De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het heeft er in dusverre mee te maken dat het je is aangepraat of dat je het daadwerkelijk bewust hebt meegemaakt. Want laten we wel wezen, zoveel uiting van arrogantie is er niet geweest de afgelopen 6-7 jaar.

2. Seh

Seh Guest

:F:

Als jij dat vindt, is dat prima. Als ik een paar filmpjes opzoek waaruit het tegendeel blijkt, negeer je die dan ook? Evenals mijn andere argumenten?

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    En zo kijken veel supporters van andere clubs ook naar ajax. Inclusief ik. Dus als ze uit de europa league vliegen dan is het fijn. Bovendien heb je in heel nederland van die nepsupporters zitten die het altijd leuk vinden om een sneer naar ado te geven bijvoorbeeld. Op school had ik er een paar en nu weer op me werk. Lekker alles via teletext volgen en dan zo gaan zitten bashen tegen iemand die echt van z'n club houd.

"Waarom ben je voor ado? Die voetballen toch alleen maar onderaan." |:-
    "Ik hoop dat ze degraderen want ze zorgen alleen maar voor rellen" |:- Ajax, feyenoord en utrecht zijn ook echt lieverdjes.
    "Dat je nog er naar toe gaat, ze verliezen toch alleen maar" :F:

Altijd dit soort reacties. Dit jaar is het anders en hoop dat we zondag van die galbakken winnen zondag ze geen kampioen worden en wij mee blijven doen voor plek 4. Hebben al die lui ook geen grote mond ook.

4. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Op zanggebied moet je nooit veel verwachten van het intellectuele PSV publiek :lol:.

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Dus omdat anderen generaliseren mag jij dat ook. Wat een onzin. :x

Ik hoop zondag als Ajacied gewoon dat Ajax wint, en niet omdat ik ADO haat ofzo. Mocht ADO winnen omdat ze een fantastische pot spelen zal ik dat ook gerust toegeven en dan is het gewoon verdiend, maar toewensingen maken op basis van generalisatie en haat vind ik altijd zo zielig. Of het nou om calimero- of slachtoffergedrag gaat.

6. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom uit Den Haag en ik ben voor ADO, dus sorry Ajax fans na gisteravond zou ik er geen vertrouwen meer in hebben :p

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Feit is wel dat Ajax na een doordeweekse Europa wedstrijd altijd zeer matig speelt in het weekend. Ik zie zeker kansen voor vd Brom en co.

8. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_:thumbs:

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Als Ajaxfan moet ik dat ook eerlijk toegeven. Zowieso spelen wij zelden goed tegen ADO de laatste tijd, en nu zitten ze even een een neerwaartse spiraal natuurlijk. Die 3-0 doet pijn en dat gaan ze aankomende wedstrijd nog wel voelen.

Aan de andere kant hebben ze nu verloren, misschien dat ze iets goed willen maken en beter hun best gaan doen. Ik moet zeggen dat ik ADO verschrikkelijk goed vind dit seizoen, mochten we deze pot wel winnen dan kan het zo zijn dat we tot de laatste dag meedoen om de titel.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En vaak matig tegen Ado speelt en Verhoeven in de goal staat. Ik hoor de smoesjes alweer aankomen ^^

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Smoesjes?
    Waarom zou dat een smoesje zijn?

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Smoesjes als je verliest van ADO. Je zult iig beter als gister en tegen Willem II moeten gaan spelen.

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Smoesjes? Feiten zijn het. Ik heb geen smoesjes nodig, ik zeg alleen dat het zo kan zijn. Ik zeg ook niet dat Ajax gaat verliezen, maar dat het zeker heel moeilijk kan gaan worden. Dat is toch niet zo vreemd 8)

Als ik ga roepen dat Ajax ze gaat afdrogen en zeker wint, dan ben ik weer een arrogant Ajax-supportertje en sta ik synoniem voor de Ajax mentaliteit :+

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Kom op zeg. Als Ajax een beetje in goede doen is winnen ze makkelijk.

15. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ben ik niet met je eens. Daarbij is Ado gewoon een goed team dit seizoen, dus ook een Ajax in een beetje goede doen zal er niet zomaar overheen wandelen. Ja, als ADO ruk speelt, maar goed.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan nog steeds zou Ajax stukken beter zijn als ze in goede doen zijn.

17. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Als Ajax niet zo wisselvallig zou zijn geweest de afgelopen jaren had ik je volkomen gelijk gegeven.

18. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zelfs dan niet hoor.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Omdat je thuis van ADO hebt verloren?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Omdat het ADO is. Die zijn altijd extra gedreven en zullen zich niet quote 'makkelijk' endquote naar de slachtbank laten leiden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina