1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gears of War 3 [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 26 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Oh dacht dat je hem gewoon thuis liet liggen ;)

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Doordat Bulletstorm de code had voor de early béta voor Gears of War 3 moet ik even een klein misverstand uit de weg ruimen. Bulletstorm is echt een prima spel, misschien net geen 60 euro waard maar zeker 30-40 euro. De singleplayer is echt ongekend vet.. Waarom? Nou:

+ grafisch imo nu één van de mooiste games op de X360, super scherp, grote vergezichten (en vooral dat vind ik tof) lekker veel in your face actie icm een stabiele framerate
    + 't is niet zo dat je skillshots "moet" maken, ik ben daar helemaal niet goed in maar knal mij lekker door de campaign op 't 1na moeilijkste niveau (hard).
    + geen gelul, en lekker heel veel actie, dat vind ik ook wel eens lekker, van de ene actie scene in de andere....

Nu weer Gears 3
    ---------------------------
    Ik heb in 't verleden vaak Gears 3 gebasht om de grafische setting enzo, zal ik mee stoppen en om eerlijk te zijn begin ik nu ook iets te krijgen van. Wellicht is 't met een zomers tintje óók gaaf. In gears 2 had je in de laatste dlc een map in de woestijn ofzo, verlaten tankstation achtig gebeuren) en die vond ik toch ook erg tof :). We'll see!

3. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn beta key ook binnen. 10 euro voor 800 punten en een beta key vind ik dan weer niet zo'n rare actie. Ik kan niet wachten om hier lekker mee te gaan knallen.

Zal wel weer heel vet worden. Hopelijk kunnen we games vol krijgen met alleen maar mensen van XBW. Dat zijn meestal toch wel de vetste potjes.

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    zowieso :cool:

Hoop echt enorm dat het meer gears 1 is dan 2.
    geen rare fratsen meer plz. De gameplay is voor mij namelijk een van de beste van de huidige games.

5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    gears 1 was te donker. gears 2 was een mix. gears 3 weer andere setting. lijkt me gaaf. hopelijk wat donkere maps ook.. fuel depot in het donker was AWESOME..

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En met die 800 punten kan je vast weer een addon kopen voor Gears of War 3 :thumbs:

7. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gears te donker? Muaa vind ik niet hoor :) ik vond dat juist erg tof. Ik heb het op zich wel vaker gelezen/ gehoord. Dat men gears 1 te donker vond. Ik heb echter juist aan de meest donkere stukken goede herinneringen. Gewoon een prachtige sfeer etc...

Toch denk ik dat ik de Gears 2 campaign toffer vond. Bij Gears 1 vond ik 't eerste level maar "muaa", dat stuk dat je met je auto moest rijden terwijl er vleermuizen van alle kanten kwamen vond ik matig, en dat stuk daarvoor was ook niet echt spectaculair eigenlijk. Toch met gears 1 was alles nieuw etc, en online heb ik er de meest toffe potjes mee gehad. Wat gaf het een machtig gevoel als je hele team werd afgeslacht en je in je eentje gewoon het andere team kilde. Iedereen echt van "wtf wtf, no way, wtf" _O_

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik vind een mix tussen donker en licht beter. denk dat gears 3 een mix wordt.
    ik weet niet welke campaign ik vetter vond eigenlijk. deel 1 is in mn hoofd beter, maar kan ook door het wow-effect. toen ik dat zag had ik dag later een xbox 360..

ik weet wat je bedoelt met dat andere team killen, dat is ook echt de reden waarom ik gears zo vet vind. vind het ook raar als mensen zeggen dat in gears 2 het niet kon. deed t vaal genoeg.. denk dat het langer duurde voor je de strategien onder de knie had.
    heb ff gekeken en heb 22 dagen de mp van deel 2 zitten, kan alleen niet zien hoeveel in deel 1. maar ik vind 2 mp echt beter dan 1.
    op gegeven moment in 1 pakte ik never meer wapens, gwn std shotgun pistol was genoeg.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  9. Helemaal mee eens :)

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    idd, 4 vs 4 is toch wat gebalanceerder naar mijn mening. Daar kon je kiezen voor 2 mensen daar 2 mensen daar of iedereen bij elkaar.
    en bij gears 2 kan je nogal snel met 2 tegen 3 komen te staan en dat maakt het al een stuk lastiger..

muah torque bow, die boomerrocketlauncher, sniper waren allemaal hartstikke tof hoor :cool:

11. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    gears2 was groepjes van 2 en 1 lonewolf.. de lonewolf kan flanken etc. strategischer.

en ja leuk die wapens in deel 1. tuulak konden die killen. maar met shotgun + pistol kon je in principe alles winnen.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja en dat heet nou balans :).

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    of shotgun & pistol te sterk?

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee, dat vond ik wel meevallen.
    Lag er gewoon aan hoe goed je ergens mee was. Oftewel iemand die echt nog nooit een shooter speelde, had zijn handen vol aan dat spel. In tegenstelling tot een call of duty waar iedereen kills kan maken.

15. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt zeker.. maar daar moet je de makers wel gelijk in geven

gears 1 was "welcome to gears online! here's my shotgun" en 3 min wachten om te respawnen om vervolgens weer hetzelfde mee te maken :p..

als ze dat aanpassen is het goed voor iedereen. zolang wij dan alsnog die easy kills kunnen maken. maar ik kan begrijpen dat eeuwig respawnen niet leuk is.
    daarom ben ik blij met die deathmatch mode

16. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Hee iemand heeft hier een interview met CliffyB zitten kijken :+ Echt een vette quote vond ik dat ja :9

17. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja en zat wel een kern van waarheid in.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha idd zeker tof gezegd van cliff :9.
    Uiteindelijk wil elke producer zoveel mogelijk mensen hebben die het spel spelen. Dat snap ik ook best, alleen ik ben bang dat deathmatch niet voor mij geschikt is. Hield wel echt enorm van execution (omdat je hier niet van veraf doodgemaakt kon worden wanneer je down was).
    Ach wat lul ik ook allemaal. Epic games maakt er gewoon een topgame van :D!
    Ben al blij genoeg dat die dedicated servers er komen.

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    precies!

ik speel alles behalve submission. domme stranded die bugt :mad:. gelukkig is die eruit in deel3

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 1 was voor mij het volgende:

"Welcome to hardcore gameplay, have some skills, make soms kills". Een spel waarin je een duidelijk onderscheid zag tussen goede spelers en noobs. Een spel waarin je als je goed was en je ook je avond had de één naar de andere kill kon maken. Een spel waarin het begrip "you steal my kill" voor mij bekend was geworden".

beste multiplayer avonden
    Ik kan mij vooral nog goed voor de geest halen dat ik met wat vrienden online speelde. We begonnen dan rond 20.00 en voor je het wist was het 01.00. Achterelkaar toffe matches. Begin van 't potje was 't snel de tactics? Ok, jij boomshot, ik ga wel naar mekka (in Gridlock de sniper plek, vanwege alle chaos werd dat mekka genoemd).

Gears 1, is Gears of War.... Gears 2 had teveel toeters en bellen, teveel dingen dat ik dacht van. Kom op, ik zoek de battles op. Ergste was imo de smoke grenade. Begin van het potje en meteen 4 smokes richting het andere team. Dat gaat toch nergens over? Ik heb Gears of War 2 uiteindelijk nog best veel gespeeld, maar dat was vooral voor de horde mode. Die heeft de MP van Gears 2 toch wel gered voor mij. Dat was gewoon erg tof altijd!

Ik hoop echt dat Gears 3 vet wordt, ik zal de béta kritisch spelen:)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina