De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 45]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Maar verwijderd omdat ik geen zin in een discussie heb. Heeft niks met jou te maken Tyrant ;)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ohja omdat er mongolen van een supporters voor een club zijn, haat je die club.
    dude kijk gewoon eens naar het voetbal ipv al dat gedoe erom heen. Nergens voor nodig en dat zorgt ook voor al die klote maatregelen die nu genomen worden (waardoor sfeer eigenlijk geheel verdwijnt in de wedstrijden die altijd heel sfeervol waren).

3. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik kijk naar het voetbal. Maar als je in wilt stappen en je krijgt stenen om je oren kan je er weinig aan doen.

Als die maatregelen er niet zijn dan gebeurd er veel minder. Sommige wedstrijden heb je wel regelingen nodig. Maar die combi's naar de graafschap of nec slaat nergens op. Maar dat hoort bij de betutteling van nederland!

4. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Óf mensen moeten zich eens gedragen ipv al die achterlijke acties.
    Ga dan lekker ergens afspreken en dan met elkaar op de vuist
    is je eigen keuze als je dat wilt doen, maar laat de mensen die wel het voetbal willen zien er ook gewoon toe.
    Is trouwens niet zo naar jou gericht maar meer mijn mening over hooligan gedrag en dat achterlijk gehaat op alles dat met andere clubs te maken heeft.
    Tuurlijk ik ga soms ook een beetje lopen stoken bij een ado'er (zoals vorige week toen ze verloren) of bij feyenoorders. Bij wedstrijden kan ik ook soms wel eens schelden en komt er ook meer bij dat soort wedstrijden kijken dan tegen willem II.
    Ik vind het gewoon zonde hoe zulke wedstrijden eigenlijk dood zijn gemaakt door die zogenaamde 'supporters'. Maargoed, het zal waarschijnlijk nooit gaan veranderen.

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, als er eens een keer een fatsoenlijk voetbalwet wordt ingesteld. In bijvoorbeeld Engeland heb je er geen last van in stadions en zitten ze allemaal braaf voetbal te kijken. :+

6. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, als ik Premier aanzet, verbaas ik me keer op keer hoe dicht die mensen op het veld zitten en zich klaarblijkelijk nu ook gewoon gedragen.

Dan zet je Eredivisie aan, en zie je mensen als dieren in de dierentuin tegen glazen wanden rammen...

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja daar gaan ze buiten elkaar opzoeken
    dat boeit mij verder ook weinig
    moeten ze lekker doen als ze daar zin in hebben.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, het niveau is in de Eredivisie op zowel het veld als op de tribunes lager. :+
    Iedereen negeerde mijn vraag een paar pagina's geleden, waarom het alleen in de Eredivisie zo is. :'-(

9. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat wat zo is?

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dat

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tsja, goeie vraag :9
    Nederlandse mentaliteit is altijd al heel anders geweest.
    nederlandse supporters zijn ook een van de mafste op de wereld :lol:
    maar dan op een toffe manier. Dat wil ik eigenlijk ook zien bij het clubvoetbal.
    Want als ik nu een wedstrijd van feyenoord-ajax zou willen zien in het stadion, zou ik mezelf moeten vermommen als feyenoorder 8)

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Het gaat hier de laatste paar jaar binnen de stadions toch ook goed, het is vooral erbuiten wat ervoor zorgt dat bij sommige wedstrijden geen uitpubliek aanwezig mag zijn.
    En dat is zonde, want een wedstrijd zonder uitpubliek gaat ten koste van de sfeer in de stadions.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Lol weet je hoe nuchter ze hier zijn...

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    de Nederlandse overheid is de mafste van de wereld, die hebben hun regels niet op orde waardoor je van die waardeloze dingen als geen uitsupporters/combi's etc :F:

15. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, als jij je een keer misdraagt in het stadion in Engeland (dus bijv. het veld op rent of weet ik veel wat) dan krijg je gewoon een enorme geldboete en een stadionverbod van heel veel jaar en mag je je tijdens wedstrijden gaan melden op het politiebureau. Daar hebben ze zo'n strenge voetbalwet dat zelfs die hooligans zich eraan houden. ;)

16. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Eindelijk enoh eruit gelicht. Roep al jaren dat het een waardeloze voetballer is.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jakhals eric begrijp het :thumbs:.

Den haag wilt ook Boerrigter halen. Lijkt me niet te lukken met clubs als ajax en utrecht die hem ook willen!

Laatst bewerkt: 21 mrt 2011
  18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja maar ik heb het over het nederlands elftal
    ik maak elke keer weer de mooiste momenten mee daardoor :cool:

19. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    we kunnen weer omhoog kijken! \o/

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Maar wat betreft spreekkoren is het in het buitenland echt niet minder erg. Celtic verheerlijkt de IRA in hun liederen, de Rangers staan het liefste tot hun knieen in het bloed van Katholieken.

Dat nooit! Ik veracht die carnavaleske cultuur daar bij het voetballen. 90 minuten lang de polonaise lopen en daarna lekker fluiten. Leuk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina