De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Lol.

Zie hierboven. Wat nou onderdrukking? Ik snap het niet? We praten over AD) - Ajax en het feit dat Immers een rasmongool is,en daaruit concludeer jij/Daz dat ik Calimero gedrag vertoon... Ik zie het verband niet met zowel Ajax als mijn club? Het gaat over Immers 8)

Ik niet snappen 8).

2. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ajax fans zijn niet helemaal tevreden met Verhoeven, maar de van Ajax gehuurde Padt heeft dit seizoen ook al aardig wat punten voor Go Ahead Eagles laten liggen.
    Dat laatste doelpunt.. Wat doet hij daar in hemelsnaam?

Hij is dit seizoen ook al meerdere malen onder de bal doorgevlogen..
    Die rode kaart op het laatst is trouwens ook wel redelijk terecht. 8)

[yt]CcXNO-OSdww[/yt]

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  3. Seh

Seh Guest

Als Feyenoorder mag je niet bashen op Ajax of een andere club, want dan is het altijd calimero gedrag, fact. 8)

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    De frustratie zal wel erg hoog zitten.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat niet om bashen op Ajax, het gaat om zeiken over het grotere aantal Ajacieden hier, en dat men zich daardoor verdrukt voelt.

6. Seh

Seh Guest

Jullie (of althans het publiek in de Arena) noemt zichzelf toch ook joden of super joden? Dus op jacht naar joden of naar ajacieden zou voor jullie geen verschil moeten maken. Daarentegen noemen wij onszelf geen kakkerlakken, beetje verschil is het wel.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wait whut? Waar gebeurt dat :+

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Fixed ;).

Niet waar dan? Hij zegt niet veel, maar wat hij zegt is wel waar.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is toch ook raar, dat Ajacieden zichzelf joden noemen? :+
    Imo is op 'jodenjacht' wel even iets anders, omdat je hiermee gewoon een verband legt met de 2e WO. Kunnen ze het wel anders bedoelen, maar hij zegt daarna ook nog 'kankerajacieden', dus als Vertonghen zo dom was om Kutkakkerlakken te zingen, zou Immers dan niet een net zo'n zware straf moeten krijgen?

Die omschakeling hier van Ado/Immers naar alle andere clubs is trouwens echt bizar. :emo:

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het is, zoals al eerder gezegd hier, een grensgevalletje. Bij ons is het echt als geuzennaam bedoeld, als ADO 'wie niet springt' is dat ook zo, maar als er 'jodenjacht' wordt geroepen en 'Joden aan het gas' denk ik eerder aan WOII en ben je bezig een bevolkingsgroep te beledigen en te associeren met Ajax.

@ Tyrant: ik doelde op Petrucci die zei dat Ajacieden alles mogen zeggen over andere clubs maar als iemand iets over een Ajacied zegt dat het dan niet zou mogen ofzo.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Haha dan leg je verband met de 2e wereld oorlog? Als immers een overtreding maakt op een ajacied dan zingen wij "lexxie gaat op jodenjacht". Vanuit die context moet je het zien, dus gewoon de ajacieden en dat weet je zelf ook dondersgoed. Ado heeft ondertussen een boete opgelegd. Lekker laten zinken dit.

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Minimaal 1 wedstrijd om in de lijn van Gobbel - Vertonghen te blijven :+

13. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Van mij mag het. Vind het alleen een beetje overdreven. Het was een prive aangelegenheid met 200 man. Maarja, wedstrijdje is niet erg. Gooien we buijs er in :).

http://www.nrc.nl/nieuws/2011/03/05/ajaxfans-verwijzen-met-shirt-naar-bombardement-rotterdam/

Joden en 2e wereldoorlog op 1 shirt. Ik vind het niet erg. Maar als iedereen zo hypocriet is moeten jullie dit ook sterk afkeuren.

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik vind de ophef ook nutteloos. Natuurlijk, hij zegt ook kankerajacieden.. Ik weet dat ze in Den Haag kanker een doodnormaal woord vinden, vooral bedoeld om het schelden extra kracht bij te zetten, maar de rest van Nederland denkt daar toch iets anders over. Het is afschuwelijk om te horen hoe een deel van de mensen daar praat en dan vooral te pas en te onpas het woord kanker in hun zin smijten. Lexie deed niets meer dan zichzelf zijn.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het woord kanker wordt wel meer dan alleen in Den Haag gebruikt hoor, volgens mij komt dat in bijna elke stad wel voor :F:.

16. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    ... Dan zou ik mijn post iets beter lezen. Ik heb nergens gezegd of iets wel of niet mag. Ik vind het alleen achterlijk dat zo'n jongen helemaal wordt afgekraakt hier. Maar als je ook maar iets zegt over Ajax, zoals Immers dat dus deed, krijg je van alles over je heen.

Ik vind het allemaal best. Alleen het is nogal hypocriet.

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    *wacht weer op standaard simpele 'calimero!'-reacties en 'daar gaan we weer' gedoe*

18. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Goh, dat heb ik nooit geweten. Ik dacht dat men alleen in Den Haag het woord kanker gebruikte. Sorry, my bad.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh jij denkt dat wij allemaal zo'n shirtje thuis hebben liggen? Dat AFCA.nl is het gedrocht van Ajax en moet eens een keer afgekapt worden. Ik schaam me er kapot voor.

20. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus omdat het in Den Haag normaal is om zo te schelden, moet het maar worden goedgekeurd?

En natuurlijk is 'jodenjacht' in een context die over de Ajacieden gaat, maar in welke context is dan 'hamas hamas alle joden aan het gas' ? Dat betekent toch niet dat het niet aanstootgevend is?
    Gewoon 2 wedstrijden schorsing en er over ophouden. :+

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina