1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 Ultimate Team [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 10 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    omfg nu lappen ze me weer dat ik blackscreen krijg en niets kan doen -.-

2. Diedjuh

Diedjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yay, net voor de tweede keer het online nieuwe toernooi gewonnen. Nu 6x geprobeerd 1x eerste ronde eruit, een keer halve finale, twee keer finale verloren en twee keer gewonnen. Gaat best lekker met mijn Spaanse team. Had alleen meer pacenoobs verwacht, kwam net pas de eerste tegen met voorin yough agbonlahor en walcott. Erg irritant tegen trage Spaanse verdedigers. Met wat geluk nog met 2-1 kunnen winnen.

Daarna kwam ik in de finale meteen de tweede tegen, maar die kon er totaal niet mee omgaan. Die wedstrijd met 2-0 gewonnen.

Mijn aanval speelt trouwens echt heerlijk:
    Llorente voor de kracht en de kopduels, IF joaquin voor de snelheid en omdat hij gewoon bijna nooit mist 1 op 1. IF Joaquin speelt sowieso heerlijk. Achter de spitsen heb ik die nieuwe IF CF van Getafe.

3. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nog steeds blackscreen, ik vertik het om men xbox uit te zetten.
    Ik ga nu slapen en laat em gewoon opstaan

4. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PACE is voor jou dan ook niet onbelangrijk?:)
    Ik ben zelf soms ook een pace noob,als het niet loopt,ga ik gewoon verdedigen en counteren.speel ik bijv op young diepte pass over de verdediging,of op Walcott en heb ik Agbonlahor in de spits is ook zó'n Speedy Gonzalez hippa hippa andelez_O_

Edit:Gisteren trouwens gehad,speelde ik een gast helemaal zoek met 1 x raken en in minuut 18 scoorde ik al 3-0,hij trapt af...pauze....connection lost...leaving Ultimate Team...weer UT in en ja hoor omdat ik ik gequit ben...bla,bla,bla...WTF?
    Ik een berichtje sturen naar die gast met zoeits als wtf?Ik sta 3-0 voor en dan connection lost and know i'm the one that quits?Or ur lucky or your a cheater...stuurt die gast terug: LOL...loooooooser!!!
    Zou het hier om een nieuwe cheat gaan of puur toeval dat de connectie wegviel?

Laatst bewerkt: 18 mrt 2011
  5. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij nu zegt heb ik vorige keer gehad bij head 2 head. 2-2 90e minuut... Corner voor mij en een goal 3-2. Trapt af... pauze... en connection lost bullshit.... dus ik ging ff kijken bij player hub hoeveel wedstrijden ik al ongeslagen was.... zie ik in 1x dat ik een DNF percentage heb (terwijl ik dat niet had en mijn reeks was -1) .... WTF????!!!!!

6. Florinho0

Florinho0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je eigenlijk, naast je 'basis team' nog een reserve team maken op hetzelfde account? dat je bijvoorbeeld een zilveren en een gouden team hebt?

7. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, gewoon een nieuwe squad aanmaken.

8. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En? :9

9. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Voor degene die het nog niet weten. Dit is de loting van de CL.

De wedstrijden:

Real Madrid - Tottenham Hotspur
    Chelsea - Manchester United
    Barcelona - Shakhtar Donetsk
    Internazionale - Schalke 04

Halve finales:

Internazionale/Schalke 04 - Chelsea/Manchester United
    Real Madrid/Tottenham Hotspur - Barcelona/Shakhtar Donetsk

Chelsea tegen Man Utd. :mad: Ik had toch zo gehoopt op Schalke of Shaktar ( ookal moet je de laatst genoemde niet onderschatten )
    Barca en real weer geluk maar die 2 komen elkaar wel tegen in de halve finale.

Maar effe ON: Ik ga denk ik weer een ander team maken en ik denk dat ik dit keer voor de verandering met een aparte en goedkope opstelling wil gaan spelen. Lekker verdedigend met 3 CB's. Ik zat te denken iets als 5-2-2-1 of 5-2-1-2. Of misschien nog iets anders maar ik wil graag een opstelling met van die heel goedkope formation cards voor de spelers zodat ik niet daar de formation moet kijken als ik een speler koop en gewoon die goedkope formation cards op hem aanpas. Zo kan ik me spelers ook veel goedkoper krijgen. Ik denk dat ik dan voor 5212 ga met 2 creatieve Cm's die niet persee moeten kunnen verdedigen want daar heb ik toch 5 verdedigers voor. en een speler met zeer goede pass achter de spitsen. Totaal geen idee welke comp. maar graag niet de Duitse of franse. Ik wil eerst graag een team met allemaal spelers van zelfde nationaliteit totdat het toernooitje is afgelopen en dan kan ik altijd nog verder gaan in de competities van dat land. Iemand tips/suggesties? en misschien een bij horende opstelling? maar ik heb niet zo veel geld dus graag niet met wereld teams aan komen maar gewoon goede spelers van subtoppers ;)

Alvast bedankt :)

10. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je budget? Ik heb momenteel een heel lekker argentijns team 4-2-2-2 met Millio, Aguero, Higuain, Tevez, Lopez, Mascherano, Cambiasso, Samuel, Ansaldi, Burdisso, Zanetti en romero. Kost rond de 120k denk ik. Een paar wissels erbij maar lavezzi, aimar, pastore, banega en saviola kosten geen drol. Het ligt aan je budget.

Net de finale verloren met 4-1 van een cheap ass engels team... Dat kan dus ook.

11. xpercyxnl

xpercyxnl Just Do It...

Leuk Bevonden:
    0

Vanavond hoop ik als het d'r komt happy hour..

12. Chrisztiaan

Chrisztiaan Shooters !

Leuk Bevonden:
    1
    `Komt er weer Happy Hour?
    Kijken of ik dan dit keer wel het geluk hebben..

13. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik heb rond de 50k maar ik denk dat ik daarmee ook een heel eind kan komen aangezien ik de speler die ik wil op zn goedkoopst koop en dan die cheat formation card aan pas? Iemand nog tips?

14. JosAz

JosAz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. Glexxzor

Glexxzor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik werd vanmorgen wakker en zag dat het nog steeds blackscreen was.
    Ben dan maar naar school vertrokken en heb xbox toch laten opstaan.

Toen ik in de middag thuiskwam was hij geleaved:D

16. Chucky

Chucky capo di tutti capi

Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt een n00b in Ultimate Team, mijn eerste keer dat ik er een beetje naar om kijk.
    Eerst Eredivisie Team Silver gehad.
    Maar wou toch is een keer naar dat goud over.

iemand die nog goede goude NL spelers heeft voor een redelijke prijs?

17. stijniemans

stijniemans Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb italiaans teampje gemaakt voor dat toernooi van 7500.
    Balotelli en Pazzini in de spits, de rest is matig maar zij zijn Chill!!!!!

18. copycat100

copycat100 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cheat formation card?

19. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Haha ik bedoelde Cheap natuurlijk :)

20. Niema94

Niema94 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Tot wanneer duurt dat 7500 Toernooi eigenlijk?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina