De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    De NOS toonde dit keer wel de uittrappen van de Ajax goalie..
    Vind het wel erg sneu, het verhaal dat er zoveel pizza's bij hem werden bezorgt gisteravond..

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Ach, ik kan ook iets met dildo's herinneren :+

3. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dat is niet vergelijkbaar, Verhoeven deed het gewoon zo goed bij Volendam dat ze hem bij Ajax als derde goalie wilden (wat wel absurd is), hij had ook nooit verwacht ik deze positie te zitten.. De Vries was al pro en is gewoon ontzettend dom zijn nasty games te filmen met alle risico's van dien.

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Stefan Postma toch?

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Verhoeven ook. En als jij als professioneel voetballer zo zwaar bent. Dan verdien je zulke spreekkoren naar mijn mening.

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Penal Cavani 1-0 Napoli!

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Neem aan dat je hier per ongeluk een nulletje teveel hebt getypt.

Ja, volgens mij was het inderdaad Postma.

8. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Taalkundigen noemen dat een hyperbool

Ja, ik zou me graag tot die categorie scharen maar mag nog niet in een straal van 10km van hun schaduw komen :emo:

En ja, dat ging idd om Postma :)
    Ik vind overigens die "grap" om pizza's te bezorgen op het adres van Verhoeven wel vermakelijk :D

9. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Verhoeven was 25 toen hij debuteerde en 27 toen hij eerste keeper werd (in de eerste divisie bij Volendam), ik denk niet dat hij het ooit voor ogen heeft gehad op hoog niveau te keepen hij kan denk ik niet afvallen, anders was het wel gelukt bij Ajax. Ik weet dat hij 3 jaar terug 102 kg woog (ja dat weet ik :+) en denk dat er niet veel af is gegaan..

Ja het was idd Postma (sorry voor imago schending de Vries..) heb hun eerder door elkaar gehaald.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die pizzabezorger zal ook wel een wtf-momentje hebben gehad toen hij zag dat Verhoeven opendeed. :+

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels 2-1 door Cavani met een goal van Acquafresca van Cagliari.

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verhoeven zei laatst in een interview dat hij er alles aan doet om af te vallen (al jaren) maar dat het gewoon niet gaat. Hij traint altijd extra, heeft een zwaar dieet en moest zelfs meer gaan eten omdat hij veel te weinig at. (allemaal onder leiding van een diëtiste) dus om nou te zeggen dat hij niet zijn best doet. Sommige mensen vallen gewoon niet af, that's it.
    Ik vond dat hij het bij Volendam altijd goed deed en Ajax neemt niet een of andere pauper keeper aan. Wie had nou kunnen denken dat de eerste én tweede keeper langdurig geblesseerd zouden zijn. En om nou een totaal onervaren Bizot op doel te zetten is ook onzin. 8)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ah mooi, de man met de mooiste naam uit de voetbalwereld _O_

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vreemd, in een interview met de NOS zegt Stekelenburg exact het tegenovergestelde. Verhoeven zou het allemaal niks interesseren..

http://nos.nl/video/226938-stekelenburg-sluit-vertrek-niet-uit.html

Ik vind het verschrikkelijk. Dit kan niet bij Ajax. Een profspeler moet in topconditie zijn en zijn lichaam zo verzorgen dat hij het maximale eruit kan halen. Dan mag Verhoeven zo nu en dan een bal leuk tegen kunnen houden, hij hoort niet bij Ajax. Stel dan nog liever een A1-speler op. Maar goed, een derde keeper is natuurlijk bedoeld om dat te voorkomen, pech met Verhoeven dus.

Laatst bewerkt: 20 mrt 2011
  15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind hem goed keepen (zeker tov. mijn verwachtingen), het is puur de vreselijk slechte verdediging van Ajax de laatste wedstrijden.

Wel baas hoe hij reageerde, 'kan er de humor wel van inzien' en 'dan weet iedereen tenminste wanneer ik uitschiet', terwijl hij de vorige avond een pizzabezorger met veel pizza's voor zijn deur had staan.

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Hij zegt alleen maar dat hij het niet erg vindt dat er grappen over worden gemaakt, hij zegt toch niets over het dik zijn zelf?

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Stekelenburg zegt alleen maar dat het Verhoeven niet interesseert wat er over zijn postuur wordt gezegd.

19. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Vind die reacties hier echt zwaar overdreven, wat maakt het nou uit of ie wat dikker is. Als keeper is het toch niet zijn taak om een sprintje te trekken.

20. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Wat dikker? Hij is veel te zwaar. Rigters van Willem II was wat dikker. Verhoeven is gewoon een ordinaire vetzak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina