De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Haha,
    Nope.

    Zou een us account voor de WP7 werken? Ik heb er een voor mijn Zune en kan dan wel op de zune market ed.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dat is inderdaad heel sneu. Zo moeilijk moet het niet zijn om paypal te integreren in die jaren tijd.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Situatie: Gisteravond aan het whatsappen gewoon met vrienden. Opeens krijg ik zo'n rood klokje voor mijn bericht en wil maar niet versturen. Dus ik even checken en websites laadt ie ook niet. Volgende ochtend op Wi-fi gezet en gewoon daarmee gewerkt. Net check ik dus even of 3g het weer doet, maar geeft weer rechtsboven aan dat ik verbinding heb zonder dat whatsapp of internet verder werkt.

    Heb overigens een Desire met Vodafone abbo. What to do?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Over je limiet heen?
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
  6. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Internetverbinding uit en aangezet? Soft reset?
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Aangezien mijn iphone door nieuwe update waardeloos is geworden heb ik nu een Nokia 6300 als reserve telefoon.

    Nu heb ik mijn simkaart ingedaan maar heb met deze telefoon geen bereik. dit probleem heb ik ook met andere simkaarten.

    Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?:)
     
  8. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het vorige week een keertje gehad. Toen kon ik via 3g ook een paar uur niet op internet of whatsapp. Volgens mij is dat gewoon een probleem van Vodafone, want daarna deed hij 't gewoon weer.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt apps verwijderen via instellingen maar is een app zoals app-killer of hoe de naam ook was of atrackdog nog aan te raden/nodig?

    [/androidnewb]
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De ondersteuning is in mijn ogen uitstekend, alle grote aanbieders supporten WP7, nu ook Nokia. Ik heb zelf een HTC HD7, en ben er zeer tevreden mee. Sterker nog, het is tot nu toe de beste en meest vloeiende OS die ik op een mobiel heb gehad. Het is natuurlijk een kwestie van smaak maar de Metro UI overtreft op elke vlak de iOS in mijn ogen, zeker als we het over overzichtelijkheid hebben. Het tijdperk van de icoontje's interface vind ik afgelopen, ook de Social hub in WP7 werk geweldig binnenkort word daar ook Twitter in verwerkt (nu is dat MSN status, Facebook en Linkedin) dus dan heb je geen aparte apps meer nodig voor die dingen. In totaal zijn er nu +/- 10000 apps in de marketplace, en dat is als je weet dat WP7 pas sinds okterber bezig is toch een aardige prestatie. Daarnaast zitten er gelukkig niet zoveel onzinnige apps bij, omdat Microsoft kijkt of de apps wel een meerwaarde hebben.

    Je moet inderdaad (en dat is best jammer) een US account hebben om alles te gebruiken wat WP7 op dit moment zo mooi maakt, maar volgens de laatste berichten komt er ergens dit jaar ook een Nederlandse marketplace waardoor je dus gewoon met je eigen live account alles kan gebruiken. Want ook voor Xbox live heb je nu nog een US account nodig, als je die niet aanmaakt kan je ook geen games downloaden en ook niet alle apps gebruiken. Maargoed dit jaar dus nog een firmware update die Nederlandse taal toevoegt.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2011
  11. Scarlett

    Scarlett Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    3.592
    Omg, freaky avatar heb jij :X

    Mijn BlackBerry heeft een kras op 't beeldscherm, kan er gemakkelijk nieuw glas ingezet worden of is dat een heel gedoe en ben ik 'm dan lang kwijt?
     
  12. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ligt er toch aan waar je het laat doen? Je hebt genoeg van die kleine zaakjes die telefoonreparaties doen.
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan geen goede "rom zoeker" vinden. Bij 2 bleef het scherm maar laden en kreeg ik niks en een andere moet geupdate worden welke betaald is en iets minder legaal is.

    Iemand die toevallig ook SNES/etc games met Android speelt?
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    BB scherm is toch gewoon het frontje? Die kan je zelf vervangen
     
  15. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Nee. Android is erop gebouwd om apps zelf af te sluiten (of in staat van extreem laag verbruik te zetten) als het geheugen erom vraagt. Taskkillers fucken dit hele systeem op, zorgt voor instabiliteit (Android denkt dat bepaalde processen draaien terwijl deze gekilled zijn), en verkorten je batterijduur enorm.

    Met alle respect, maar mensen die taskkillers gebruiken weten te weinig van Android af.
     
  16. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie nu een app die vraagt om netwerkcommunicatie (volledige internettoegang) en telefoonoproepen (telefoonstatus en -identiteit lezen).

    Misschien is het wel niks maar zou zoiets in theorie nog kwaad kunnen of lijkt dit erger dan het is zoals met de meeste Chrome extentions. Geen idee hoeveel apps dit hebben.
     
  17. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Angry Birds vraagt ook om Netwerkcommunicatie (volledige internettoegang). Zal met daar niet te druk om maken.
    Zou even lookout installeren. Gratis programma die vooraf scant of apps save zijn of niet.
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is de SE x10 Xperia mini Pro nog steeds de kleinste phone in zijn soort die op android draait? Die "grote" htc's en SE's vind ik namelijk niets, qua elektronica wil ik het altijd zo klein mogelijk hebben. Ik weet dat kleine smartphones niet altijd even geweldig zijn aangezien niet alle apps er (even goed) op werken, de touchpads wat minder zijn etc. maar de x10 mini pro vind ik toch wel een geinig apparaatje.
     
  19. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De combinatie touchscreen en klein lijkt me niet zo slim. Apps zijn niet gemaakt voor een schermpje dat een stuk kleiner is dan de standaard. Hopelijk heb je hele kleine vingers dan. :9

    Voor zover ik weet is het wel de kleinste ja.
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Niet bepaald :+ Maar in de meeste reviews stond dat het geen problemen gaf, alleen langs de randen reageert die niet altijd direct als je grote vingers hebt, maar dat zal me een worst zijn verder. Ik heb ook nog niet eerder problemen gehad met kleine touchscreens, zolang je niet de motoriek hebt van een 80 jarige is het over het algemeen goed te doen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina