Voor degene die het nog niet weten. Dit is de loting van de CL.
De wedstrijden:
Real Madrid - Tottenham Hotspur
Chelsea - Manchester United
Barcelona - Shakhtar Donetsk
Internazionale - Schalke 04
Halve finales:
Internazionale/Schalke 04 - Chelsea/Manchester United
Real Madrid/Tottenham Hotspur - Barcelona/Shakhtar Donetsk
Chelsea tegen Man Utd.
Ik had toch zo gehoopt op Schalke of Shaktar ( ookal moet je de laatst genoemde niet onderschatten )
Barca en real weer geluk maar die 2 komen elkaar wel tegen in de halve finale.
Maar effe ON: Ik ga denk ik weer een ander team maken en ik denk dat ik dit keer voor de verandering met een aparte en goedkope opstelling wil gaan spelen. Lekker verdedigend met 3 CB's. Ik zat te denken iets als 5-2-2-1 of 5-2-1-2. Of misschien nog iets anders maar ik wil graag een opstelling met van die heel goedkope formation cards voor de spelers zodat ik niet daar de formation moet kijken als ik een speler koop en gewoon die goedkope formation cards op hem aanpas. Zo kan ik me spelers ook veel goedkoper krijgen. Ik denk dat ik dan voor 5212 ga met 2 creatieve Cm's die niet persee moeten kunnen verdedigen want daar heb ik toch 5 verdedigers voor. en een speler met zeer goede pass achter de spitsen. Totaal geen idee welke comp. maar graag niet de Duitse of franse. Ik wil eerst graag een team met allemaal spelers van zelfde nationaliteit totdat het toernooitje is afgelopen en dan kan ik altijd nog verder gaan in de competities van dat land. Iemand tips/suggesties? en misschien een bij horende opstelling? maar ik heb niet zo veel geld dus graag niet met wereld teams aan komen maar gewoon goede spelers van subtoppers
Alvast bedankt
Klik om te vergroten...