Wilde je zeggen dat Uri Geller geen oplichter is? ^^ Haha, maar toch alles wat de laatste dagen/weken in de media hoort kan ook echt niet goed zijn voor het zelfvertrouwen van Verhoeven. Als je na 34 wedstrijden daar staat heb je het toch verdient of niet? Snap ook niet dat Enoh eruit moet en dan Ooijer erin. Ik had eerder v/d Wiel naar de kant gehaald. Tja verhoeven en Ooijer tegelijk in het veld...had de Boer hoger ingeschat.
Hij speelde één van zijn beste wedstrijden voor PSV, hij was veel bezig met het spel en leverde veel goede passes af. Hij kan alleen niet scoren, en dat is zéér kut als spits .
Dankje. Lekker feestje gehad vanmiddag. Ajax had veel balbezit vandaag maar als je de kansenverhouding ziet in de samenvatting dan hebben ze eigenlijk niks meer gecreerd dan ado. Dacht wel na de 1-1 en 2-2 dat ajax de wedstrijd alsnog naar zich toe zou trekken maar gelukkig gebeurde het omgekeerde . Verhoeven droomt van een debuut in het Nederlands elftal. Zit niet te dromen jongen, eet je pizza!
Heel Ajax is kut, niet alleen Verhoeven. Maar Vervhoeven is wel het boegbeeld voor het gevoerde wanbeleid van de laatste 100 seizoenen. Die jongen in een Ajax shirt doet mij gewoon pijn aan de ogen. Geef gewoon een jongen uit de jeugd de kans en tyf op met Verhoeven. De imagoschade door deze keeper (zowel nationaal als internationaal) is niet te overzien. PIZZZZAAAAAAAA 1-2 had ie overigens gewoon moeten hebben. Na de 2-2 uit bij Groningen, hebben we geen recht meer gehad op de titel. Dat is de enige geruststelling, dat we er nooit recht op hebben gehad.
Hoezo een roze bril op ado had welgeteld voor 3-4 kansen gezorgd zelf. De rest werd aangereikt door de kansloze verdediging van Ajax. Alleen ajax wist niet wat het met de bal aan moest als die in bezit was. Oftewel beide teams speelde gewoon een kutmiddag.
Ik vond Verhoeven eigenlijk wel redelijk tot goed vandaag. Heeft een paar nuttige reddingen gehad (waaronder een hele mooie die hij nog net over de lat kon tikken) Die 1-2 kon hij vrij weinig aan doen, hij zag die bal nauwelijks omdat vd Wiel voor hem stond. Vd Wiel en Alderweireld daarentegen waren gewoon zo slecht dat het triest werd. Toch leuk dat de laatste 6 (!) tegendoelpunten in zo'n 4 dagen allemaal zijn gekomen door fouten in de verdediging. Werd wel blij van Ozbiliz en Castillion. Ozbiliz speelde een prima eerste helft, was vaak dreigend en heeft een goede voorzet, maar daar heb je vrij weinig aan als er een kabouter in de spits loopt Castillion lijkt me komend seizoen (of zelf nu al) dé spits voor Ajax, hij is groot en sterk en kan nog prima voetballen ook.
Zeg toch ook niet dat we goed speelde. In de samenvatting zie je dat de kansen verhouding redelijk in evenwicht was. Dat Ajax 15x van 30 meter schiet en dat ze daardoor op 22 doelpogingen komt is weer wat anders. Voetballend hebben beiden ploegen heel weinig gecreerd en had Ajax meer balbezit. Ze deden er alleen niks mee.
*mompel* gefeliciteerd*mompel* Heb me net weer zo zitten irriteren bij de samenvatting.. Waar is het Ajax van de eerste helft tegen Spartak thuis gebleven?
Je hebt de wedstrijd toch zelf helemaal gezien? Waarom ga je dan af op de samenvatting? Die geeft nooit een goed beeld van de wedstrijd. Zeker die van NOS zijn vaak dramatisch te noemen. Beiden hadden weinig uitgespeelde kansen inderdaad(zeg maar gerust: geen) maar Ajax had zeker wel meer kansen dan ADO. Desalniettemin was het veels te weinig als je ziet hoeveel ruimte en balbezit we hadden. Het is ongelofelijk dat je er als Ajax zijnde niet van profiteerde dat ADO niet meer dan 3x de bal naar elkaar kon over passen in de tweede helft, dan wil je gewoon geen kampioen worden. Zeker ook gezien de simpele defensieve fouten. Wel gefeliciteerd met de overwinning.