De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 45]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    dan wat? lekker met elkaar op de vuist of stil 90 minuten te kijken :thumbs:
    laten we dat maar aanhouden, maakt het voetbal er echt gezelliger op |:-

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou...

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Verhoeven is 1.96 en Vermeer 1.82..

4. Successively

Successively Guest

Ik dacht serieus dat Verhoeven veel kleiner was, ach, iets anders leidde me waarschijnlijk af.

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker geen breedbeeld

Wist niet dat ie bij de jeugd van Ajax zat btw:
    Na een aantal proeftrainingen maakte Verhoeven op 14 jarige leeftijd de overstap naar Ajax en doorliep hij achtereenvolgens de teams B2, B1, A2 en A1. In de A1 kreeg Verhoeven te horen dat hij niet de beoogde Ajax keeper was en om die reden moest hij vertrekken.

Laatst bewerkt: 22 mrt 2011
  6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    En toen zette hij het op een vreten?

7. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Het valt me nog mee dat op zijn Wiki-page geen bijnaam is weergegeven!

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Engelse wikipedia:+

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Nu zie ik het ook bij de Nederlandse:p

Wel raar dat er geen Pizza staat.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuk man, op Verhoeven afgeven terwijl hij gewoon prima keept :emo: Niks mis met die vent, hij's alleen iets te zwaar. Zolang hij reddingen verricht en Ajax op de been houd is't prima. Zo zie je overigens maar weer wat voor doelman er, normaal gesproken, onder de lat staat :)

Ajax moet gewoon is gaan kijken naar een degelijke spel-verdeler en een spits want dat is in en in triest! Het spel van Ajax heeft weinig te maken met de doelman. De wedstrijden tegen Spartak Moskou heb ik vol afschuw zitten kijken, die van ADO Den Haag ook. Soms lijkt het wel tot-hier-en-niet-verder voetbal? Doodzonde.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Stekelenburg is gewoon top. Maar Verhoeven is een normale redelijke keeper. Destijds werd PSV verwend met Gomes en nu Ajax met Stekelenburg. Een betere keeper dan Stekelenburg komt er volgend seizoen niet.

12. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een betere keeper dan Stekelenburg lijkt me ook vreemd, omdat hij toch wel rijp is voor een topclub, en ik zie Casillas (o.i.d.) nou niet snel naar Ajax komen :p
    Vermeer wordt volgend seizoen gewoon eerste keeper en in hem zie ik het wel echt zitten. Hij heeft uitstekende reflexen, kan goed meevoetballen. Hij heeft alleen pech gehad dat Stekelenburg er was, anders had hij toch al een paar jaar onder de lat gestaan. (imo is hij ook beter dan Vorm en als hij zich zodanig kan ontwikkelen zie ik hem nog wel 2e keeper worden bij het NL elftal)

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind Vermeer maar een rare dwarrel. Klein en onzeker menneke met rare fratsen. 't Is aan hem om dat beeld te veranderen.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Vermeer is gewoon zo'n typische zwarte keeper.

15. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Hij heeft (onder Van Basten?) een tijdje Maarten goed vervangen imo. Volgens mij was het zelfs zo dat Van Basten toen het vertrouwen in Maarten had opgezegd en dat Vermeer daarom op doel stond?

16. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt. In die periode heeft hij ook wel laten zien dat hij goed kan keepen, hoor. Alleen hij heeft niet vaak een kans gehad (incl. het fiasco van een jaar willem2 ;))

17. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als hij meer speelt dat er wel uitgaat. Bedoel Stekelenburg was ook niet top in ze eerste jaren.

18. Seh

Seh Guest

Ja, die pannenkoek heeft er wel kijk op. :cool::+

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Van Basten en zijn vriendjes politiek. Dat is overal zo.

Mensen als van Bommel, van Nistelrooij, Sneijder, Robben en nog meer kotste hem helemaal uit. Logisch, want soms lijkt / is van Basten net een autist.

Ik hoop dat Steek naar Manchester United gaat. Groter dan die club ( inclusief aanhang ) kan het haast niet. Misschien dat Julió Cesar weer gaat "lopen" na zijn blunders de afgelopen wedstrijden tegen Bayern? Kan Steek hem mooi even vervangen :+

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Flashbacks krijg ik van Vermeer. Hij doet me ontzettend aan Menzo denken, en niet omdat hij toevallig hetzelfde kleurtje heeft. Menzo deed ook zo vreemd op cruciale momenten, dat heeft Vermeer ook heel erg.

Ik vind Vermeer geen goede doelman, vooral omdat hij zo onzeker overkomt. En als doelman is uitstraling geen onbelangrijke eigenschap.

Verhoeven is een prima doelman, het is alleen geen Stekelenburg. Daar kan Verhoeven weinig aan doen, dat is de erfenis van Steek. Die gaat Verhoeven niet kunnen aflossen, zo'n keeper hebben wij nu eenmaal niet op de bank zitten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina