De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dat lijkt me vrij lastig met zo'n ooievaar op je rug :+

2. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Niet te beginnen over die lelijke tatoeages van hem op z'n buik. :emo:

3. Seh

Seh Guest

Klein verschilletje is dat Jan Vertonghen het deed in een volle ArenA tijdens een huldiging, deze man doet het in heel bescheiden kring (200/300 man?). Zou mooi worden, zit Bouma straks op de verjaadag van zijn vrouw aan haar broer een mooie grap over ''die joden uit Amsterdam te vertellen'', moet hij dan ook geschorst worden als dit uitlekt?

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2011
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Precies, er staat enorm groot FC Den Haag op z'n rug 8).
    Dus beetje rare uitspraak :p.

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik denk niet dat Lex Immers zo'n type voetballer is, die blijft z'n club wel trouw.

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Het filmpje maakt me duidelijk, dat de enige hersencel die hij nog had, ook blijkbaar is uitgevallen.

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ach, hij is tenminste wel een voetballer die zich altijd helemaal geeft. Dat kan je jammer genoeg niet over de meeste voetballers zeggen, en zeker niet over de voetballers die op het moment bij Ajax rondlopen 8).

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Een quote waar ik zeg dat het een held is zou mooi zijn dan. Heb je die niet, snap ik echt niet waarom je dit ineens naar voren brengt.

Ander verschilletje is dat Lex Immers aan verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog doet en verder nog de woorden 'kanker' gebruikt terwijl Vertonghen 'kutkakkerlakken' zegt.

Een verjaardag is blijkbaar ook te vergelijken met een feest van 200 mensen in een supportershome. En dan is het ineens een mop over joden uit Amsterdam, vreemde vergelijkingen maak jij. Ik veroordeel iets veel zwaarders dan jouw voorbeeldje en dan kom je met een lichter voorbeeld om aan te tonen dat ik dat blijkbaar ook veroordeel.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Natuurlijk wel, als ze hem 5x zoveel geld laten verdienen, dan gaat hij voor Ajax voetballen. Niet dat ze hem moeten kopen hoor, maar ik denk dat als je ergens 5x zoveel kan verdienen, dat je stom bent om dat niet te doen wegens je aversie tegen een club of stad. Nu ik dat zo gezegd heb, denk ik dat hij daar best wel eens stom genoeg voor zou kunnen zijn.

Niet om wat hij daar heeft gezegd overigens hoor, daar lig ik niet wakker van, dat zou niemand moeten doen overigens.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    't Is hetzelfde als zeggen dat 'Ajacieden allemaal riepen dat Ajax onder Frank De Boer kampioen zou worden'. Dodelijk vermoeiend. Men heeft een vooroordeel, bevestigd of onbevestigd, en blèrt dat maar te pas en te onpas de wereld in.

Ik verheug me alvast weer op VI vanavond :D

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Tja als Feyenoord fan moet je iets melden te hebben he _O

@Nera, ik ook, alleen jammer dat Kraaytje er niet is, die is zo happig altijd.

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Yep.... Helemaal waar.

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik vind deze uitspraken toch wel iets verder gaan. En door internet komt dit filmpje natuurlijk ook bij een groot publiek terecht. Nu wil ik niet de moraalridder uithangen, maar als je enigszins consequent ben zet je de lijn van het Vertonghen incident door en krijgt hij ook een schorsing. Anders is het puur marchanderen. Je kan nu in feite niet anders.

14. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Schorsing is idd wel op z'n plaats. Alleen was er niets gebeurd wanneer dit niet op video werd vastgelegd. Gewoon dom van Immers, hij heeft immers (:cool:) een voorbeeld functie. 3 wedstrijden schorsen, klaar.

15. Seh

Seh Guest

8) Kan leuk worden, ik wacht vol spanning af op de eerste verjaardag filmpjes van een Eredivisie speler die wat scheld op een andere ploeg.

16. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Degene die het gefilmd heeft had het gewoon niet op YouTube moet gooien.
    Dan was er niks aan de hand geweest, want dit gebeurt echt niet alleen in het supportershome van Ado Den Haag.

17. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Wat een discussie zeg :+.

Lekker belangrijk of hij geschorst wordt ja of nee. Nee, je kan het niet maken als speler (voorbeeldfunctie enzo..) en hij zal, waarschijnlijk, een schorsing krijgen. En dat vind ik ook terecht.

Waar ik me wel aan erger dat hij helemaal met de grond gelijk wordt gemaakt. Als hier wordt geroepen dat Vertonghen een domme belg is en Suarez helemaal achterlijk is, dan krijg je van alles over je heen.

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Oh god, krijgen we dat weer :emo:

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yep..

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic wordt echt steeds meer een soort Oprah-aflevering over de zogenaamde onderdrukking van de niet-Ajacieden. Beetje vermoeiend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina