Per definitie heb je inderdaad koolhydraten nodig, echter zit er tegenwoordig in de producten zo veel toegevoegde suikers, dat ik vind dat mensen enorm op moeten letten op wat ze nemen. Zie voor de andere vraag het antwoord van Kevf
Tja, easy maar goed. Je verdedigt een gast die in zijn trots op zijn lichaam i.m.o. veel te ver gaat. Tot het irritante aan toe. Neem een voorbeeld aan Gijs op DBB, enorm sterk, i.m.o. een beter fysiek dan die vent op je ava en pronkt totaal niet. Ook niet op DBB. Dat zal denk ik aan de doelen van die Zyzz en Gijs liggen.
Het is goed dat je geleidelijk eiwitten af laat geven, maar de opname tijd van whey isolaat met water is al 1.5 uur. Dit verleng je alleen maar door er melk aan toe te voegen.
Als jij voor je training (breed begrip, maar laten we zeggen 15 min. voor de training) je shake met melk neemt, ben je i.m.o. al te laat. Daar kan Kevf je veel meer over vertellen.
Daarnaast staat je grote vriend op je ava vrij droog, dat heeft hij vooral te danken aan het feit dat hij weinig vocht vast houdt
Dat is de reden waarom ik bij jou aangaf dat je dan op moet passen met lactose, aangezien het onderhuids vocht vast houdt.
Voor mijzelf ban ik melk niet uit mijn voeding, maar fitness is dan ook niet mijn #1 sport. Fitness (ja fitness en niet alleen krachttraining
) doe ik ter ondersteuning voor het voetballen.
Klik om te vergroten...