De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien voor de supports minder, maar de spelers zien het de laatste jaren wel als DE wedstrijd.

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is wel een topwedstrijd (omdat ze meestal beide in de top-3 staan) maar het is geen klassieker. Dus ik weet niet of jij vaak met de spelers praat. :+

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    De PSV-spelers of wat?
    Want er is maar 1 klassieker, dat weet iedereen.

Ik heb qua haat minder met Feyenoord dan met PSV, maar dat is ook wel logisch als je vlakbij Eindhoven woont.
    Ajax - PSV / PSV - Ajax zijn prachtige wedstrijden gewoon, vooral omdat Ajax het meestal erg lastig in Ehv heeft (op de 1-5 + KO van Gomes na :+), en in A'dam was het de laatste 2 jaar leuk met 4-1.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Weer een reactie waar we helemaal niets mee kunnen natuurlijk. Welke spelers? En hoe weet je dat?

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als PSV ergens onderin de ranglijst zou staan, zou het mij persoonlijk niet boeien of ze verliezen of niet. Dat is voor mij het verschil met Feyenoord, die gun ik nooit wat(al kreeg ik dit jaar wel bijna medelijden). :+

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kijken en juichen die zogenaamde anti-ajax supporters eigenlijk wel naar/voor Oranje?
    Of alleen als bijv Pieters de bal heeft

7. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
  8. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zie je toch op het veld. :+ De 'haat' is de laatste edities groot, van beide kanten (met uitzondering van de matige wedstrijden dit jaar). Ik vind de laatste paar 'echte klassiekers' zeer tam.

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoe kan het trouwens dat iedereen begon te kankeren op Verhoeven na die derde goal, kom toch op zeg. Die kerel had (voor zijn doen) gewoon goed gekeept, de verdediging was gewoon diep triest van Ajax en daardoor kwamen de goals. Van der Wiel die er na het WK al geen zin meer in heeft, en als Vertonghen en Alderweireld dan ook alleen nog maar gaan meelopen met de spitsen kan je het net zo goed opgeven. Van wat ik gezien heb speelde Vertonghen wel echt een belabberde wedstrijd zeg :eek:!

10. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is anders. Ajacieden juichen toch ook voor V Bronckhorst of V Persie en andersom werkt het dacht ik hetzelfde? Al merk ik bij mijn vrienden uit Rotterdam dat die tijdens het WK wel de termen 'die kkjood van un Huntelaar' of 'die vieze neus van een Sneijder' gebruikten. Waar ik trouwens geheel tegen ben. Ook van die onsmakelijke liederen die verbonden zijn met WW1/WW2 vlogen me toendertijd om de oren op het 18 septemberplein in Eindje

11. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat zegt geen reet natuurlijk. En de laatste paar Klassiekers waren enorm qua niveauverschil en hadden bovendien geen uitsupporters.

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Idd, en de interviewer ging nog ff lopen steken tegen Verhoeven. :x
    Verdediging werd gewoon aan alle kanten belachelijke voorbij gelopen.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Misschien is Gods Vision ook wel geschikt voor dat beroep dan, wat ging die tekeer zeg. Pagina 32

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Goed resultaat van PSV! 2e helft iets minder goed gezien maar zag wel een handsbal op de lijn:).. Lekker hoor, dat is pas een handbal verdediging:D! Nu hopelijk een hele vette club:), zat alleen net de data van de 2 kwartfinales te bekijken, precies voor en in mijn tentamenweek, dat wordt dus weer geen uitwedstrijd:x!!

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Nou dat valt nou ook wel weer mee. Gewoon balen als je club zo speelt.

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Feli voor PSV fans hiero! Faakkkk komt steeds pijnlijker aan. Iedereen door, wij niet...

Maarja het was gwn weer een schande.

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag me trouwens af.. zijn Nederlandse supporters nou gewoon apart? :+
    Bij het buitenlands voetbal hoor ik eigenlijk nooit de supporters van dat elftal dingen zeggen over een club die er op dat moment totaal niet toe doet. Niet dat ik er heel erg op let..

18. Seh

Seh Guest

Ik juich alleen als Kuyt of van Persie scoort.:thumbs: Wat een onzin vraag is dat? Ik ben niet tegen spelers persoonlijk, een club als ajax walg ik gewoon van, die arrogantie, die verontwaardiging als heel Nederland juicht dat Twente en AZ kampioen zijn in plaats van ajax, vandaar mijn afkeer (en vele met mij) tegen ajax. En ook weegt mee dat zij voorlopig de meest succes volle club van Nederland zijn, dat wekt meestal ook wat 'haat' op.

19. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Gast hoe oud ben je (serieuze vraag)? Ik kan enkel voor mezelf spreken, maar lijkt me dat menig supporter echt niet verontwaardigd was doordat er gejuicht werd voor de kampioen van Nederland. Eerder teleurgesteld dat we het zelf (weer) niet werden. Die arrogantie is ook echt passé als een malle. Ik was wel verontwaardigd dat Feyenoord bewust die wedstrijd liet liggen. Toch triest als je meer anti- een bepaalde club bent dan pro- je eigen club.

Dan blijft de vraag, als het jaloezie niet is, waar komt dat genieten dan wel vandaan?

20. Seh

Seh Guest

Leeftijd heeft hier niets mee te maken, al was ik 12.8)
    Kijk deze eens:
    [yt]TkTGlGhgJ0I[/yt]
    Voorbeeldje.

En dat haal ik ook aan, dat mensen een hekel aan een club hebben heeft met veel meer te maken dan jaloezie.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina