van het succes van ajax uit het verleden en ook het gevolg van die amsterdams arrogantie. :thumbs:

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kijk, jullie zien dit als jaloezie: 'Oh leuk dat ze aan ons denken', maar wat bedoel je dan met jaloezie? Ik vind het ook gewoon heerlijk als PSV wél door is, maar een concurrent niet. Ik vind de winst natuurlijk op zichzelf al heerlijk, maar als Twente/Ajax/andereconcurrent verliest, maakt dat het nog beter.

Ben dan blij, ga niet zitten zeuren :+.

:cool:

Laatst bewerkt: 17 mrt 2011
  14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk is het gewoon een gebrek aan betere liedjes en zijn ze het 'Boeren Boeren Boeren' wel zat. :+

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Meh, boeren zit écht geen gedachte achter, bij 'Helemaal niets in Amsterdam' tenminste nog genot.

16. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Dat snap ik persoonlijk nooit. Ik ben ook voor ajax, maar ben ook blij als PSV of een andere nederlandse club door is met europees voetbal. Dan ben ik gewoon voor het nederlandse voetbal. Nou weet ik niet of ik een die-hard supprter ben maargoed, volgens mij zijn er heel wat ajax-fans die het daarmee eens zijn.
    En dan wordt er altijd maar geluld over 'amsterdamse arrogantie'??
    Snap nooit waar dat vandaan komt. Gewoon omdat het de hoofdstad is oid??

17. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jij zegt dat er geen sprake is van rivaliteit, die is er wel. Iedereen (ook ajacieden) kijkt uit naar de clash tussen PSV en Ajax. Dat zie je aan het gedrag van de spelers op het veld. Kijk maar naar 'de vampier' vorig jaar of de situatie afellay-vertonghen. Ajax-PSV is, sinds de neerwaardse spiraal van Feyenoord, gewoon de klassieker van Nederland.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Omdat jullie denken dat wij het zingen omdat we jaloers zouden zijn op een club als Ajax, terwijl het puur gaat om het genieten van het verlies van Ajax? Denk ik.

Laten we maar niet wéér beginnen over het 'ik ben voor het Nederlandse voetbal', want blijkbaar zijn daar gewoon verschillende meningen over en die discussie hebben we de laatste weken al vaker gehad. Maar ik kan er inderdaad van genieten wanneer Ajax wint, maar ook als Ajax verliest. Ik gun het ze wel om te winnen omdat het een redelijk leuk team is, maar van de andere kant kan ik er ook van genieten wanneer ze verliezen. Bij Twente hoop ik gewoon steeds op verlies, puur omdat ik het een lelijke club vind en ik het ze absoluut niet gun. En daarnaast, reacties van Munnie blijven leuk.

19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Kan ik ergens punten geven voor deze reactie?

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, dat zal ook wel meevallen. Ik denk dat het grootste gedeelte van de Ajax fans (me included) Ajax-PSV geen klassieker noemt. Dat is en blijft Ajax-Feyenoord, hoe laag ze ook op de ranglijst staan.
    Ik heb zelf totaal niks met PSV en het maakt me vrij weinig uit dat ze wel/niet door zijn maar om nou te gaan zingen 'Helemaal niets in Eindhovuh' gaat ook wat ver (gaat nu natuurlijk ook niet op :p)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina