Doordat Bulletstorm de code had voor de early béta voor Gears of War 3 moet ik even een klein misverstand uit de weg ruimen. Bulletstorm is echt een prima spel, misschien net geen 60 euro waard maar zeker 30-40 euro. De singleplayer is echt ongekend vet.. Waarom? Nou:
+ grafisch imo nu één van de mooiste games op de X360, super scherp, grote vergezichten (en vooral dat vind ik tof) lekker veel in your face actie icm een stabiele framerate
+ 't is niet zo dat je skillshots "moet" maken, ik ben daar helemaal niet goed in maar knal mij lekker door de campaign op 't 1na moeilijkste niveau (hard).
+ geen gelul, en lekker heel veel actie, dat vind ik ook wel eens lekker, van de ene actie scene in de andere....
Nu weer Gears 3
---------------------------
Ik heb in 't verleden vaak Gears 3 gebasht om de grafische setting enzo, zal ik mee stoppen en om eerlijk te zijn begin ik nu ook iets te krijgen van. Wellicht is 't met een zomers tintje óók gaaf. In gears 2 had je in de laatste dlc een map in de woestijn ofzo, verlaten tankstation achtig gebeuren) en die vond ik toch ook erg tof
. We'll see!
Klik om te vergroten...