De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 44]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

Seh Guest

Weet ik ook wel, alleen dat schijnheilige gedoe altijd kan ik niet tegen. Een schorsing zou ik niet terecht vinden, vond ik bij Vertonghen trouwens ook niet..

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Prive aangelegenheid? Wanneer leren die voetballers nou eens dat er veel kinderen voetbal volgen? Ook als het niet was uitgelekt, dan nog is er geen enkele reden om je 'haat' zo te uiten, tenzij je de achterlijke gladiool bent waarvoor hij hier wordt uitgemaakt.
    De geuzennaam van Ajacieden is in dat opzicht wel handig gekozen trouwens: 'joden, joden' kan nog net, maar alles wat negatiever wordt is antisemitisch. Al prefereer ik persoonlijk de term godenzonen :p

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ajacieden zich beren hadden genoemd had hij gezegt, we gaan op berenjacht. Zou dan ook iedereen zo over z'n toeren zijn. Nederland is een hypocriet kut landje!

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Oh please hoor. Spuit elf. Gelukkig herken je sarcasme ook zo goed.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Immers zegt toch geen hammas? Hammas keur ik ook niet goed. Wij gaan op jodenjacht is niks mis mee!

6. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat zei hij niet. De fans daarna wel. ;)

:lol:

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  7. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook niet, maar als je een lijn inzet moet je die ook gewoon blijven volgen en niet bij het volgende incident meteen ervan afwijken.

Voor de rest ga ik er niet op in, want het niveau hier is weer bedroevend.

8. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    :D Voetbal en een hoog niveau van communiceren.....Dat is dezelfde combinatie als Vitesse en een kamioenschap :D

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hoog niveau valt best te bereiken als je over voetbaltechnische zaken spreekt (met de juiste mensen dan, onzin die sommige mensen uitkramen soms...), maar ik zou nu eerder de vergelijking trekken met apen die stront naar elkaar gooien. Calimero dit, hypocriet dat, generaliseren, vooroordelen. Er wordt niet inhoudelijk naar de reactie gekeken, maar puur naar wie het zegt.

Schiet weinig op.

10. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    LOL, morgen kamervragen! Dit geloof je toch niet?

Begrijp best dat mensen het erg vinden als je nooit in het stadion komt. Kom je af en toe wel eens in het stadion weet je hoe het allemaal een beetje in elkaar steekt en dan is er niks aan de hand.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Haha wat een hypocriet gedoe.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Die wordt sowieso voor meer dan vier dagen geschorst.

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kan er wel van genieten van dat soort filmpjes, mooi feestje, zal je bij onze zielloze club Ajax niet snel zien.
    Jammer voor Immers, zal wel schorsing krijgen .. maar wie maakt zich daar nou druk om. Zie ook allemaal berichten in m'n twitter dat het een idioot is .. toen Vertonghen het deed was het een held ... :lol:

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina